نوشته شده توسط : علی افشار

زد 4 که برای اولین بار در ژاپن به قیمت 744 دلار عرضه می‌شود ظاهراً دچار مشکل بوده و خریداران روی نت با ابراز نارضایتی اعلام کردند گوشی جدید سونی ایراد ساختاری داشته و داغ می‌کند. کاربران از داغ شدن بیش‌ازحد گوشی عصبانی بوده و روی اینترنت علیه سونی مطالبی نوشته‌اند و این در حالی است که سونی مشکل را به گردن سازنده پردازنده انداخته است.

این داغ شدن بدین معنی است که پردازنده اسنپ دراگون 810 روی زد4 دلیل اصلی داغ شدن گوشی است و اگر این موضوع روی سایر گوشی‌ها نیز خود را نشان دهد خبر بسیار بد و ویران‌کننده‌ای برای شرکت کوآلکوم (سازنده پردازنده اسنپ دراگون) و همچنین سونی خواهد بود و روابط فنی این دو شرکت را زیر سؤال خواهد برد.

مشخصات فنی زد4 به شرح زیر است:
144 گرم وزن / ابعاد: 146 در 72 در 6.9 میلی‌متر / 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 / اندروید 5.0 / پردازنده اسنپ دراگون 810 از نوع MSM8994 / 32 گیگ حافظه داخلی و 3 گیگ رم به‌عنوان حافظه موقت / دوربین 20 و 5.1 مگاپیکسلی / باطری 2930 میلی‌آمپری طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

هواچرخ (Hoverbike) وسیله‌ای است که با بوجود آوردن بالشتک هوا باعث شناور شدن وسیله در ارتفاع کم از زمین می‌شود. هم اکنون شرکت Aerofex که در کالیفرنیا واقع شده است این شیوه حمل و نقل را که مدتها در انتظارش بودیم را به مرحله عرضه تجاری رسانده است.

طراحی Aero-X به گونه‌ای است که قادر به حمل دو سرنشین بوده و می‌تواند تا ۳ متر از زمین فاصله گرفته و با حداکثر سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت به حرکت درآید.


Aero-X با کمک دو پروانه که جنس تیغه‌هایش از فیبر کربن است می تواند بدون نیاز به دویدن به روی باند و به صورت عمودی عملیات نشست و برخاست را انجام دهد که این قابلیت آنرا برای مصارف تفریحی و ورزشی، دامداری و گله داری، کشاورزی، دیده بانی و حتی با اضافه شدن قابلیت آب نشینی برای نجات سانحه دیدگان ساحلی ایده‌آل می‌کند.

Aero-X با وزن ۳۶۰ کیلوگرمی و طول و عرض به ترتیب ۴٫۵ و ۲٫۵ متری خود می‌تواند باری به وزن ۱۴۰ کیلوگرم را برای مدت ۷۵ دقیقه در هوا نگه دارد که با ماموریتهای تعریف شده برای آن کاملا هم‌خوانی دارد.

لازم به ذکر است که کنترل این وسیله کاملا مشابه با موتورسیکلت است و برای یاد گیری استفاده از آن تنها به چند ساعت زمان نیاز است.

شرکت Aerofex قیمت این قالیچه پرنده را ۸۵ هزار دلار در نظر گرفته که کمی زیاد است و با اتمام آزمونهای پروازی زمان ارائه به بازار آنرا ابتدای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته است.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اولین نمونه تولیدی رایانه بدون نیاز به هارد دیسک اچ‌پی موسوم به ماشین برای طراحی نرم‌افزارهای مختلف آماده شده و قرار است سال آینده میلادی عرضه شود.

البته تکمیل این محصول و افزودن تمامی قابلیت‌های یک رایانه هوشمند به آن، ممکن است تا ۵ سال به طول بینجامد.

این رایانه دارای ۲۵۰۰ هسته سی‌پی‌یو و یک حافظه ۳۲۰ ترابایتی است که ۲۰ برابر پیشرفته‌ترین رایانه سرور موجود در بازار است.

نقطه ضعف رایانه ماشین استفاده آن از حافظه‌های معمولی DRAM است که البته در مدل‌های بعدی اصلاح خواهد شد.

این رایانه که ابعادی به اندازه یک یخچال دارد نیازی به ذخیره‌سازی مرتب اطلاعات ندارد و حتی در صورت قطع ناگهانی برق یا وقوع هر مشکل پیش‌بینی نشده دیگر اطلاعات ذخیره شده بر روی آن پاک نخواهد شد.

به بیان دیگر تولید انبوه “ماشین” استفاده از هارد دیسک را منسوخ خواهد کرد و کاربران دیگر نگرانی بابت ذخیره‌سازی اطلاعات به طور دستی نخواهند داشت.

حافظه غیر فرار این رایانه که شباهت‌هایی به حافظه‌های فلاش دارد می‌تواند حتی در صورت خاموش کردن دستگاه همه داده‌های قبلا تولید شده را ذخیره کند.

البته مزیت این حافظه‌ها سرعت بالاتر آنها نسبت به حافظه‌های فلاش فعلی است. سرعت انتقال داده‌ها در “ماشین” ۱.۲ ترابایت در ثانیه خواهد بود.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

گوگل تا کنون با یک سازنده‌ی چینی برای تولید نکسوس بعدی خود همکاری نکرده بود ولی در گوگل همواره باید منتظر وقوع اولین‌ها بود. در این مدت اخبار و اطلاعات زیادی درز کرده که ساخت نکسوس بعدی توسط هواوی را تایید می‌کند اما امروز اخباری از یکی از اعضای تیم هماهنگ کننده نکسوس منتشر شده که تولید این گوشی را توسط هواوی تایید کرده است.

اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار این نکسوس ساخت هواوی در دسترس نیست و معلوم نیست هواوی چه نقشه‌ای برای ساخت یک نکسوس دارد ولی می‌توان حدس زد این نکسوس دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود که از پردازنده پر سر و صدای اسنپدراگون 810 بهره می‌برد.

ساخت نکسوس فرصت بسیار خوبی برای هواوی است تا بتواند راه خود را در آمریکا و اروپا باز کند و فروشش را در این بازارها توسعه بخشد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

ویروسی شدن لپ‌تاپ، تبلت یا اسمارت‌فون‌ها را می‌توان یکی از مشکلاتی دانست که کاربران با آن مواجه هستند اما با نصب یک برنامه می‌توان از سالم بودن اندروید اطمینان حاصل کرد.

اپلیکیشن‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شوند اما برخی از آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بایستی بر تمامی اسمارت‌فون و تبلت‌ها نصب شوند.

برنامه CheckMyAndroid به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از سلامتی اسمارت‌فون‌های خود اگاه شوند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تمامی سنسورهای یک اسمارت‌فون را مورد بررسی قرار داد.

تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش، پردازنده، حافظه، دوربین و … برخوردارند که مجموعه‌ای از این سنسورها در کنار یکدیگر به کاربران اجازه می‌دهد تا از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده کنند.

اما با نصب این برنامه نه تنها می‌توان از سلامت اسمارت‌فون‌ها اطلاع پیدا کرد بلکه پیکسل‌های سوخته صفحه نمایش نیز دیده می‌شوند.

آزمایش و بررسی انواع ماژول‌های سخت‌افزاری، برنامه‌ها و … را می‌توان جزو ویژگی‌های این برنامه دانست. کاربران پس از نصب این برنامه روی اسمارت‌فون‌هایشان با منوی اصلی این اپلیکیشن مواجه می‌شوند که دارای پس زمینه مشکی است و پس از ورود به این قسمت و انتخاب گزینه‌های متفاوت می‌توان به بررسی و همینطور آزمایش بخش‌های مختلف یک اسمارت‌فون یا تبلت بپردازند.

برای مثال، اگر می‌خواهید بخش لرزشی گوشی خود را امتحان کنید، می‌توانید قسمت Vibrate را فعال کرده و به تست و بررسی این قابلیت در گوشی خود بپردازید. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا سیستم‌عامل واحدی را برای تمامی پلتفرم‌ها با ویندوز ۱۰ ارائه دهد. این امر ممکن است بدافزارهای تلفن همراه کاربران ویندوزفون را افزایش دهد.

در حال حاضر سیستم‌عامل ویندوزفون بعد از سیمبین، کمترین میزان بدافزار را دارد.

با این حال مارک پینتر، متخصص امنیت در HP Security اظهار داشت که گذر به یک پلت‌فرم، احتمال افزایش بدافزار را بالا می‌برد.

این متخصص امنیت افزود: این استراتژی مایکروسافت برای یکپارچه کردن سیستم‌عامل برای توسعه دهندگان خوب است اما می‌تواند توسط افراد خرابکار برای گسترش بدافزار بر روی تمامی پلت‌فرم های ویندوز مورد استفاده قرار بگیرد.

ارائه یک سیستم‌عامل واحد برای تمامی دستگاه‌های ویندوز می‌تواند تعداد بدافزارهای تلفن همراه را که گوشی‌های ویندوزفون را هدف قرار می‌دهند، افزایش دهد.

البته کریس هالوم، مدیر محصولات مایکروسافت با این ایده کاملا مخالف است و معتقد است که ویندوز ۱۰ می‌تواند پایانی برای بدافزارهای پلتفرم ویندوز باشد. طراحی فروشگاه اینترنت



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت یاهو قصد دارد چند سرویس خود را تعطیل کند.سرویس نقشه‎خوان یاهو (Yahoo Maps)، سرویس به اشتراک‎گذاری عکس یاهو (فلیکر) و برخی سرویس‌های موسیقی و فیلم یاهو از جمله این حذف‌شدگان به شمار می‌روند.

سرویس نقشه گوگل یکی از رقبای سرسخت نقشه‌خوان یاهو به شمار می‌رود.

بنا به گفته آموتز میمن (Amotz Maimon) مدیر بخش معماری یاهو، maps.yahoo.com تا آخر ماه جاری بسته خواهد شد.

همچنین سرویس موسیقی یاهو در کانادا و فرانسه، فیلم‌های یاهو در اسپانیا و نیز صفحه اصلی یاهو در فیلیپین نیز حذف خواهند شد.

بر اساس این گزارش، فعالیت سرویس‌های رسانه‌ای یاهو از قبیل Yahoo TV و Yahoo Autos نیز در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا تا پایان ماه ژوئن متوقف خواهد شد.

هدف یاهو از این سبک‎‌سازی، «تمرکز بر جست‌وجو و محتوای دیجیتال» اعلام شده است. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در نطق دو ساعته دیشب اپل در کنفرانس توسعه دهندگان، حرفی از قابلیت امنیتی مهم نسخه دوم WatchOS به میان نیامد اما باید به اطلاع تان برسانیم که نسخه جدید این سیستم عامل پوشیدنی قابلیتی به نام Activation Lock یا قفل فعالسازی دارد.

این امکان همانطور که می دانید از سال ۲۰۱۳ میلادی در آیفون وجود داشته و حالا به اپل واچ افزوده شده است.

Activation Lock نوعی امکان ضد سرقت است که از جذابیت گجت های مسروقه برای سارقین می کاهد.  اگر فردی قصد دزدیدن ساعت هوشمندتان و پاکسازی اطلاعات موجود در آن را داشته باشد (عملی که تنها با چند اشاره قابل انجام است)، این قابلیت امکان فعال سازی مجدد دستگاه را بدون وارد کردن Apple ID و پسوردی که در ابتدا برای تنظیم ساعت مورد استفاده قرار گرفته بود، به سارق نخواهد داد.

شاید سارقین حتی با وجود اطلاع از این قابلیت نیز، از نیت شوم خود منصرف نشوند و حتی تصمیم بگیرند که ساعت شما را برای فروش قطعاتش به سرقت ببرند یا اینکه کارایی این قابلیت همچون «Find my iPhone» نباشد، اما افزودن این امکان می تواند شروع خوبی باشد.

ماه گذشته سایت ۹to5Mac گزارشی را منتشر کرد و در آن نشان داد که پاکسازی اطلاعات در تنظیمات، داده ها و گذرواژه از روی یک اپل واچ تا چه اندازه می تواند ساده باشد و این مساله نگرانی بسیاری از کاربران را به دنبال داشت.

در این گزارش آمده بود که پس از پاکسازی اطلاعات ذکر شده، هر فردی می تواند ساعت مذکور را با هر آیفون جدیدی پِر کند.

اما اهالی کوپرتینو در راهنمای کاربری ساعت هوشمند خود یادآور شده بودند که این امکان برای مواقعی در نظر گرفته شده که گذرواژه خود را به یاد نمی آورید و می خواهید اپل واچ را بازیابی کنید.

با این همه، از دید بسیاری این قابلیت بیشتر کار را برای سارقین آسان کرد و مزیت دیگری ندارد. گفتنی است که فعالسازی Activation Lock کاملا به اختیار کاربران بستگی دارد و به صورت پیش فرض صورت نمی گیرد.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

با توجه به سابقه نامطلوب انسان در به خاطر سپردن گذرواژه های طولانی و دشوار و همچنین ناکامی اش در کاربرد پرسش های محرمانه برای حفاظت از اطلاعات خصوصی و شخصی، شاید زمان آن رسیده باشد که تکنولوژی تازه ای جایگزین سیستم ناکارامد فعلی گردد.

Brainprint مطالعه ای جدید است که بر واکنش های عصبی افراد به برخی کلمات به عنوان سیستم تشخیص اولیه و اصلی استوار است.

به لطف این تکنیک دیگر وقت آن رسیده که با گذرواژه های مشتمل بر عدد و حروف و حتی اسکن شبکیه چشم خداحافظی کنید چراکه آینده تماما در مغز شماست.

این مطالعه جدید که نتایج آن در مجله Neurocomputing منتشر شد، توسط جمعی از دانشمندان دانشگاه Binghamton در نیویورک انجام گرفت و در جریان آن، واکنش های ۴۵ فرد داوطلب در زمان شنیدن ۷۵ سرینام (کلماتی که حروف آن از سر واژه کلمات دیگری گرفته شده است) شامل FBI و DVD مورد ارزیابی قرار گرفت.

این پژوهشگران دریافتند که شرکت کنندگان در زمان شنیدن ترکیب های مختلفی از حروف واکنش های متفاوتی را از خود نشان می دهند و این تفاوت به قدری زیاد بود که یک سیستم کامپیوتری موفق شد آن را با نرخ درستی ۹۴ درصد در میان داوطلبین تشخیص دهد.

اما چه چیز باعث خاص شدن این تکنولوژی در قیاس با اسکن شبکیه چشم می شود؟ نخستین دلیل اینکه سرقت آن تقریبا غیر ممکن است. در حالی که گذرواژه های سنتی به راحتی قابل سرقت هستند و حتی امکان کپی کردن شبکیه چشم و اثر انگشت هم وجود دارد، سرقت اسکن های مغزی کاری است بس دشوار.

Laszlo یکی از مولفان مقاله ای که در این رابطه منتشر گردید در این باره گفت: «اگر اثر انگشت فردی سرقت شود، دیگر نمی تواند یک انگشت جدید برای خود بسازد تا اثر انگشت به سرقت رفته را جایگزین نماید (احتمال سوء استفاده از اثر انگشت آن فرد برای همیشه وجود خواهد داشت).

اثر انگشت ها قابل لغو کردن یا تعویض نیستند و این در حالی است که اسکن های مغزی یا همان Brainprint به صورت بالقوه قابلیت لغو شدن را دارند. بنابراین چنانچه سارقین موفق شوند که از اسکن مغزی یک فرد دارای مجوز استفاده نمایند، آن کاربر می تواند اسکن خود را اصطلاحا «ری ست» کند.

پیش بینی نمی شود که تکنولوژی مذکور برای تنظیم گذرواژه ایمیل کاربران عادی مورد استفاده قرار بگیرد، اما با در نظر داشتن حملات سایبری اخیر به داده های حساس خصوصا علیه سازمان های دولتی از جمله دفتر مدیریت ستاد آمریکا، شاید این فناوری بتواند خط دفاعی جدیدی را برای مقامات بلند پایه دولتی و نظامی این کشور ایجاد نماید.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

حتما وبسایت محبوب مایکروسافت که سن و سال تان را حدس می زد به خاطر دارید. این شرکت حالا دست به ابتکار عمل تازه ای زده و ابزاری به نام Twins or Not را معرفی کرده است.

عملکرد ابزار مذکور بسیار ساده است و تنها باید دو عدد عکس را در آن آپلود نمایید تا هوش مصنوعی مایکروسافت در مورد شباهت تصویر آن دو نفر قضاوت کند.

در مرحله بعد، این ابزار امتیازی بین ۰ تا ۱۰۰ را برحسب شباهت عکس ها به آنها می دهد. طبق گفته مت ولوس از اهالی ردموند، ساخت Twins or Not مجموعا چهار ساعت طول کشید و برای این منظور ترکیبی از APIها و پلتفرم مبتنی بر کلاود Asure مایکروسافت به کار گرفته شد.

اینکه ابزار فوق بتواند به همان محبوبیت  how-old.net برسد یا خیر، مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می شود اما شرکت ارائه دهنده اعلام کرده که پروژه نخست با هدف معرفی توانمندی هایش در حوزه یادگیری ماشین صورت پذیرفت و توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار  گرفت که این مساله را می توان از روی اکانت فیسبوک آن نیز تایید کرد.

اهالی ردموند اعلام کرده اند که پس از آپلود کردن عکس ها در این سایت و انجام فرایندهای پردازشی، تصاویر را پیش خود نگه نمی دارند.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

پتنت جدیدی از شرکت کره ای سامسونگ بدست آمده که نشان می دهد احتمالا در نسل های آینده سری گلکسی نوت، شاهد نمایشگر تا شونده خواهیم بود، قابلیتی که در صورت به واقعیت پیوستن این دسته از محصولات، سامسونگ را از بقیه ی بازیگران حوزه تولید تلفن های هوشمند، کاملا متمایز خواهد ساخت.


این نخستین بار نیست که اطلاعاتی در مورد تلاش سامسونگ در این زمینه به گوش می رسد، چندی پیش نیز در مورد Project Valley خبر دادیم که هرچند در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما می دانیم که علاوه بر قابلیت تا شدن، از ۲ نمایشگر برخوردار بوده و با gesture های حرکتی می توان نمایشگرهایش را کنترل نمود. حتی نامگذاری پروژه فوق نیز (که معنی دره می دهد) در راستای قابلیت تا شدن از وسط آن انجام گرفته است.

پیش از این نیز در مورد علاقه سامسونگ به این نوع نمایشگر ها شنیده بودیم، برای نمونه Lee Chang-hoon معاون تیم استراتژی های بازرگانی Samsung Display در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که سامسونگ در اواخر ۲۰۱۵ یا اوایل ۲۰۱۶ قادر خواهد بود دستگاه هایی با نمایشگر های تا شونده به بازار عرضه کند.

بر اساس آنچه از تصاویر پتنت یاد شده بر می آید، نمایشگر های دوگانه محصول مورد بحث به دلیل بهره گیری از لولاهای پیشرفته ای که سامسونگ طراحی نموده قادر هستند از هر ۲ جهت باز و بسته شوند.

پنت فوق همچنین نشان می دهد شرکت کره ای این امکان را نیز درنظر گرفته که از طراحی و فرم نهایی مذکور در تبلت هایش هم استفاده نماید.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

Apple Pay، سیستم پرداخت از طریق موبایل این شرکت، راه خود را تا پوشش جهانی این محصول باز کرده است.

این سیستم تا ماه آینده در بیش از ۱ میلیون مکان در ایالات متحده قابل دسترس خواهد بود. این چیزی است که «Jennifer Bailey»، نایب رئیس سرویس‌های اینترنتی اپل، دقایقی پیش در کنفرانس WWDC این شرکت اعلام کرد. این عدد ۴ بار بزرگ‌تر از تعداد مکان‌هایی است که این سیستم سال گذشته کارش را با آن در آمریکا شروع کرد.

Beiley همچنین گفت که توسعه دهنده‌ها «یک پیشرفت دوبرابری» در تعداد خریدها از طریق اپ Apple Pay می‌بینند.

این سیستم از زمانی که اپل آن را در اکتبر گذشته راه اندازی کرده سریعا رشد کرده است. هرچند حالا با وجود Android Pay گوگل، که ماه مه گذشته معرفی شد، رقابت بیشتری را احساس می‌کند. همچنین حالا سامسونگ هم سیستم پرداخت خودش به نام Samsung Pay را دارد. اپل در ماه مارس اعلام کرد که این سرویس در بین ۷۰۰هزار مکان مورد استفاده است که ۲۲۰هزار از زمان شروع کار آن پیشرفت داشته و همچنین بیش از ۲۵۰۰ بانک این سرویس را ساپورت می‌کردند که در ابتدا این رقم ۵۰۰ بانک بوده است.

همچنین در ژانویه اپل گفت که Apple Pay بیش از ۲دلار از هر ۳دلار را با استفاده از خرید بدون برخورد (بدون کانتکت) کسب درآمد کرده است. کوک، مدیرعامل فعلی اپل، گفته که ۲۰۱۵ سال Apple Pay خواهد بود.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان به منظور ارتقا سطح همکاری های طرفین در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در راس هیاتی بلندپایه عازم چین شد.

انتقال تجربیات ICT بین دو کشور ایران و چین و همچنین بهبود و ارتقاء سطح همکاری های طرفین در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اهداف سفر وزیر ارتباطات کشورمان به چین عنوان شده است.

در این سفر دو طرف در رابطه با توسعه همکاریهای تحقیقاتی، تولید مشترک تجهیزات مخابراتی، انتقال فناوری و همکاری های فضایی، اجرای پروژه های مشترک گفتگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است ساماندهی و توسعه روابط و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در عرصه های فناوری اطلاعات، فضا و ارتباطات از اهداف سفر وزیر ارتباطات به این کشور است.

همچنین بازدید از ظرفیت های تولیدی و فنی شرکت های چینی در عرصه صنعت ICT در دستور کار این سفر می باشد.

گفتنی است در این سفر روسای اپراتور های تلفن همراه و ایرانیان نت نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را همراهی می کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اپل در وهله اول کسب‌وکار موسیقی را با افتتاح iTunes بازسازی کرد. این کار یک پایان آرام به دوران CDها بخشید همانطور که CDها، نوارها و صفحه‌ها را از رده خارج کردند. iTunes اپل برای مدت‌ها یک بستر انقلابی و متفاوت برای لذت‌بردن از موزیک بود. اما حالا این کمپانی به خط بعدی گروه پایان‌دهنده‌ها می‌پیوندد: پخش موسیقی به طور مستقیم!


اپل دقایقی قبل در کنفراس WWDC خود اعلام کرد که Apple Music، پخش‌کننده آنلاین جدیدی که با نرم‌افزارهایی مثل Spotify رقابت می‌کند، قصد دارد تا در سراسر جهان به ۱۰۰ میلیون عضو دست یابد.

کاربران سرویس فعلی Beats Music به این نرم‌افزار جدید منتقل خواهند شد. درحالی که از این به بعد زمان خرید آهنگ یا آلبوم در iTunes، به شما پیشنهاد داده می‌شود که در این سیستم جدید پخش موزیک اپل نیز عضو شوید. بخش فعلی iTunes Radio اما قرار است تقویت شود. باید در این بخش منتظر حضور دی‌جی‌های مهمان نام‌آشنایی مانند «Zane Lowe»، «Pharrell»، «Drake»، Muse و حتی هنرمند حاضردر همه‌جای این روزها «David Guetta» باشیم.

Beats One اسم ایستگاه رادیویی نخست اپل خواهد بود که در ۱۰۰ کشور مختلف از بدو ورود در دسترس است. همچنین در اپ موزیک جدید بخشی به نام Connect وجود خواهد داشت؛ که به هنرمند محبوب شما اجازه می‌دهد که صفحه اجتماعی خودش را داشته باشد. در این صفحه آن‌ها می‌توانند موزیک و ویدیو آپلود کنند، استتوس خود را به‌روزرسانی کنند و… .

Apple Music یک پیش‌آزمایش نیز (با توجه به اینکه قبلا لو رفته) داشته است. با یک پلیر کوچک که در کنار صفحه‌تان همواره نمایش ‌داده می‌شود و به شما نشان می‌دهد الان چه چیزی درحال پخش است. هرچند اگر آن را نخواستید می‌توانید به راحتی از شرش راحت شوید. تعداد زیادی از آلبوم آرت‌های جدید هم وجود دارد که می‌توان به راحتی انتخاب یا رد شود. به علاوه یک بخش تازه For You که به محض اینکه یکی دو چیز در‌باره سلیقه موسیقایی خود به نرم‌افزار بگویید با پیشنهادهای مدیریت شده پر می‌شود. این اپ همچنین مملو از موزیک ویدیو خواهد بود، که می‌توانید آن‌ها را از همان‌جا و مستقیم پخش کنید. با ده‌ها هزار نمونه HD که می‌توان از بینشان انتخاب کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

پیتزا هات یکی از معروف ترین رستوران های زنجیره ای در دنیاست که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت غذاهایش به نوآوری هایی مدیون است که هر از چند گاه برای جلب مشتریان بیشتر ارائه می کند.

به تازگی شعبه هنگ کنگ این رستوران دست به ابتکار عمل جالبی زده و برخی از پیتزاهای سفارشی خود را در داخل جعبه هایی ویژه به مشتریانش تحویل می دهد که قابلیت تبدیل شدن به پروژکتور پخش فیلم را دارند.

این جعبه ها توسط یک شرکت تبلیغاتی به نام Ogilvy Hong Kong طراحی شده اند و روی یکی از وجوه آنها محلی برای ایجاد یک حفره در نظر گرفته شده که نگهدارنده پیتزا نقش لنز را را برای آن ایفا خواهد کرد.

 

با قرار دادن لنز پلاستیکی در داخل حفره یاد شده همه چیز برای قرار گرفتن موبایل هوشمند شما در داخل جعبه آماده می شود و می توانید محتوی نمایشگر موبایلتان را روی نزدیک ترین دیوار بیاندازید.

خبر دیگر اینکه این جعبه ها که Blockbuster خوانده می شوند در قالب چهار مدل موجودند و هر کدام حاوی یک کد QR برای دانلود فیلمی با مضمون و تم جداگانه هستند.

البته لازم است یادآور شویم که برای استفاده از این جعبه ها به یک اتاق بسیار تاریک نیاز است و نکته دیگر اینکه کیفیت تصاویر هم چنگی به دل نمی زند.

این را هم نباید از یاد برد که در پایان تماشای فیلم شما می مانید و یک موبایل چرب و آغشته به سس که باید با سختی و دقت پاک کنید، اما نوآوری این شعبه ستودنی است و تابحال شاید نمونه آن انجام نشده باشد.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی Symantec که در حوزه امنیت فعالیت می کند، اعتقاد دارد که برخی از مدل های مک، آسیب پذیر بوده و به هکرها اجازه می دهند تا از طریق نرم افزارهای مخرب و روت کیت، به کامپیوتر کاربران نفوذ کنند.

مشکل در اصل، زمانی به وجود می آید که کاربر، مک خود را در حالت Sleep قرار دهد. زمانی که برخی از مدل های قدیمی مک از حالت خواب بسیار کم مصرف خود بیدار می شوند، برخی از اطلاعات در حافظه ی فلش کامپیوترهای یاد شده برای مقطع کوتاهی محافظت نشده باقی می ماند که هکر می تواند در همین فاصله، به سیستم کاربر دسترسی روت پیدا کند.

هکرها می توانند به راحتی از بدافزار روت کیت EFI بهره گرفته تا از طریق بی سیم، به کامپیوتر قربانی دسترسی یافته و در نهایت اطلاعات وی را سرقت کنند. روش یاد شده البته آنقدر کارا نیست که بتوان از آن برای هک کاربران زیادی استفاده کرد و مشخصا بیشتر برای هدف قرار دادن سوژه های خاص کارایی دارد.

کمپانی Symantec که در توسعه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد نیز وجود آسیب پذیری یاد شده را تایید کرده، وضعیت آن را «بحرانی» دانسته و اذعان دارد این باگ امنیتی می تواند به شخص حمله کننده، دسترسی روت (ریشه ای) داده و باعث گردد تا وی بتواند تمام اطلاعات را سرقت نموده و یا آنها را پاکسازی کرده و یا پلتفرم نرم افزاری رو دوباره بر روی کامپیوتر نصب کند.

شرکت یاد شده اضافه می کند: «آسیب پذیری یاد شده به شکل کنترل از راه دور می تواند از سوی حمله کننده مدیریت شود و وی را به دسترسی روت برساند. چنین آسیب پذیری هایی البته به شکل گسترده از سوی هکرها مورد استفاده قرار نمی گیرند و به ندرت از چنین روشهایی برای نفوذ به کامپیوترها استفاده می گردد اما در هر صورت احتمال حمله به شکل کامل وجود دارد و تنها شرط برای موفقیت چنین حمله ای نیز ورود مک به حالت Sleep است.» طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در آزمون ورودی دانشگاه های چین که به زبان چینی گائوکائو خوانده می شود و سخت ترین آزمون دنیا لقب گرفته از پهپادها برای شناسایی دانش آموزان متقلب استفاده خواهد شد.

مقامات شهری به نام Luoyang که در استان هنان چین قرار دارد در نظر دارند که پهپادهای تازه ساخت ضد تقلب را در جریان آزمون دو روزه ورودی دانشگاه های این کشور به خدمت بگیرند که با حضور ۱۰ میلیون دانش آموز چینی در سرتاسر سرزمین اژدهای سرخ برگزار می گردد.

در بسیاری از بخش های آسیا، دانش آموزان برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها فشار زیادی را تحمل می کنند. در این مناطق چنانچه فرد امتحان را با موفقیت پشت سر بگذارد می تواند وارد دانشگاه شود و اگر هم نتواند از این سد عبور کند معمولا یا باید در کلاس های کنکور شرکت کرده، یا شغلی برای خود دست و پا کند و قید دانشگاه رفتن را بزند یا اینکه یک سال دیگر برای برگزاری آزمون منتظر بماند.

متاسفانه برخی از شرکت کنندگان این آزمون گاهی اوقات از فرط استرس دست به خودکشی می زنند. در سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۹ مورد خودکشی در میان دانش آموزان دوره ابتدایی و دبیرستان چین گزارش شد که همگی به خاطر ترس و وحشت از گائوکائو دست به چنین کاری زده بودند.

تقلب پاسخ دیگری است که این افراد به فشار و استرس بالای امتحان ورودی دانشگاه ها از خود نشان می دهند منتها با این تفاوت که به جای نوشتن نکته های مهم و جواب ها روی دست و تکه های کاغذ، دانش آموزان چینی از تجهیزات پیشرفته ای برای این منظور بهره می گیرند که از آن جمله می توان به عینک های مجهز به دوربین، خودکارهای پِر  (جفت) شده با گیرنده های درون گوش و بسیاری راهکارهای عجیب و غریب دیگر شامل تی شرت های مجهز به تلفن و فرستنده های رادیویی اشاره کرد.

حال، سازمان رادیویی Luoyang اعلام کرده که برای مقابله با اقداماتی از این دست نوعی پهپاد ویژه طراحی کرده اند که در ارتفاع ۴۹۹ متری بالای حوزه های آزمون به پرواز در آمده و به دنبال سیگنال های رادیویی تا فاصله ۳۱۰ مایل آنطرف تر می گردند.

کنترل این پهپادها هم از طریق تبلت هایی انجام می گیرد که در اختیار مدیران و کارکنان حاضر در محیط برگزاری آزمون قرار گرفته. زمانی که این درون ها، سیگنال های رادیویی را در محدوده تحت پوشش خود شناسایی کنند، داده های مربوط به آنها را برای تبلت های یاد شده ارسال می کنند.

در مرحله بعد، اپراتورها سعی می کنند با هدایت پهپاد به سمت منشا این سیگنال ها، منبع آنها را تشخیص دهند و از آن زمان به بعد تنها چند دقیقه طول می کشد تا متقلبان دستگیر شوند. گفتنی است که این افراد با جرائم سنگینی روبرو شده و بعضا تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند و علاوه بر این، به مدت سه سال هم از شرکت در این آزمون محروم خواهند شد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک دختر ۲۳ ساله در ایالت میشیگان آمریکا به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی به دو سال محرومیت استفاده از تلفن همراه محکوم شد.

میتزی نلسون ۲۳ ساله به دلیل استفاده از تلفن همراه حین رانندگی که به تصادف با یک دوچرخه سوار و مرگ وی در سال ۲۰۱۴ منجر شد، به دو سال محرومیت استفاده از تلفن همراه محکوم شد.


نلسون علاوه بر این محرومیت باید دست کم ۹۰ روز در بازداشت باشد و ۱۵۰ ساعت خدمات عمومی انجام دهد.

وی همچنین باید در ۲۰ کلاس آموزش رانندگی درباره خطرات حواس پرتی حین رانندگی صحبت کند.

این آمریکایی به دلیل این تصادف منجر به مرگ بعلاوه به ۱۵۰۰ دلار جریمه مالی و پرداخت ۱۵ هزار و ۶۰۰ دلار هزینه استرداد محکوم شده و گواهینامه رانندگی وی برای یک سال توقیف شده است.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

محققان گوگل در کنفرانس موسوم به «Rework Deep Learning Summit» در بوستون از رویای خود برای تخمین زدن میزان کالری پس از گرفتن عکس از بشقاب غذا گفتند.

پروژه Im2Calories که بعدها از روی آن اپلیکیشن مستقلی ساخته خواهد شد قصد دارد پس از گرفتن عکس از ظرف غذا، جزییات را محاسبه کرده و در درازمدت به شما بر اساس وزنتان رژیم غذایی دهد.

این پروژه رؤیایی است و توانایی و صحت دقت در آن مورد سؤال است و این در حالی است که شرکت‌های نوظهوری اخیراً با استفاده از ترکیب سخت افزار و نرم افزار توانسته‌اند به این مرحله برسند.

«بشقاب هوشمند» / SmartPlate یکی از این‌هاست که ماه پیش از محصول سخت افزاری و نرم افزاری خود رونمایی کرد و می‌تواند میزان کالری هر بشقاب را اندازه گیری کند.

از سوی دیگر شرکت نوظهور دیگری بنام Vessyl در سان فرانسیسکو نیز نوشیدنی شما را آنالیز می‌کند اما آنچه گوگل ادعا کرده، تنها یک اپلیکیشن است که اگر متحقق شود، دنیای فناوری و فیتنس و تناسب اندام را متحول خواهد کرد. طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

معلمی در یکی از مدارس فلوریدا از دانش آموزان خود درخواست کرده که به جای تلفن‌های هوشمندشان، به وی توجه کنند. بنابراین Dean Liptak یک دستگاه ایجاد کننده اختلالات شبکه‌های همراه را با خود به مدرسه Fivay که در شهر پاسکو قرار داشت، آورد. سپس Liptak گوشی‌های دانش آموزان خود را با استفاده از این دستگاه دچار اختلال در کارکرد کرده و با اینکه به‌نظر می‌رسد هدفش از این‌کار خوب بوده اما عملی غیر فانونی را مرتکب شده است.

این معلم که به تدریس درس علوم می‌پرداخته، در حال حاضر به مدت ۵ روز بدون حقوق اخراج شده، اما امکان دارد مجازات وی بدتر از این هم بشود. شاید وی بازداشت شده و مجبور به پرداخت جریمه‌ای ۱۱۲ هزار دلاری شود. در هر حال، اپراتور ورایزن قصد ندارد تا درخواست شکایتی در این زمینه داشته باشد. دستگاه پرس Liptak زمانی کشف شد که اپراتور یاد شده متوجه شد یک رخنه در شبکه‌اش به وجود آمده است و سپس با مدرسه مورد بحث تماس برقرار کرد.

در شرایطی که گمان می‌رفت با دستگاه این معلم، فقط در کارکرد تلفن‌های همراه کلاس اختلال ایجاد شود، اما دکل مخابراتی اپراتور ورایزن که برای این مدرسه در نظر گرفته شده بوده نیز دچار اختلال گشت. Linda Cobbe مدیر مدرسه یاد شده اعلام نموده که دستگاه مورد اشاره باعث شده تا در عملکرد شبکه موبایلی مدرسه مشکل ایجاد شود و حتی نتوان تماسی با شماره‌های اضطراری برقرار کرد که این مورد امکان داشته باعث وارد آوردن صدمات یا مشکلات دیگری هم شود.

Liptak اما پس از این جریان گفته که معاون مدرسه پیش از این به وی اعلام کرده استفاده از دستگاه ایجاد اختلال در شبکه‌ موبایل تنها در صورتی که قصد سوء استفاده باشد، غیر قانونی تلقی می‌شود. صرف نظر از اینکه این‌گونه تجهزات می‌توانند برای موارد مثبت هم بکار روند، دولت به دلیل اینکه در برقراری تماس‌های اضطراری مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، آن‌ها را غیر قانونی اعلام کرده است.طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

«آمازون» قطعا برای ساخت بازی برنامه‌های زیادی دارد؛ هرچند تا به امروز این برنامه‌ها به دستگاه‌های موبایل محدود شده بودند. اما حالا بوی تغییر می‌آید: استودیوی بازی‌سازی آمازون (Amazon Game Studios) درحال حاضر مشغول استخدام کردن افراد برای یک «بازی کامپیوتری بلندپروازانه با آخرین تکنولوژی‌های روز» است.

اینکه این بازی چطور خواهد بود هنوز در هاله‌ای از ابهام است اما این محصول مشخصا اولین انتشار آمازون برای کامپیوترهای شخصی است. این خبر، اما چندان هم غافلگیر کننده نیست. در چند وقت اخیر مشخص بود که این کمپانی دارد برای یک پروژه بزرگ آماده می‌شود. در کنار خرید شرکت سازنده «Killer Instinct» (دبل هلیکس) در سال گذشته، این شرکت چند بازی‌ساز سرشناس از جمله «کیم سویفت» (طراح بازی Portal) و «کلینت هُکینگ» (که قبلا روی سری‌بازی‌هایی مثل Far Cry یا Splinter Cell کار کرده بود) را هم استخدام کرده است. طبق گزارش «کوتاکو»،‌ آمازون پول زیادی را برای خرید لایسنس «CryEngine» (موتور بازی‌سازی که محصولات قدرتمندی مثل Crysis3 را تولید کرده) صرف کرده است. خارج از دنیای ساخت بازی، آمازون همچنین سرویس پخش بازی «Twitch» را هم با مبلغ ۹۷۰ میلیون دلار در آگوست گذشته خرید. این مطلب همین‌طور مقوله بازی را تبدیل به مرکز توجه دستگاه «Fire TV» جدید آمازون کرده است.

در اخبار جدیدتر، آمازون با چند استودیوی بازی‌سازی مطرح همکاری کرده تا به عنوان یک شبه منتشر‌کننده بازی‌های موبایل عمل کند. هدف این کار، طبق گزارش‌ها، بازگرداندن بازی‌های پولی اما سطح بالا به این پلتفرم است. آخرین محصول این همکاری، بازی ترسناک «Til Morning’s Light»، یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های موبایل چندوقت اخیر است. این بازی از اکثر محصولات معمول گوشی‌های موبایل بلندپروازانه‌تر است و به نظر می‌آید همین هدف مشترک آمازون برای بخش بازی‌های کامپیوتری خود باشد.

در آگهی کار این شرکت آمده: «ما اعتقاد داریم که بازی‌ها در قدرت متحد کردن بازیکنان تنها چند قدم ابتدایی پیش رفته‌اند و آن‌ها به‌زودی بعضی از تاثیرگذارترین محصولات رسانه و هنر آینده می‌شوند.»طراحی فروشگاه اینترنتی رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

سونی اخیرا گرفتن سفارش برای جدیدترین بلندگوی بلوتوثش را آغاز کرده است. نام این بلندگو BSP60 بوده و قرار است اواخر همین ماه عرضه شود. این بلندگوی هوشمند توانایی درک چندین زبان را دارد و می‌تواند برقصد!

از آن می‌شود به عنوان ساعت آلارم دار، یادآور و یک پخش کننده موسیقی که مجهز به دو بلندگوی 2.5 واتی است، استفاده کرد. به‌علاوه در صورت جفت بودن دستگاه با اسمارت‌فون، کاربر می‌تواند بدون استفاده از دست تماس تلفنی هم بگیرد.

این اسپیکر جدید 349 گرم است و مجهز به NFC بوده و با هندست‌هایی که مجهز به اندروید کیت‌کت و بالاتر هستند کار می‌کند. سونی از این بلندگوی هوشمند به عنوان یک همراه خوب برای اکسپریا +Z3 که آمدنش نزدیک است، یاد می‌کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

رژیم لاغری



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شهرداری دبی قصد دارد تمامی بازارهای این شیخ‌نشین را به اینترنت و وای‌فای رایگان تجهیز نماید. این تصمیم پس از آن گرفته شد که پروژه راه‌اندازی وای‌فای رایگان در پارک‌های دبی با موفقیت انجام شد.

یکی از مدیران شهرداری دبی گفته «حسین ناصر لوتاه» مدیر کل شهرداری این شهر دستور داده طراحی فروشگاه اینترنتی در اسرع وقت تمام بازارهای دبی به اینترنت رایگان تجهیز شود.


به نظر کارشناسان، این امر علاوه بر این که تاثیر زیادی در تحقق شهر هوشمند دبی دارد، باعث می‌شود کاربران با سهولت و آرامش بیشتری در فضای مجازی فعالیت نمایند.

این موضوع همچنین دادوستدهای آنلاین رژیم لاغری را نیز برای شهروندان این شیخ‌نشین تسهیل می‌نماید.

قرار است طی چند روز آینده، شهرداری با همکاری یک شرکت دیگر، مکان‌های مناسب در تمام بازارهای دبی را جهت اجرای این پروژه شناسایی و اعلام نماید.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یکی از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ گفت این شرکت در حال آزمایش نوعی اسمارت‌فون جدید است که در آن دو دوربین پشتی تعبیه شده است.

این منبع به نقل از یکی از سخنگویان رسمی سامسونگ گفت کارکرد دوربین دوم، بالا بردن کیفیت تصاویر است طراحی فروشگاه اینترنتی و این کار احتمالاً از طریق فوکوس پس از عکسبرداری و تصویربرداری بهتر از سوژه‌های متحرک صورت می‌گیرد.

دوربین دوم پشتی در گوشی‌های هوشمند چیز جدیدی نیست و این ویژگی قبلاً در تلفن‌های همراه دیگر از جمله اچ‌تی‌سی وان ام ۸ (HTC One M8) و آنر ۶ پلاس (Honor ۶ Plus) شرکت هواوی نیز مشاهده شده است.

احتمال دیگری که در مورد کارکرد دوربین دوم مطرح شده این است رژیم لاغری که این دوربین‌ها امکان فیلمبرداری سه‌بعدی و یا ضبط تصاویر سه‌بعدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

درحالیکه اچ‌تی‌سی چندین تلفن هوشمند بسیار زیبا و با کیفیت را تولید کرده، اما این شرکت در شرایط سختی به سر می‌برد و از شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ و اپل و حتی ال‌جی که قبلا پا به پای آن‌ها به پیش می‌رفت، عقب مانده. در حقیقت بنظر می‌رسد شرکت یاد شده در حال حاضر کارش را بخوبی انجام نمی‌دهد.

پس از به وجود‌ آمدن این شرایط، شایعات بسیاز زیادی یکی پس از دیگری منتشر شدند طراحی فروشگاه اینترنتی که طی آن‌ها اعلام گشته بود، امکان دارد شرکت شیائومی در فکر خرید اچ‌تی‌سی باشد. در هر صورت بنظر می‌آید که این موضوع حقیقت نداشته باشد. Cher Wang از اچ‌تی‌سی گفته که این شایعات در مورد خریداری شدن شرکت مورد اشاره، اصلا حقیقت ندارند. این اخبار و شایعه‌ها به دنبال کاهش 5.92 درصدی ارزش سهام‌های اچ‌تی‌سی منتشر می‌شدند که به رقم 92.80 دلار رسیده. این قضیه تا جایی پیش رفت که حتی برخی از تحلیلگران سهام این شرکت و ارزشش را از نظر فنی شکننده اعلام کردند.

البته در جلسه هیئت مدیره این شرکت که در روز سه شنبه‌ هفته جاری برگزار شده بود، Wang از کارایی بد و عملکرد ضعیف در این دوره از سهام‌داران و سرمایه گذاران عذرخواهی کرد. وی همچنین این گفته را نقض کرد رژیم لاغری که شیائومی قصد خرید این شرکت را دارد و در واقع موردی که باعث شده برخی فکر فروش اچ‌تی‌سی را به سر داشته باشند.

در جلسه یاد شده، Wang همچنین اشاره کرد که این شرکت قصد دارد در اواخر سال میلادی جاری چند دستگاه جدید را معرفی کند که یکی از آن‌ها می‌توان محصول ویندوزفونی جدید آن‌ها باشد. همانطور که می‌دانید در حال حاضر اچ‌تی‌سی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام One ME در کشور چین معرفی کرده. این موبایل هوشمند از پردازنده Helio X10 مدیاتک بهره می‌برد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

بر اساس اطلاعاتی که ادوارد اسنودن در اختیار یک نشریه آلمانی گذاشته، آژانس امنیت ملی آمریکا و سازمان اطلاعاتی انگلیس، ارتباطات داخلی به سرورهای تله‌کام و نت‌کولون آلمان دسترسی داشتند و از این طریق مبادلات اطلاعاتی کاربران اینترنتی مشترک این شرکتها را کنترل می‌کردند.

ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا پیش از این نیز با افشاگری‌های خود باعث ایجاد یک موج اعتراضی بین‌المللی به کنترل اینترنت و شنود تلفن‌ها توسط سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس شده بود.

هرچند مشخص شده که سازمانهای آژانس امنیت ملی آمریکا و سازمان امنیت انگلیس برای شنود تلفن‌ها و کنترل اینترنت در سراسر جهان جاسوسی می‌کنند طراحی فروشگاه اینترنتی اما هر دو سازمان یاد شده علیه تله کام و نت کولون و سه شرکت دیگر آلمانی نیز جاسوسی می‌کردند.

بنا به گزارش هفته نامه اشپیگل، این سازمانها از طریق کانالهای پنهان به برخی شرکتها و غولهای مخابراتی آلمانی مثل تله کام، نت کولون، ستهلار و سهتل “ای آ ب گ” رخنه کردند.

تا به حال گفته می‌شد که سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلیس برای کنترل فیبرنوری بین قارهای همکاری میکنند. اسناد مربوط به آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد که این آژانس برای کنترل اینترنت، ۱۳ سرور در سراسر جهان در اختیار دارد و یکی از این سرورها به صورت مخفیانه در آلمان فعالیت میکند.

به گزارش دویچه وله، صحبت بر سر یک برنامه به نام “نقشه گنج” است رژیم لاغری که جاسوسی علیه شرکتهای آلمانی را نشان میدهد. تصاویر گرافیکی ایجاد شده نشان دهنده آن است که شرکت تله‌کام و نت کولون و سه شرکت دیگر آلمانی به عنوان سرورهایی مشخص شده‌اند که در داخل این شبکه‌ها نظارت فنی برای کنترل ایجاد شده است.

بر این اساس سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس ارتباطات مهم داخل شبکه‌ها را کنترل می‌کنند. اشپیگل می‌نویسد سازمان‌های جاسوسی مذبور قادرند از طریق اینترنت به دستگاه کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند و تابلت مشترکین شرکت‌های یادشده آلمانی رخنه کنند. هدف این بوده است که هر دستگاهی را در همه جا و در هر زمان، مشخص و شناسایی کنند.

شرکت تله کام از نهادهای دولتی آلمانی خواسته است در رابطه با جاسوسی سازمان‌های امنیتی خارجی اقدام کنند. اشپیگل از سندی مربوط به سازمان جاسوسی انگلیس پرده برداشته است که در آن فهرستی از کارمندان و اشخاص مورد نظر با کلمه رمز از سرور سته‌لار آمده است.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ را برای همکاری در زمینه تولید و عرضه نوت‌بوک‌های ارزان مجهز به ویندوز ۱۰ با خود همخوان کرده و با آنها شریک تجاری شود.این غول آمریکاییی قصد دارد تا با ایجاد محیطی رقابتی و در عین حال دارای هدف متحد، بتواند ویندوز ۱۰ را به حداکثر موفقیت برساند.
در میان این لیست نام‌های بزرگی مانند ایسر، لنوو و اینویتک نیز به چشم می‌خورند.

البته این شرکای اقتصادی برای تولید دستگاه‌های رده بالا فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه داده طراحی فروشگاه اینترنتی و به مایکروسافت وابسته نخواهند بود و این قرارداد شراکت تنها شامل رده خاصی از لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها خواهد بود که قیمتی بسیار عالی داشته و مسلما برای هر مخاطبی قابل استفاده خواهد بود.

برنامه مایکروسافت این است که کامپیوترهای این رده را با قیمت ۱۷۹ دلار به بازار مصرف عرضه کند که در این صورت بسیاری از افراد می‌توانند با پرداخت رقمی معادل ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، یک نوت‌بوک مجهز به آخرین نسخه از سیستم‌ عامل مایکروسافت را در اختیار داشته باشند.

این اقدام مایکروسافت را می‌توان عملی هوشمندانه برای جلوگیری از قدرت گرفتن محصولات رده‌هایی مانند کروم‌بوک دانست رژیم لاغری زیرا این محصولات بر روی قیمت پایین خود مانور بسیاری می‌دادند ولی با این حساب احتمال انتخاب ویندوز ۱۰ توسط کاربران دارای بودجه‌های محدود نیز بالاتر خواهد رفت.

پیش‌بینی می‌شود که تعداد ۵۰۰ هزار دستگاه در این رده در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار مصرف شود و میزان تولید و عرضه این محصولات در سال آینده به میزان توفیق این سری از فروش بستگی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

ربات کومبو بریکر که با استفاده از یک چاپگر سه بعدی طراحی شده می‌تواند در عرض ۳۰ ثانیه ترکیب رمز مورد استفاده در هر قفلی را شناسایی کرده و آن را باز کند.

این ربات توسط سامی کامکار طراحی شده است.

ربات مذکور مجهز به الگوریتم خاصی برای شناسایی ترکیب رمزی قفل‌های مختلف بوده طراحی فروشگاه اینترنتی و می‌تواند به سرعت احتمالات موجود در این زمینه را حدس بزند.

با توجه به متن باز بودن این ربات طراحی و ساخت آن توسط دیگر افراد در صورت بهره‌مندی از دانش مربوطه به سادگی ممکن است.

این هکر و محقق امنیتی قبلا نیز طرح‌های مشابهی را در این زمینه به اجرا گذاشته رژیم لاغری و از جمله زنگ‌های در بی‌سیم را هک کرده است.

وی در سال ۲۰۱۱ هم موفق به تجزیه و تحلیل درست نحوه ایمن‌سازی داده‌های وسایل مجهز به سیستم‌عامل اندروید شده بود.

صاحب‌نظران نگرانند که این اختراع منجر به سواستفاده‌های گسترده شده و قفل شکنی را برای هکرها و چه بسا سارقان ساده‌تر کند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک فرد اماراتی به دلیل ارسال توییتی که در آن تصویر رهبران سیاسی این کشور وجود داشته، به ۱۰ سال زندان محکوم شد. احمد عبدالله الواحدی، که یک شهروند اماراتی است، به دلیل اینکه در حساب کاربری توییتر خود، اقدام به انتشار تصاویری از چند مقام دولتی این کشور کرده بوده طراحی فروشگاه اینترنتی و به نوعی با طنز به آن‌ها طعنه زده بود، حالا باید به مدت ۱۰ سال پشت میله‌های زندان باشد! علاوه بر این حکم، دادگاه عالی فدرال در ابوظبی، حساب کاربری این فرد را پاک کرد و تمامی اسناد و تصاویر منتشر شده وی را که مرتبط با آنچه گفتیم بوده، مصادره کرده است.

این اتفاق در حالی روی داده که پیش از این نیز شخص دیگری به دلیل فعالیت‌های سیاسی در توییتر به زندان انداخته شده بود. این اتفاقات نشان دهنده آن است رژیم لاغری که برخی از دولت‌ها چگونه به طرز شدیدتری نسبت به جیمی کیل در آمریکا، نسبت به چنین فعالیت‌هایی واکنش نشان می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

برخی از افراد صبح ها به سختی از خواب بیدار می شوند اما اگر هر روز رایحه مورد علاقه شان را استشمام کنند با شادابی و نشاط بیشتری از خواب بیدار خواهند شد.

محققان فرانسوی موفق به طراحی گجت متفاوتی شده اند که می تواند بیدار شدن طراحی فروشگاه اینترنتی کاربرانش از خواب را متحول کند. این گجت یک ساعت هوشمند است که با توجه به زمان بیدار شدن کاربرانش بو و رایحه خاصی را در فضا پراکنده می کند. این ساعت Sensor Wake نام دارد. ساعت ها با به صدا درآوردن زنگ یا آهنگ بخصوصی باعث بیدار شدن کاربرانشان در ساعتی مقرر و مشخص می شوند اما این صدا می تواند با یک رایحه خوش بو جایگزین شود تا نه تنها تکرار و دلزدگی را به همراه نداشته باشد بلکه کاربرانش با شادابی و نشاط بیشتری نیز از خواب بیدار شوند.

مخترعان این ساعت هوشمند و خوش بو معتقدند که با توجه به حس بویایی گجتی را طراحی کرده اند که بیدار شدن را آسان تر و همینطور دل انگیزتر می کند. کار با این ساعت هوشمند بسیار آسان و همانند فعالیت با یک ساعت معمولی است. کاربر زمان بیدار شدن خود را با این ساعت تنظیم کرده و سپس کپسول و رایحه مورد نظر خود را در آن قرار داده تا در ساعت مقرر با رایحه مورد علاقه خود از خواب بیدار شود.

رایحه های مختلفی در این کپسول ها وجود دارند که از میان آنها می توان رایحه اسپرسو، بوی قهوه، هلو، شکلات، توت فرنگی، فلفل، نعنا و … را نام برد. این کپسول ها توسط یک کارخانه سوئیسی ساخته شده رژيم لاغری و حدودا تا ۶۰ بار قابل استفاده هستند.

در سال های گذشته، ساعت های هوشمند دیگری نیز با رایحه های متفاوت ساخته شده بودند. برای مثال، محققان ژاپنی برای کمک به ناشنوایان در زمان خطر یا بروز هر گونه اتفاق ناگواری ساعت هوشمندی را ساخته بودند که به پراکندن بو و رایحه در فضا می پرداخت تا فرد ناشنوا را از وقوع حادثه آگاه کند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

امروزه اینکه مشخص کنید چه کسی تبلیغات شما را در وب سایت ها ببیند امری معمول و مرسوم به شمار می رود. اما یک شرکت روسی تصمیم گرفته این قابلیت را به دنیای بیلبوردهای فیزیکی هم بیاورد و تبلیغی طراحی کند که قادر باشد خودش را از چشم پلیس مخفی نماید.

تبلیغ فوق در پاسخ به قانونی طراحی شده که اخیرا با تصویب دولت روسیه واردات مواد غذایی را از اتحادیه اروپا و ایالات متحده به این کشور ممنوع کرده است.

کسب و کار های بسیاری از وجود قانون یاد شده ضربه خورده اند طراحی فروشگاه اینترنتی که از جمله آن ها می توان به فروشگاه مواد غذایی ایتالیایی با نام Don Guilio Salumeria اشاره کرد. این فروشگاه برای تهیه و فروش محصولات مورد نظر خود به مشکلات فراوانی برخورده و در نتیجه شرکت تبلیغاتی به نام «۲۳» را موظف کرده تا برای رونق بخشیدن مجدد به فروشش چاره ای اندیشه کند.

راه حلی که آژانس تبلیغاتی مورد بحث ابداع نموده استفاده از بیلبوردی است که به تبلیغ محصولات وارداتی این فروشگاه برای مردم عادی می پردازد اما خودش را از چشم نیروهای پلیس، مخفی نگه می دارد.

آژانس مذکور برای این منظور دست به ایجاد تغییراتی در یک نرم افزار تشخیص چهره زده و قابلیت تشخیص یونیفورم و نشانه های پلیس کشور روسیه را به آن اضافه نموده رژیم لاغری تا در صورت نزدیک گشتن آن ها تبلیغ نمایش داده شده با آگهی عادی یک فروشگاه محصولات سنتی روسی جایگزین گردد.

برای نمونه تصور کنید در ایستگاه اتوبوسی منتظر ایستاده اید که دوربین هایش لوگوی تیم ورزشی مورد علاقه تان را از روی لباس شما تشخیص داده، سپس بیلبورد های موجود تبلیغات مربوط به بازی بعدی این تیم را برایتان به نمایش می گذارند.

یا بیلبوردی که با تشخیص عبور هر روزه خودروی شما از مقابلش برای رفتن به محل کار، در پایان هفته آگهی های مربوط به سفرهای آرامش بخش را ارائه کند.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

امروزه با کشیده شدن اینترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بیشتر آن در میان خانواده ها اکثر والدین با این مشکل رو به رو هستند که نمی خواهند فرزندان خود وارد اینترنت شوند و یا حداقل در زمان هایی خاص این محدودیت را برای فرزندان اعمال کنند.

راه های گوناگونی وجود دارد که این محدودیت ها اعمال شود اما یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نرم افزارهای موجود در این زمینه است.
نرم افزار Internet Lock نام نرم افزاری قدرتمند و مناسب برای این دسته از کاربرانی است که قصد دارند اینترنت را برای کاربران دیگری که از یک رایانه استفاده می کنند به نوعی قفل یا از دسترس خارج نمایند.
 
این ابزار با داشتن انواعی از تنظیمات و اعمال انواع محدودیت ها انواع سایت های مختلف را از دسترس خارج کرده طراحی فروشگاه اینترنتی و یا حتی به طور کامل اینترنت را قفل می نماید.
 
Internet Lock با انواع مرورگرها سازگاری داشته و می تواند با انواع پروتکل هایی که برای برقراری اینترنت استفاده می شوند هماهنگی پیدا کند.همچنین توانایی شناسایی و سازگاری با تمامی مدل های کانکشن را هم دارد و به همین دلیل استفاده از تمامی قسمت های نرم افزار بسیار آسان خواهد شد.
 
امکان زمان بندی قطع دسترسی به اینترنت هم از امکانات جالب این ابزار است؛ Internet Lock که از واسط کاربری بسیاری ساده ای بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده رژیم لاغری و به همین دلیل والدین به راحتی می توانند از این بزار استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock
 
– سازگار با انواع مرورگرها و نرم افزار رایج اینترنتی
 
– امکان از دسترس خارج نمودن سایت ها و اینترنت
 
– امکان زمان بندی عملکردها
 
– ایمن سازی و از دسترس خارج کردن با قرار دادن پسورد
 
– استفاده بسیار آسان از نرم افزار
 
– عدم نفوذ پذیری نرم افزار
 
– سازگاری با انواع پروتوکل ها و امکان محدود کردن نرم افزار از طریق پورت ها
 
– هماهنگی با انواع کانکشن ها
 
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان به دلایل مختلف از معلولیت‌های جسمی رنج می‌برند و این امر امکان استفاده آنها از اینترنت و فضای مجازی را کاهش داده است.

حال فرصتی پدید آمده که این افراد با استفاده از فناوری‌های جدید فرصت استفاده از اینترنت را پیدا کنند طراحی فروشگاه اینترنتی و از فاصله اجتماعی و اقتصادی خود با دیگران بکاهند.

گوگل روز گذشته از اختصاص بودجه ۲۰ میلیون دلاری به طرح Impact Challenge خبر داده است.

هدف از اجرای این طرح تسهیل دسترسی به اینترنت و طراحی رابط‌های کاربری بهتر برای افراد مبتلا به معلولیت‌های جسمی است.

افزایش آگاهی در مورد این معلولیت‌ها، یافت راه‌حل‌های اختصاصی برای مشکلات مختلف و ساده کردن استفاده از اینترنت از نتایج اجرای این طرح خواهد بود.

تمامی افرادی که قادر به ارائه راه‌حل‌های خلاقانه در این زمینه هستند رژیم لاغری و به خصوص افرادی که با معلولین زندگی می‌کنند می‌توانند با ارائه ایده‌های خود در اجرای طرح Impact Challenge مشارکت کنند.

گوگل قبلا برای اجرای این طرح با شرکت‌هایی همچون Mission Arm، E-Nable و World Wide Hearing همکاری کرده و حال به دنبال راه‌حل‌های جدید است.

طرح مذکور دو بخش کلی دارد. بخش اول سوالات” چه کار می‌کنیم اگر” نام دارد که در قالب آنها افراد به راه‌حل‌هایی که برای حل مشکلات مربوط به استفاده معلولین از اینترنت یافته‌اند، اشاره می‌کنند.

در بخش دوم که درخواست آزاد نام دارد شرکت‌های نوپا و سرمایه‌گذاران به سوالات و درخواست‌های گوگل پاسخ می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

بازار بزرگ تهران با امکان ورود به هر سرا و تیمچه و با طیف وسیعی از عرضه‌کنندگان انواع کالا با مدلی فناورانه توسط یک استارتاپ، مجازی شد؛ در این بازار مجازی امکان اجاره فروشگاه نیز وجود دارد.

نخستین بازار آنلاین کشور امکان فعالیت در فضای مجازی را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند.

استارتاپ کالاگرد، مدل فناورانه بازارهای بزرگی همچون بازار تهران است که امکان ورود به هر سرا و تیمچه‌ای را با طیف وسیعی از عرضه‌کنندگان کالا ممکن می‌کند طراحی فروشگاه اینترنتی و در واقع نوعی بانک اطلاعاتی کالا و قیمت محسوب می‌شود که با هدف تسریع و تسهیل فرایند انتخاب و خرید کالاهای گوناگون بازار به صورت آنلاین پیاده‎سازی شده است.

این بانک اطلاعاتی حاوی بیش از ۲۰۰ هزار قلم کالا با جداول اطلاعات کامل است و تمامی صاحبان کسب و کار بدون محدودیت، با فضایی که در اختیارشان قرار می‎گیرد، می‎توانند ضمن معرفی محصول، آن را به فروش برسانند؛ از طرفی مصرف‏ کننده نیز می‎تواند رژیم لاغری از طریق این سایت به صاحبان کسب و کار وصل شود و با مقایسه کالاها و قیمت آنها، آنچه می‎خواهد را به راحتی خریداری کند.

در این فضای آنلاین، صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند صاحب فروشگاه شوند و با اجاره فضایی در بازار آنلاین، محصولات خود را به صورت آنلاین بفروش برسانند.

تحلیل بازار برای توسعه کسب و کار و جلوگیری از سفرهای درون شهری و خرید کالا از طریق رایانه یا موبایل بدون صرف زمان و طی مسافت‌های طولانی از جمله ویژگی‌های این بازار آنلاین است.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

پیش‌بینی شرکت گارتنر از فروش محصولاتی که تحت سیستم‌عامل کروم به بازار روانه می‌شوند شامل فروش ۷.۳ میلیون دستگاه در طول سال جاری بوده است که برابر با رشدی حدود ۲۶ درصدی است.

لپ‌تاپ‌هایی که به سیستم‌عامل گوگل کروم مجهز هستند و به اصطلاح کروم‌بوک نامیده می‌شوند، همواره مخاطبان رده اداری را به خوبی به خود جذب کرده‌اند زیرا علاوه بر امکانات معقول و مناسب، از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار هستند و به این ترتیب برای محیط‌های اداری به یک گزینه ایده‌آل بدل شده‌اند.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده طراحی فروشگاه اینترنتی از فروش احتمالی کروم‌بوک در طول سال ۲۰۱۵، به‌نظر می‌رسد که این رده محصولات گوگل با رشدی بسیار چشمگیر روبرو گردد و در این میان شرکت گارتنر که به عنوان یک گروه تحلیلی بسیار بزرگ و معتبر شناخته می‌شود، با بررسی ساختار فروش این محصولات در مناطق مختلف جهان به ارائه پیش‌بینی دقیق از فروش این محصول دست زده است.


حال پیش‌بینی‌های گارتنر نشان می‌دهد که مجموع این عدد به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار عدد خواهد رسید رژیم لاغری ولی بازهم بزرگ‌ترین خریداران سری کروم‌بوک در آمریکای شمالی حضور خواهند داشت و نمی‌توان انتظار داشت که تغییری در نسبت پراکندگی این محصولات رخ بدهد.

یکی از دلایلی که بسیاری از کارشناسان برای عدم رشد بالای کروم‌بوک ارائه می‌کنند، عرضه ویندوز ۱۰ است که مسلما می‌تواند بازار را تحت‌الشعاع قرار داده و جلوی رشد رقبا را بگیرد.
شرکت‌هایی مثل گوگل باید پیش از شروع عرضه این محصول، به بخش عمده فروش خود دست یافته باشند زیرا پیش‌بینی می‌شود که پس از عرضه ویندوز ۱۰، فروش کامپیوترهای برپایه سایر سیستم‌های عامل با افتی چشمگیر روبرو خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شبکه اجتماعی موبایلی Path توسط شرکت کره‌ای Daum Kakao سازنده برنامه پیام‌رسان محبوب خریداری شد. دیو مورین مدیر عامل Path خود رسما این خبر را تائید کرده است.

این خرید نشانگر اقبال شدید شرکت‌ها و شهروندان جنوب شرق آسیا به خدمات تبادل پیام همراه و همین‌طور شبکه‌های اجتماعی موبایلی است.

انتظار می‌رود بعد از این خرید تغییراتی اساسی در این شبکه اجتماعی ایجاد شود طراحی فروشگاه اینترنتی تا ایجاد رابطه میان افراد و همین‌طور متصل کردن نقاط و اشیا به همدیگر تسهیل شود.

همچنین علائق محلی مردم جنوب شرق آسیا نیز در جریان این تغییرات لحاظ خواهد شد.

برنامه Path تا به حال بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال داشته رژیم لاغری که به جمع ۴۸ میلیون کاربر فعال خدمات Daum Kakao اضافه می‌شوند.

باقی مانده کارکنان شرکت path به اداره برنامه Kong می‌پردازند که یک ابزار موبایلی برای طراحی عکس‌های سلفی با فرمت gif است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک مؤسسه تحقیقاتی به تازگی در گزارشی به افشای کشف یک ابزار پرداخته که گفته می‌شود به واسطه آن، هر کاربری قادر خواهد بود به یک هکر تبدیل شود. این ابزار که یک برنامه تحت وب است، با یک عملیات ساده رایانه سایرین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این ابزار که نام آن Tox است به کاربران اجازه می‌دهد تا بد افزار Ransomware مخصوص به خود را طراحی و آن را به سیستم قربانیان خود ارسال کنند.

بد افزارهای ransomware یا باجگیر گونه از بدافزار‌ها هستند طراحی فروشگاه اینترنتی که خود را در سیستم قربانی تکثیر و اقدام به رمزگذاری داده‌ها و اطلاعات کاربر بر سیستم می‌کنند و تا زمانی که کاربر اقدام مورد درخواست هکر را صورت ندهد ـ معمولا واریز مبلغی مشخص به حساب هکر ـ این داده‌ها و اطلاعات باز پس داده نشده و از حالت رمزگذاری خارج نمی‌شوند.

به شکل عادی طراحی یک چنین بد افزاری، نیازمند حد زیادی از دانش و اطلاعات برنامه نویسی است. از این جهت Tox را باید ابزاری بسیار خطرناک دانست، زیرا با استفاده از واسط کاربری ساده خود به هر کاربری اجازه می‌دهد، اقدام به ساخت ویروس و بدافزار Ransomware و آن را در سطحی وسیع منتشر کند.

بعد از آنکه بد افزارهای طراحی شده با این ابزار در سطح سیستم قربانی دانلود شده و فعال می‌شوند، از طریق یک دستورالعمل از کاربر درخواست می‌کنند تا مبلغ مورد نظر را به شکل پول‌های مجازی Bitcoin به حسابی مشخص پرداخت کنند که بعد از آن این مبلغ بین طراحان Tox و کاربر استفاده کننده از آن تقسیم می‌شود.

استفاده از Tox برای هر کاربری رایگان است؛ اما ۳۰ درصد درآمد‌های حاصل از استفاده از این ابزار برای طراحان Tox ذخیره سازی می‌شود!

این ابزار تنها از طریق Dark Web یا بخش های نا‌مشخص و ثبت نشده رژیم لاغری از اینترنت قابل دسترسی است؛ به این معنا که کاربران باید با ابزار معروف tor به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

نرم افزارهایی که به آماتور‌ها و کاربران عادی اجازه طراحی و تولید بد افزار‌ها را می‌دهند، البته جدید نبوده و پیش از این نیز شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم.

در حال حاضر پلتفرم‌های فراوانی برای ایجاد بدافزار در سطح وب وجود دارد. آنچه Tox را از سایرین متمایز می‌سازد، این است که کامل تحت وب عمل می‌کند و استفاده از آن نیاز به هیچ گونه اطلاعات تخصصی ندارد.

استفاده از Tox شامل سه مرحله ساده است: وارد کردن مبلغ باج گیری، وارد کردن توضیحاتی که می‌خواهید به قربانی نمایش داده شود و وارد کردن یک Captcha و به همین سادگی فایل بدافزار برای انتشار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما تبدیل به یک هکر خواهید شد.

محققان با آزمون این نرم افزار تمامی اطلاعات فوق را در خصوص آن تأیید و البته تأکید کرده‌اند که بدافزارهای تولید شده توسط این نرم افزار، فاقد هر گونه پیچیدگی و کارایی سایر نرم افزار‌ها و بد افزارهای پیچیده است.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

گوگل از سقوط هواپیمای خورشیدی ویژه توسعه شبکه جهانی اینترنت خود در آمریکا خبر داد.

درحالی که گوگل در روزهای گذشته و در حاشیه کنفرانس I/O با رونمایی از تازه‌های خود در دنیای فناوری حسابی خبرساز شده است حالا انتشار خبر سقوط هواپیمای خورشیدی ویژه توسعه شبکه جهانی اینترنت این شرکت در آمریکا، شوکی بزرگ به مدیران ارشد غول فناوری جهان و طرفداران آن بوده است.

حادثه سقوط هواپیمای خورشیدی گوگل چندی پیش و در مناطق دورافتاده پوشیده از شن مکزیک روی داد طراحی فروشگاه اینترنتی و حالا مدیران ارشد این شرکت وقوع این حادثه را رسما اعلام کردند.

این سازه هوایی که انرژی لازم برای پرواز خود را از خورشید می‌گرفت، توسط شرکت Titan Aerospace طراحی و ساخته شده است.

گوگل این شرکت را در سال ۲۰۱۴ و با هدف طراحی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین کنترل از راه دور و استفاده از آن جهت گسترش شبکه جهانی اینترنت به دورافتاده‌ترین نقاط جهان خریداری کرد.

این حادثه اندکی پس از برخاستن هواپیما از زمین روی داد. در این رویداد هیچ‌کس آسیب ندیده رژیم لاغری با این حال امیدها برای تحقق ایده گسترش شبکه جهانی اینترنت به دورافتاده‌ترین و ناشناخته‌ترین نقاط زمین همچنان دست نیافتنی باقی ماند.

تقریبا سراسر این هواپیما از صفحات خورشیدی پوشانده شده بود که از این طریق انرژی لازم برای ادامه پرواز آن را تأمین می‌شد.

این نوع هواپیماها قابلیت پرواز در ارتفاعات زیاد (حدود ۲۰ کیلومتری از سطح زمین) را دارند تا بدین ترتیب بازده کاری آن در پوشش دهی اینترنت به تمام نقاط زمین فراهم شود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

بیشتر کاربران در کشور‌های توسعه یافته سرعت اینترنت مناسبی ندارند و به همین دلیل گوگل قابلیت‌های جدیدی را به مرورگر خود با نام کروم افزوده است طراحی فروشگاه اینترنتی که در یک به‌روز رسانی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

یکی از این قابلیت‌های جدید مرورگری آفلاین است که کاربران از طریق آن می‌توانند صفحات را برای مطالعه آفلاین ذخیره کنند و در زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارند بتوانند به مطالعه آن صفحه بپردازند. قابلیت دیگری که گوگل به مرورگر خود خواهد افزود امکان بهبود تجربه مرورگری وب برای کاربران است رژیم لاغری که با تعدادی کد گوگل سعی کرده تا سرعت لود صفحات را بالا ببرد و این کار نیز از طریق فشرده سازی محتوا و… انجام می‌شود که در نهایت کاربر مرور سریع‌تر صفحات را شاهد خواهد بود.

همچنین روز گذشته گوگل مدعی شد که با بهینه سازی کروم توانسته مصرف داده آن را نیز به اندازه بسیار زیادی کاهش دهد و در نتیجه کاربر در حین مرور صفحات اینترنتی حدود 80 درصد داده کمتری را مصرف می‌کند. با وجود اینکه گوگل اعلام کرده قابلیت‌های جدید برای کشور‌های در حال توسعه مناسب است اما دلیلی ندارد که شاهد عرضه این ویژگی‌ها به صورت جهانی نباشیم.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

همه ما اقدام به تعویض، ارتقا یا ریست کردن تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود می‌کنیم که این عمل در بیشتر مواقع به دلایلی می‌تواند سخت و طاقت‌فرسا باشد. البته نه فقط برای از دست دادن یکسری اطلاعات مهم مانند مخاطبان و تصاویر، زیرا گوگل مدت‌هاست که قابلیت‌های بسیار خوبی را در این بخش به کاربران اندروید ارایه می‌کند که اگر از آن‌ها بهره برده باشید جای هیچگونه نگرانی برای از دست دادن اطلاعات نیست، چرا که در سرویس ابری گوگل مواردی که خودتان تعیین کرده‌اید وجود دارند و مجددا می‌توانید از آن‌ها در گوشی جدید استفاده کنید. اما باز هم با این وجود نصب مجدد اپلیکیشن‌ها و نیز انجام تنظیمات مرتبط با هر کدام عملی زمان‌بر است. اما این مشکل نیز ممکن است به زودی به طور کامل رفع شود.


همانطور که می‌دانید، گوگل در طی کنفرانس سالانه I/O خود، اندروید M را معرفی نمود طراحی فروشگاه اینترنتی و ما نیز در آی‌تی‌رسان به ذکر نکات کلیدی درباره این نسخه پرداختیم و ویژگی‌های آن‌ را برای‌تان شرح دادیم. اما یکی دیگر از امکانات جذاب و کاربردی این نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل، قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار از اطلاعات اپلیکیشن‌هاست. همانطور که از اسمش پیداست، این ویژگی می‌تواند تمام اطلاعات و داده‌های مربوط به اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی را در فضای ابری گوگل درایور هم به صورت نسخه پشتیبان نگه‌داری کند تا در صورت تعویض گوشی توسط کاربر یا ریست شدن تلفن هوشمند وی و یا موارد مشابه، تمام اپلیکیشن‌های نصب شده او به همراه تمامی تنظیمات و شخصی سازی‌ها قابل برگشت باشند. بدین ترتیب، دیگر نیاز نیست در صورت خرید یک گوشی جدید، به صورت دستی اقدام به نصب و شخصی سازی اپلیکیشن‌های مورد استفاده قبلی کرد.

ویژگی یاد شده به صورت خودکار برای تمامی اپلیکیشن‌ها فعال خواهد بود رژیم لاغری و توسعه دهندگان دیگر نگرانی بابت بروزرسانی نرم‌افزارهای خود در صورت اضافه شدن کدهای جدید نخواهند داشت. البته اگر کاربری هم تمایل به پشتیبان‌گیری خودکار از اپلیکیشن‌های نصب شده و مورد استفاده‌اش نداشته باشد، این سیستم اجازه می‌دهد تا قابلیت مورد بحث را غیر فعال کرد.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()