نوشته شده توسط : علی افشار

لپ تاپ ها گجت های دوست داشتنی هستند، ولی یک معضل همیشگی با آنها این است که حمل و نقلشان کمی دشوار است. حالا سامسونگ به کمک آمده تا بلکه این مشکل را حل کند. لپ تاپ جدید سامسونگ موسوم به Notebook 9 ، که در دو سایز 13 و 15 اینچی عرضه می شود از آلیاژی بسیار سبک از منیزیم ساخته شده است. وزن کمتر از یک کیلو گرم نمونه 13 اینچی و وزن حدود 1.3 کیلوگرمی نمونه 15 اینچی به ما امکان می دهد که هر دو این لپ تاپ ها را با یک دست حمل کنیم.

هنوز زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ ها مشخص نشده است ولی به نظر می رسد طراحی فروشگاه اینترنتی وزن سبک مزیتی برای آنها باشد.

معمولا لپ تاپ های بالارده از آلومینیوم ساخته می شوند، و گاه کمی فیبر کربن هم به آن اضافه می شود. آلومینیوم فلزی سخت و درخشان اما سنگین است. آلیاژ منیزیم سبک است ولی ایراد آن این است که ظاهری کمی پلاستیکی دارد. معمولا از منیزیم در بخش داخلی لپ تاپ ها استفاده می شود.

اما اخیراً تعدادی لپ تاپ تمام منیزیمی ساخته شده اند که از وزن کمتری برخوردارند ، مانند LaVie Z شرکت لنوو و Gram 14 ال جی. اما این دو لپ تاپ از ویژگی های دیگری مثل کیبورد و ترک پد بزرگ برخوردار نبودند.

لپ تاپ جدید 15 اینچی سامسونگ حس فلزی بسیار خوبی دارد و رزولوشن 1080P نمایشگر ، پردازنده Core i5 و i7 ، تا 8 گیگا بایت حافظه ، کیبورد و تاچ پد زیبا ، بسیار کاربر پسند است. به ادعای سامسونگ طول عمر باتری این لپ تاپ 10.5 ساعت است.

تنها نقص این لپ تاپ تاچ اسکرین نبودن آن و کمبود پورت های متعدد است. اخیراً سامسونگ Ativ Book 9 Spin و Book 9 Pro را با پورت های متعدد معرفی کرد ، اما Notebook 9 فقط دارای یک جفت پورت USB 3.0 و یک درگاه کارت حافظه است. برای سایر پورت ها مانند VGA ، HDMI و Ethernet باید از آداپتور استفاده کنید.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در نمایشگاه CES امسال برای نخستین بار از کفش‌های هوشمند رونمایی شده است. این کفش‌ها قابلیت تنظیم و کنترل دمای درون کفش، ثبت مصرف کالری و همچنین ردیابی و ثبت تعداد گام‌های پیموده شده را با استفاده از یک برنامه‌ی کاربردی نصب شده روی گوشی‌هوشمند متصل به آنها دارند.

کفش‌های هوشمند دیجیت‌سول (Digitsoles Smartshoe) در مقایسه‌ با کفش‌های نایکی در فیلم بازگشت به آینده (سه گانه‌ی تخیلی سال ۱۹۸۵) که قابلیت گره زدن خودکار بندهایشان را داشتند، از نظر فناوری‌های به کار رفته درونشان بسیار بهتر و پیشرفته‌تر به نظر می‌رسند. اولین کفش هوشمند جهان در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شد.

همانند خودروهای هوشمند آینده که گفته می‌شود قرار است طراحی فروشگاه اینترنتی با گوشی‌های هوشمند کنترل شوند، این کفش‌های هوشمند هم برای کنترل خود از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. درون کفش‌ها یک سیستم گرمایی کار گذاشته شده است تا درون کفش و پاهای شماها را در طی روزهای سرد زمستان گرم و نرم نگه دارد. به گفته‌ی سخنگوی کمپانی سازنده این کفش‌ها تا دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد می‌توانند گرم شوند. با داشتن این کفش‌ها احتمالا هیچ‌گاه نیازی به پوشیدن جوراب‌ اضافی روی جوراب‌هایتان نخواهید داشت.

کفش‌های هوشمند همچنین دارای یک سیستم خودکار برای تنظیم میزان سفتی و شلی بندها هستند که این سیستم از طریق یک اپلیکیشن کنترل می‌شود. این سیستم البته مانند سیستم بستن بند خودکار روی کفش‌های نایکی مارتی مک فلای در فیلم بازگشت به آینده نیستند اما با این همه خیلی مرتب و جمع‌‌وجور به نظر می‌رسند. سنسورهای موجود در کف کفش اطلاعات مربوط به مسافت طی شده، کالری مصرف شده و گام‌های برداشته شده را به اپلیکیشن گوشی‌ هوشمندی که با این سیستم متصل است ارسال می‌کنند. سنسورها حتی این توانایی را دارند که تشخیص دهند کف‌ها تا چه اندازه تمیز و تازه هستند و در هنگامی که نیاز به جایگزینی داشته باشند توسط سنسورها اعلام خواهد شد.

در بخش جلویی کفش ورزشی یک نورپردازی پروژکتوری تعبیه شده بود که به گفته‌ی یکی از نمایندگان کمپانی کاملا نقش تزیینی دارند. اما این نورپردازی خیلی جالب به نظر نمی‌رسد و تعبیه‌ی آن کار بیهوده‌ای به نظر می‌آید.

کمپانی برای کسانی که عقیده دارند این کفش‌ها استایل و زیبایی لازم را ندارند هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده و گفته می‌شود در آینده قصد دارند تا کفش‌های هوشمند راحت‌تر و شیک‌تری با نام کفش‌های ورزشی هریسون وارم (Harrison Warm Sneaker) را معرفی کنند. این کفش‌ها همچنین دارای سیستم گرمایش و سنسورهای ردیابی خواهند بود.

برای کفش‌های بانوان از پمپ‌هایی با عنوان وارم پامپ (Warm Pump) یا پمپ گرم‌کننده استفاده شده است. پمپ مجهز به بلوتوث مسلما به اندازه‌ی یک گوشی هوشمند عالی و شیک نیست اما به هر حال این مدل هم از یک سیستم گرمایشی درونی برخوردار بوده و همچنین می‌تواند گام‌های برداشته شده را ردیابی کرده و اطلاعات مربوط به مصرف کالری را هم ثبت کند.

کفش‌های هوشمند دیجیت‌سول در ماه سپتامبر سال جاری و در ایالات متحده شروع به تولید انبوه خواهند شد و گفته می‌شود قیمت تقریبی آنها ۴۵۰ دلار خواهد بود که برای یک جفت کفش مبلغ گزافی به شمار می‌آید. با این پول می‌شود به راحتی یک یا دو جفت از کفش‌های جردن با کیفیت بسیار مطلوب را خریداری کرد. شاید با خرید آنها فناوری‌های هوشمند بهره‌مند نباشند اما می‌توان از مقبولیت و زیبایی آنها مطمئن بود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اگر قصد خرید اسپیکرهای بی سیم قدرتمند را دارید، صبر کنید. سونی در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از اسپیکرهای جدید خود را معرفی کرد که همه طیف کیفیتی را شامل می شود. از اسپیکرهای قدرتمند برای رقابت با دستگاه های Sonos گرفته تا اسپیکرهایی کوچک تر.

در بخش پرچم دارها، اسپیکرهای چهار قسمتی SRS-ZR7، جدیدترین ابزارها برای یک سیستم خانگی هستند. اسپیکرها می توانند فایل های دارای کیفیت صوت بالا را پخش کرده طراحی فروشگاه اینترنتی و از طریق گوگل کست و اسپاتیفای کانکت، موسیقی استریم کنند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن SongPal سونی نیز قابل کنترل هستند.

یک ورژن کوچک تر از همین دستگاه به نام SRS-ZR5 نیز ساخته شده که می تواند با SRS-ZR7 متصل شده تا صدای استریو ایجاد شود. هر دو اسپیکر یک پورت HDMI ARC دارند که به مصرف کننده اجازه می دهد تا صدا را به صورت مستقیم و ساده از تلویزیون به اسپیکر بفرستد.

سونی خط تولید Extra Bass را نیز با معرفی سه اسپیکر جدید گسترش داده است. SRS-XB2 و SRS-XB3 قرار است رقبای Beats Pill باشند و کیفیت صوت بالایی را ارائه دهند. پشتیبانی از بلوتوث و NFC از دیگر قابلیت های دستگاه است. SRS-XB3 دارای یک پورت اضافه است که به شما اجازه می دهد تلفن همراه خود را از این طریق شارژ کنید.

سونی ادعا می کند که با هر بار شارژ، این اسپیکرها تا ۲۴ ساعت به راحتی کار خواهند کرد. اما مدل کوچک تر فقط ۱۲ ساعت شارژ نگه می دارد. همه اسپیکرها ضد آب هستند و در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی ارائه خواهند شد.

تاریخ عرضه این اسپیکرها نیز بهار سال جاری میلادی مشخص شده اما در مورد قیمت، فعلا خبری نیست.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

همه ما تجربه کرده ایم. تمام لباس های مان را جمع می کنیم و می گذاریم تا ماشین لباسشویی کار خود را انجام دهد اما یک مرتبه، پیراهن کثیفی پیدا می کنیم و دیگر کار از کار گذشته.

یا باید دو دهه در زمان به عقب بازگردیم و آن را با دست بشوییم، طراحی فروشگاه اینترنتی یا صرفا به خاطر همان یک تکه لباس، دوباره ماشین را راه بیندازیم.

اما حالا، سامسونگ این مشکل بزرگ بشر با ماشین های لباسشویی را برطرف ساخته است. قابلیت Add Wash به شما اجازه می دهد تا دستگاه را به طور کل متوقف ساخته، درب جلویی آن را باز کنید و هر لباس کثیفی که پیدا کرده اید را به آن اضافه کنید. سپس، با فشردن دکمه ای دیگر، ماشین مشغول به کار می شود.

سامسونگ در جریان کنفرانس خود تمرکز ویژه ای روی لوازم منزل داشت. یکی دیگر از محصولات قابل توجهی که امروز نمایش داده شد، یخچالی با نمایشگر ۲۱.۵ اینچی بود که علاوه بر نمایش تصویر و پخش صدا، قابلیت سفارش آنلاین سبزی و میوه جات هم دارد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی اینتل با همکاری شرکت Oakley در نمایشگاه CES امسال از عینک آفتابی جالبی رونمایی کرد که می تواند همانند یک مربی در حین ورزش با شما صحبت کند.

این عینک پیشرفته که Radar Pace نام دارد ویژه آن دسته از ورزشکارانی طراحی شده است که می خواهند طراحی فروشگاه اینترنتی به طور حرفه ای و همچنین متفاوت در مقایسه با سایر افراد تمرین کنند.

سیستمی که در این عینک هوشمند تعبیه شده است قادر است با بررسی و تجزیه و تحلیل آماری از تمرین فرد در حین ورزش و از طریق هدفونی که به دسته آن متصل شده است، اطلاعاتی را در خصوص اثربخشی حرکات ورزشی در اختیار وی قرار دهد تا در صورت نیاز، نحوه انجام تمرینات خود را تغییر دهند.

همچنین، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا سوالاتی را نیز در خصوص مسافت طی شده، سرعت لحظه ای، مسافتی که می بایست طی شود و غیره بپرسند.

در بخشی از مراسم معرفی و برای اثبات این ادعا، فردی از عینک برنامه روزانه تمرینی خودش را پرسید که Radar بلافاصله، 5 کیلومتر دویدن و بالا رفتن از سربالایی‌ها در طول تمرین را از طریق هدفون پیشنهاد داد.

به نظر می رسد که این محصول نسخه اصلاح شده عینک Thumo کمپانی اولکی باشد که این شرکت پیشتر آن را به همراه یک MP3 پلیر داخلی و ایربادهای متصل به فریم تولید و روانه بازار کرده بود. حال در مدل جدید یعنی Radar، از ماژول Curie اینتل استفاده شده است که امکان ردیابی حرکات ورزشی را برای این محصول فراهم می کند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

چهار عنصر جدید به طور دائمی به جدول تناوبی مندلیف افزوده شدند. کشف این چهار عنصر به تایید سازمان جهانی شیمی که مدیریت این جدول را به عهده دارد رسیده است. اتحادیه جهانی شیمی خالص و کاربردی (IUPAC) به تازگی تایید کرده که عناصر 113، 115، 117 و 118 با معیار این نهاد برای اکتشاف مطابقت دارند و براین اساس، پس از چهار سال، چهار عنصر دیگر به جدول تناوبی مندلیف اضافه شده اند. همچنین، با اضافه شدن این عناصر به جدول، سطر هفتم آن هم تکمیل شده است.

همه این چهار ماده که ساخته دست بشر هستند دارای اسامی مکانی مخصوص خود هستند طراحی فروشگاه اینترنتی و نامگذاری رسمی آنها طی چند ماه آینده انجام خواهد شد. عناصر 115، 117 و 118 توسط تیمی مشترک از دانشمندان موسسه تحقیقاتی پژوهش های هسته ای در منطقه دوبنا در روسیه و آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور کالیفرنیا کشف شده اند. این تیم روسی – آمریکایی همچنین ادعا دارد عنصر 113 را هم کشف کرده، و نام آن را به طور موقت اونوتریوم گذاشته، ولی بنابر اعلام موسسه IUPAC، کشف این ماده توسط تیمی از دانشمندان در موسسه ریکن ژاپن انجام شده است.

کشف عناصر فوق سنگین بسیار دشوار است چرا که آنها به سرعت ره به پوسیدگی می گذارند. این در حالی است که در پژوهش های اخیر مشخص شده برخی از این عناصر بازه حیات طولانی تری دارند. این یافته ها باعث افزایش امید دانشمندان به کشف به اصطلاح "جزیره پایداری" – گروهی از عناصر که هم فوق سنگین و هم پایدار هستند – شده است. کاسوک موریتا، مدیر پروژه تحقیقاتی در ریکن گفته تیم او از این به بعد بر یافتن عنصر 119 و فراتر از آن تمرکز خواهد کرد.

ریوجی نویوری، مدیر سابق موسسه ریکن و برنده جایزه نوبل در حوزه شیمی در این باره گفته چنین اکتشافی برای دانشمندان از برنده شدن مدال طلا در المپیک هم با ارزش تر است.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

درست به همان اندازه که کامپیوتر‌های شخصی ممکن است هر لحظه در معرض خطر ورود بدافزار‌ها و ویروس‌ها باشند، موبایل‌ها نیز با این خطر مواجهند و لازم است هر یک از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند آنتی ویروس مناسبی را بر روی تلفن یا تبلت خود نصب کنند.

با توجه به قابلیت‌های رو به افزایش تلفن‌های هوشمند و محبوبیت تبلت‌ها، بسیاری از کاربران حجم بالایی از اطلاعات خود را بر روی این دستگاه‌های کوچک و جیبی حمل می‌کنند و این امر فرصت جدیدی را در اختیار هکرها و یا ویروس‌ها قرار می‌دهد که به راحتی به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و یا تلفن‌های هوشمند را تحت کنترل خود بگیرند و آن را از کار بیندازند.

برهمین اساس، تقریبا تمام صاحبان گوشی‌های تلفن همراه اقدام به نصب یک آنتی ویروس بر روی گوشی خود می‌کنند طراحی فروشگاه اینترنتی و در موارد مختلف برای نصب این آنتی ویروس هزینه‌های متعددی را متقبل می‌شوند.

با این وجود باید توجه داشت که صرف نصب یک آنتی ویروس دستگاه شما بیمه نشده و مخاطرات پیش‌روی آن از بین نمی‌رود.

اکنون در بازار، به هنگام خرید گوشی یا زمان تعمیر آن، ممکن است فروشندگان هزینه‌های مختلفی را برای نصب آنتی ویروس‌ بر روی گوشی و تبلت مطالبه کنند، اما ضروری است افراد پیش از پرداخت این هزینه‌ها چند نکته را مورد توجه داشته باشند.

حقیقت آن است که متاسفانه بسیاری از فروشندگان آنتی ویروس‌های اورجینال نصب نکرده و به استفاده از نسخه‌های جعلی می‌پردازند. بابت این موضوع گاه هزینه‌های آنچنانی دریافت می‌کنند.

برای جلوگیری از این روند، توصیه ما به مشترکان آن است که در صورت نیاز به آنتی ویروس خود نسبت به خریداری و نصب آن اقدام کنند، چرا که نصب نرم‌افزارهای خانگی کاری بسیار آسان است.

در صورتی که فرد، فروشنده معتبری جهت خرید آنتی ویروس پیدا کند، می‌توان با قیمتی از حدود 40 تا 50 هزار تومان نسبت به خرید آنتی ویروس مناسب اقدام کرد. البته این قیمت برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی که می‌توان از آنها برای چند دستگاه استفاده کرد گاه حتی به حدود 300 هزار تومان هم می‌رسد.

با این وجود قطعا قیمت آنتی ویروس نشانگر معتبر بودن آن نبوده و اینگونه نیست که فرد به صرف هزینه مبلغ بالا آنتی ویروسی قوی خریداری کرده باشد، بلکه برای بهره‌گیری از یک آنتی ویروس قوی لازم است لیستی از شرکت‌های معتبر و محصولات قوی در اختیار داشت.

در بازار هم نسخه‌های مختلفی از آنتی ویروس‌های جعلی ارائه می‌شوند، لیستی از آنتی ویروس‌های قوی و مناسب بر روی سایت پلیس فتا قرار داده شده که کاربران می‌توانند با استفاده از این لیست نسبت به انتخاب آنتی ویروس مناسب اقدام کنند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

هنگام رو به رو شدن با خطر در مکان هایی همانند فروشگاه ها بهترین و مطمئن ترین راه این است طراحی فروشگاه اینترنتی که آژیر خطر را فشار دهید تا پلیس خود را به محل برساند. اما این نوع کلیدها ایراد بزرگی دارند و آن اینکه هنگام قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک ممکن است در دسترس نباشند و فرد نتواند به موقع از آنها استفاده نماید.

از این رو، کمپانی Wisewear تمهیدی برای این امر اندیشیده و نوعی دکمه اعلان خطر کوچک طراحی نموده که درون زیورآلات و جواهرات تعبیه می گردد. شرکت یاد شده بلوتوثی را درون دستبندهای زنانه به نام Socialite جای داده و این جواهرات ظاهری کاملا عادی دارند و موردی غیر معمول در طراحی شان به چشم نمی خورد.

خانم هایی که این دستبند را به دست دارند، هنگام مواجهه با خطر فقط کافیست دو بار روی پنل لمسی آن ضربه بزنند تا موقعیت جغرافیائی آنها و سیگنال خطر برای دوستانشان از طریق پیامک ارسال گردد.

جا دارد اشاره کنیم کمپانی یاد شده سه نوع متفاوت از این محصول را ارائه خواهد نمود که Calder، Kingston و Duchess نام دارند و هر سه مدل در دو رنگ طلایی و نقره ای-طلایی و قیمت 300 دلاری وارد بازار خوهند گشت. گفته می شود که فروش دیوایس های مورد بحث از ماه جاری میلادی  آغاز خواهد شد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

همه ساله در نمایشگاه CES شاهد معرفی محصولاتی خلاقانه و نو هستیم که قصد دارند بخشی از مشکلات روزمره ما را مرتفع سازند. یکی از ایده های جالب ارائه شده در نمایشگاه امسال یک روکش فرمان هوشمند است که تلاش دارد مانع پرت شدن حواس رانندگان به تلفن همراهشان در حین رانندگی شود.

بی توجهی رانندگان به جلو همه ساله باعث وقوع تصادفات فراوانی در سرتاسر دنیا می شود. بر طبق آمار در سال 2013 حدود 3154 نفر در کشور آمریکا به علت “حواس پرتی راننده” جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده اند. طی سالیان اخیر مشغول بودن با تلفن همراه یکی از مهمترین عوامل چنین حواس پرتی هایی بوده است. بنابراین هر تکنولوژی و ابداعی که بتواند به رفع این معضل کمک کند، می تواند جان انسان های بسیاری را نجات دهد.

روکش فرمان هوشمند دقیقاً با این هدف طراحی شده و قرار است طراحی فروشگاه اینترنتی همواره مراقب باشد دو دست راننده در حین رانندگی روی فرمان باقی می ماند. این بزار در سه حالت به کاربر خود به کمک نور و صدا هشدار خواهد داد. اول این که یکی از دستان به مدت طولانی از روی فرمان برداشته شود. این که هر دو دست هرچند برای چند لحظه روی فرمان نباشند، یا این که دستان راننده برای مدتی طولانی در کنار هم قرار بگیرند (که این یعنی احتمالاً راننده می خواهد هم با تلفن همراه کار کند و هم هدایت خودرو را در اختیار داشته باشد.)

علاوه بر این ها این روکش فرمان به بلوتوث مجهز شده تا بتواند اخطارهای لازم را از طریق تلفن همراه کاربر به والدین یا مدیر یا هر فرد دیگری ارسال نماید. به علاوه این که قرار است در آینده از موادی در ساخت این روکش استفاده شود که بتواند از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی کند. در آن صورت راننده می تواند بدون برداشتن دست از روی فرمان به کنترل موبایل خود بپردازد.

این روکش هوشمند که از جنس چرم باکیفیت ساخته شده قرار است تا نیمه های سال 2016 و با قیمت 199 دلار به بازار عرضه شود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

دیگر دوران کنترل ربات ها با استفاده از دستگاه های حجیم و بزرگ به سر آمده است. شرکتی به نام ZeroUI در CES امسال حاضر شده بود که به شما بگوید این کار با استفاده از دستان نیز امکان پذیر است.

این کمپانی محصولی به نام Zero را در معرض دید قرار داده بود؛ نوعی کیت رباتیک که به کاربرانش امکان خواهد داد طراحی فروشگاه اینترنتی ارتشی از ربات های خود را بسازند و با تکان دادن انگشتان خود آنها را تحت کنترل درآورند.

کیت مبتدیان این ربات دربرگیرنده چهار ماژول موتوری بیسیم، یک دستکش، یک پایه شارژ، مواد اولیه برای ساخت ربات و راهنمای تنظیمات اپلیکیشن اندرویدی و iOS مخصوص به آن است.

علاوه بر این، تعدادی طرح ساده نیز در داخل جعبه آن قرار دارند که شما را در ساخت ربات ها راهنمایی می کنند، هرچند که از ابتدا، دفترچه راهنمای محصول کاربرانش را ترغیب می کند که خود خلاقیت داشته باشند و ایده هایشان را پیاده سازی نمایند.

Tanuj Siddarth یکی از مهندسان توسعه محصول Ziro در مصاحبه اش با انگجت اظهار داشت این کیت به گونه ای طراحی شده که همراه با محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی مورد استفاده قرار گیرد و حتی جان تازه ای به اسباب بازی های شکسته شما می دهد

واکنش این ربات ها به دستورالعمل هایی که از طریق دستکش دریافت می کردند فوق العاده بود و امکانی برای کاربران آن فراهم است که برای کلیه حرکات مد نظر خود ژست حرکتی خاصی را تعریف نمایند.

ماژول های فعال کننده این کیت از ABS ساخته شده اند و برای تهیه دستکش نیز از چرم روباه، اسپندکس و تعدادی حسگر حرکتی بهره گرفته شده است.

این دستکش در اصل با استفاده از نوعی شبکه وای فای خصوصی با ماژول ها ارتباط برقرار می کند در حالی که اپلیکیشن آن صرفا برای مرحله نخست تنظیم دستگاه احتیاج خواهد شد.

باتری دستکش عمری برابر با 5 ساعت دارد و ماژول هایی که همراه با آن مورد استفاده قرار می گیرند نیز تا 2.5 ساعت شارژ خواهند داشت. شرکت ارائه دهنده این محصول امید دارد که تا پایان ماه، کیت Ziro را از طریق کمپین سایت Indiegogo و به قیمت 200 دلار بفروشد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

طراحان این برنامه مدعی‌اند «مترجم گریه‌ها» قادر است از طریق ضبط صدای گریه نوزاد و مقایسه آن با اطلاعات موجود در پایگاه داده‌اش، 4 نوع گریه نوزاد را از هم تشخیص دهد. برای شناسایی نوع گریه، والدین باید برای حداقل 10 ثانیه صدای گریه نوزاد را ضبط کنند. بقیه کارها را برنامه «مترجم گریه‌ها» انجام خواهد داد طراحی فروشگاه اینترنتی و پس از مقایسه و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها نتیجه را بر روی صفحه‌ی گوشی نمایش می‌دهد. 

طراحی این برنامه پس از ضبط و جمع‌آوری صدای گریه بسیاری از نوزادان انجام شد. درواقع بیمارستانِ دانشگاه ملی تایوان، واحد یونلین، این مجموعه صداها را ظرف 2 سال گذشته جمع‌آوری کرد. تیم تحقیقاتی می‌گوید حدود 200،000 صدای مختلف را از حدود 100 نوزاد تازه متولدشده ضبط و سپس پایگاه داده ای را طراحی کردند. 

 به گفته‌ی چانگ چوآن یو، سرپرست اصلی تیم، این برنامه چهار نوع گریه نوزاد را از هم تشخیص می‌دهد؛ یعنی گریه خواب‌آلودگی، گرسنگی، درد داشتن و خیس بودن.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

تصویر بالا یک تصویر میکروسکوپی از مولکول‌های نفت منجمد‌ شده است. طراحی فروشگاه اینترنتی این مولکول‌ها می‌توانند راه حل اصلی برای علم مواد تغییر شکل پذیر باشند. محققان انگلیسی و بلغاری در تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند که وقتی مواد نفتی محلول را به آرامی منجمد کنند، آن‌ها به شکل هشت‌ضلعی، مثلث و دیگر اشکال غیرطبیعی در می‌آیند و پس از گرم شدن، این مولکول‌ها دوباره به شکل اولیه خود باز می‌گردند. تغییر شکل جالب این ذرات به نوعی رفتاری زنده است.

این نظریه‌ها در مراحل ابتدایی هستند اما امیدواری درباره آنها بسیار زیاد است و محققان امیدوارند این کشف‌ها پنجره‌های جدیدی برای ساخت مواد تغییر شکل پذیر به روی آنها باز کند. در صورتی که استفاده از این مواد، صنعتی شود، عصر تازه‌ای در تولید صفحه‌ نمایش‌های منعطف آغاز می‌شود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

این روزها به لطف پرینترهای سه بعدی تقریبا هر چیزی را می توان تولید کرد با این همه، تا همین امروز، تولیدات این دستگاه ها به پلاستیک های پلیمری، برخی فلزات و شیشه محدود می شد.

با این همه، پژوهشگران در آزمایشگاه های HRL از دستیابی به پیشرفت های قابل توجهی در فرایند تولید افزایشی خبر دادند: طبق این خبر، از این پس می توان با استفاده از پرینترهای سه بعدی اجناس سرامیکی تولید کرد.

اما ترفند این تیم از پژوهشگران برای ساخت اجناس یاد شده این بود که پودر سرامیک را گرم نکنند طراحی فروشگاه اینترنتی چراکه با این کار، تعداد زیادی شکاف و ترک میکروسکوپی در اشیاء ایجاد می گردد که در نهایت می تواند به ایجاد ترک های عمقی تر و شکستن آن بیانجامد.

این تیم در مقابل ماده ای را ایجاد کردند که به آن «پلیمر پیش سرامیکی» گفته می شود و وقتی که گرما می بیند به سرامیک تبدیل می گردد. در واقع، تیم محققین آزمایشگاه HRL با استفاده از این پلیمرها، اشیائی سه بعدی را پرینت می کنند و سپس برای سخت تر شدن اجسام، آنها را حرارت می دند (مثلا در کوره).

گفتنی است که پلیمرهای یاد شده با استریولیتوگرافی نیز سازگار دارد که در واقع یک روش محبوب پرینت سه بعدی است و در آن از لیزر برای محکم نمودن پلیمر مایع استفاده می شود.

نکته دیگر اینکه، تیم تحقیقاتی اعلام کرده اند، با این روش می توانند اجزای سرامیکی پیچیده تر را با سرعتی در حدود 100 الی 1000 برابر سریع تر از استریولیتوگرافی و از طریف نور فرابنفش و پوشش های طرح دار ایجاد نمایند.

این دستاورد می تواند تحولی شگرف را در صنایع هوا و فضا ایجاد کند که به میزان زیادی به قطعات سرامیکی وابسته است و از آنها در هر چیزی شامل پنل های بال هواپیما تا تجهیزات مکانیکی درون راکت ها بهره می گیرد.

چندی پیش هم دارپا ساخت یک پوسته هوایی سرامیکی را به این تیم واگذار کرد (نوعی پوشش حرارتی برای فضاپیما که در زمان ورود این وسایل به اتمسفر از آنها در برابر حرارت حفاظت می کند).

علت هم این است که سرامیک تولیدی توسط این تیم طبق گزارشات 10 مرتبه قوی تر از فوم سرامیکی است که هم اکنون به صورت تجاری در بازار موجود است.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اگر تاکنون نام بوستون داینامیکس را نشنیده باشید، مطمئنا با دیدن ربات‌های توسعه یافته توسط این کمپانی، نام آن همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. یکی از روبات‌های این کمپانی که به منظور استفاده در ارتش ایالات متحده توسعه یافته، به دلیل صدای زیاد تولید شده، کنار گذاشته شد.

بوستون داینامیکس یکی از کمپانی‌های تحت تملک گوگل است طراحی فروشگاه اینترنتی که روبات‌های بسیار خارق‌العاده‌ای را تولید می‌کند. این کمپانی با نهادهایی نظیر دارپا همکاری کرده و پروژه‌هایی را نیز برای تولید ربات به منظور استفاده در نیروهای نظامی در دست دارد. حال ارتش آمریکا یکی از ربات‌های توسعه یافته برای این نهاد را به دلیل تولید صدای بالا، کنار گذاشته است. بنابر اطلاعات ارائه شده هدف از توسعه‌ی این ربات استفاده از آن در امور نظامی و برای حمل تجهیزات است. ربات مورد نظر که LS3 نام دارد قادر است تا بیش از ۲۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند. این ربات با وجود انعطاف و مانورپذیری بالا، صدای زیادی تولید می‌کند که از این‌رو برای استفاده در میادین جنگ و کاربردهای نظامی چندان مناسب نیست.

همانطور که اشاره کردیم این ربات LS3 نام داشته و به سفارش دارپا تولید شده است. LS3 قادر است به راحتی از تپه‌ها بالا رفته، تجهیزاتی به وزن ۲۰۰ کیلوگرم را حمل کرده و در شرایط مختلف آب و هوایی نیروی انسانی را بدون نیاز به کنترل جداگانه بصورت هوشمند تعقیب کند. اما همانطور که اشاره کردیم تنها مشکل این چهارپای رباتیک تولید صدای زیاد است.

این ربات تنها نمونه‌ای نیست که توسط بوستون داینامیکس تولید شده است. نمونه‌های دیگری نیز نظیر چیتا وجود دارند که قادرند با سرعت بسیار بالایی بدون از دست دادن پایداری همچون یک چیتای واقعی بدوند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هدف گوگل از خرید این کمپانی، نه تولید ربات برای نهادهای نظامی، بلکه توسعه‌ی ابزار‌هایی به منظور جمع آوری اطلاعات از اقصی نقاط کره‌ی زمین و کره‌های دیگر، است. به طور حتم هیچ انسانی نمی‌تواند زندگی خود را برای کاوش در کورترین نقاط جنگل‌های در هم تنیده یا اعماق اقیانوس‌ها به خطر بیاندازد؛ از این ‌رو استفاده از ربات‌هایی پایدار و قدرتمند می‌تواند ابزار خوبی برای جمع آوری داده باشد. داده‌ها را باید کلیدی‌ترین عنصری خواند که گوگل از طریق فروش آن کسب درآمد می‌کند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

به لطف وجود سرویس های اینترنتی استریم ویدئو همانند نتفلیکس، ارائه دهنده های خدمات اینترنتی یا به اختصار ISPها در ایالت متحده آمریکا مجبور گشته اند به منظور حفظ رضایت مشتری های خود ارتباطات اینترنتی پرسرعت تری را مهیا سازند.

در حقیقت باید گفت بر اساس چندین گزارش منتشر شده طراحی فروشگاه اینترنتی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، میانگین سرعت اینترنت در آمریکا در یک بازه زمانی سه سال و نیمه حدود سه برابر بیشتر شده.

در این راستا باید بگوئیم جدیدترین گزارش کمیسیون یاد شده نشان می دهد میانگین سرعت اینترنت در سال 2014 میلادی 31 مگابیت در هر ثانیه بوده و این در حالیست که این رقم در سال 2011 میلادی فقط 10 مگابیت در ثانیه ثبت شده است.

روشن است که اقدامات آی اس پی ها و ارائه اینترنت پرسرعت توسط آنها در این امر بی تاثیر نبوده. به طور مثال، در سال 2011 میلادی حداکثر سرعت دانلود حدود 10 تا 20 مگابیت در ثانیه اعلام گشته اما میانگین همین سرعت دانلود در سال 2014 میلادی بین 50 تا 105 مگابیت در ثانیه بوده است.

«تام ویلر» مدیر FCC در این رابطه بیان داشته: «این گزارشات تائید می کنند که پیشرفت فناوری در بهینه شدن سرعت و کیفیت پهنای باند ارتباطات تاثیر بسیار زیادی داشته. هر چه پهنای باند بیشتر و پر سرعت تری ارائه گردد، بدون شک نوآوری های بیشتر و خدمات جدیدتری در این زمینه ارائه خواهد گشت و موجب بهبود زندگی مجازی کاربران نیز خواهد شد.»

یکی از جالب ترین مواردی که در بیانیه کمیسیون ارتباطات آمریکا به چشم می خورد، این است که 60 درصد از ترافیک اینترنتی را ویدئوها تشکیل داده اند و گمان می رود که این روند تا سال 2019 میلادی تا 80 درصد افزایش یابد.

در مقایسه ISPهایی که بهترین خدمات اینترنتی را ارائه می دهند، Cablevision با سرعت 60 مگابیت در ثانیه در رتبه نخست قرار گرفته و پس از آن به ترتیب اپراتورهای ورایزن و چارتر با سرعت 50 مگابیت در ثانیه، Cox با سرعت 40 و Comcast با سرعت 35 مگابیت در ثانیه قرار دارند.

البته باید اشاره کنیم که این میانگین در ایالت های مختلف آمریکا با هم فرق دارند و مثلا نیوجرسی میانگین 57 مگابیت در ثانیه دارد در حالیکه میانگین سرعت دانلود ایالت آیداهو حدود 14 مگابیت در ثانیه است.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

با وجود اینکه شرکت‌هایی مانند گوگل و تسلا آینده‌ای را پیش بینی کرده‌اند که خودروهای بدون راننده وظیفه جا‌به‌جایی مسافران را بر عهده خواهند داشت، نمی‌توان سهم اتوبوس‌ها را در کاهش ترافیک شهری نادیده گرفت.

مطابق با آمار موسسه حمل و نقل عمومی آمریکا، به طور میانگین 2.5 میلیون سفر با استفاده از اتوبوس در نیویورک انجام می‌شود، در لس آنجلس نیز تعداد سفرها با استفاده از اتوبوس به یک میلیون در روز می‌رسد. با وجود توسعه مترو در شهرها، اتوبوس‌ها هنوز هم نقش مهمی را در سفرهای درون شهری به خصوص جا‌به‌جایی کارمندان بین منزل و محیط کار ایفا می کنند. با وجود اینکه در حال حاضر شرکت‌ها بیشتر روی خودروهای بدون راننده تک سرنشین برای جا به جایی افراد متمرکز هستند، طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده از اتوبوس با ظرفیت بالا ایده کارآمدتری به نظر می‌رسد.

با توجه به علاقه روز افزون افراد برای زندگی در شهر، مسئولان و سازمان‌های مربوطه باید به دنبال راهکاری مفید برای تسهیل سفرهای درون شهری این افراد باشند، استفاده از وسایل حمل و نقل به صورت ترکیبی می‌تواند بهترین راهکار برای کاهش ترافیک شهری باشد. با توجه به این نیاز، می‌توان به زودی شاهد استفاده از اتوبوس‌های خودکار یا نیمه خودکار در خیابان‌های شهر بود. در هر حال می توان پیش‌بینی کرد که کنترل نهایی چنین اتوبوس‌هایی همواره نیازمند راننده انسانی خواهد بود، زیرا اتوبوس، ماشین شخصی نیست. عواقب تصادف یک اتوبوس حاوی چند ده مسافر، با تصادف یک خودروی تک سرنشین یا شامل 5 مسافر، غیر قابل مقایسه است.

استفاده از اتوبوس‌های خودران می‌تواند تا حد زیادی موجب زمان‌بندی و جا به جایی هوشمندتر این وسایل نقلیه شود. به این ترتیب می‌توان سیستم‌های حمل و نقل را با در نظر گرفتن سایر وسایل حمل و نقل عمومی مورد استفاده شهروندان طراحی کرد و بین زمان حرکت اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و سرویس‌ها ارتباط برقرار کرد. به عبارت دیگر مسئولان می‌توانند با ترکیب وسایل حمل و نقل عمومی مختلف و ارایه یک سرویس واحد با قابلیت استفاده ساده، خستگی سفرهای درون شهری را برای شهروندان کاهش دهند. ممکن است یک اتوبوس شما را تا نزدیکی محل کارتان برده و یک دوچرخه یا حتی تاکسی‌های اوبر این فاصله کوتاه را پوشش دهند.

از سوی دیگر سیستم‌های حمل و نقل تحت کنترل انسان در کوتاه مدت اثر بخش خواهند بود و به زودی دخالت‌های انسانی در حمل و نقل شهری به حداقل می‌رسد. در آینده‌ای نزدیک خودروها و اتوبوس‌های خودران در شهرها فراگیر خواهند شد و می توانند به صورت پویا با یکدیگر هماهنگ شده و به واسطه استفاده بدون دردسر و رضایت بالا، تعداد افرادی که از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده می کنند را افزایش دهند.

 وسایل حمل و نقل بدون راننده در نهایت و از طریق ایجاد پیوند بین سرویس‌های عمومی و خصوصی، موجب ایمن‌تر شدن خیابان‌ها و جاده‌ها و حمل و نقل آسوده تر خواهند شد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

موسیقی و گوش دادن به آن یکی از جنبه هایی است که علاقمندان زیادی را مجذوب خود کرده است.گوشی های هوشمند امروزی هم این امکان را برای همه فراهم کرده اند که بتوانند به آسانی در هر زمانی با لمس یک گزینه آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنند. به طور حتم هر فردی با هر سلیقه ای در گوشی خود یک لیست از آهنگ های مورد علاقه اش دارد تا در مواقعی که خواست به آنها گوش دهد و حتی در خیابان، تا کسی ها و متروها افرادی را میبینیم که هندزفری به گوش در حال شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود هستند. نرم افزار های زیادی برای پخش موسیقی در بازارهای نرم افزاری مختلف وجود دارند که هر یک از آنها قابلیت های مختلفی را برای کاربران فراهم می کنند. اما یکی از بهترین این موارد Music Player ساخته تیم توسعه دهندگان mytechnosound است.

Music Player همان طور که از اسم سر راست و بدون شاخ و بال اضافی اش بر می آید طراحی فروشگاه اینترنتی برنامه ای بسیار شیک با طراحی زیباست که به کاربران این امکان را می دهد که تمامی آهنگهای خود را به آسانی مدیریت کنند و آنها را بر اساس آلبوم،ژانر، خواننده و حتی پوشه طبقه بندی نمایند. قابلیت ساختن Playlist هم که در همه برنامه های این سبک وجود دارد و Music Player هم دارای این ویژگی است. اما در کنار این قابلیت ها که تقریبا عادی به حساب می آیند، نکته برتری Music Player عدم محدودیت در پخش فرمت های مختلف است و می توانید فایل هایی با فرمت های MP3، midi، wav، flac، raw، acc و فرمت های دیگر را با آن پخش کنید.

از ویژگی دیگر این برنامه میتوان به اکولایزر گرافیکی 5 بانده با حالت های از پیش تنظیم شده، قابلیت ویرایش فایل های MP3، امکان پخش یا عقب جلو کردن موزیک با تکان دادن دستگاه، تایمر خواب برای آنهایی که حین گوش کردن به موزیک به خواب می روند، قابلیت انتخاب رنگ تم مورد علاقه، Tag Editor، قابلیت تعویض album art برای آنهایی که به زیبایی مجموعه موزیکهایشان اهمیت می دهند، ویجت های زیبا و همچنین قابلیت کنترل پخش از روی صفحه قفل در اندروید 4.2 و بالاتر است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید ارائه شده و کمتر از 4 مگابایت حجم دارد. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال تنوع هستید و دوست دارید گزینه ای به غیر از موزیک پلیر اصلی گوشی را امتحان کنید Music Player by mytechnosound را از دست ندهید.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

بیش از یک سال از معرفی ساعت های هوشمند می گذرد، اما می توان گفت طراحی فروشگاه اینترنتی که تا به حال جز اپ ها و کاربردهای استاندارد ارائه شده توسط سازندگان، اپلیکیشن ها و کاربردهای خلاقانه ی چشمگیری از طرف توسعه دهندگان برای این گجت های هوشمند ارائه نشده است. گرچه این وضعیت در حال تغییر است و به مرور کاربردهای بالقوه و جالب این ابزارها نیز آشکار خواهد شد.

تیمی از محققین تایوانی، نرم افزار جالبی را برای اپل واچ توسعه داده اند که با استفاده از آن می توان پهپادی را با دست کنترل کرد. برای این کار کافیست ساعت را به دست کرده، اپلیکیشن مورد نظر را اجرا نمایید و با حرکت دست به هدایت پهپاد خود بپردازید. خبرگزاری رویترز از شیوه کار این سیستم جالب ویدیویی تهیه کرده که در ادامه شاهد آن خواهید بود.

البته تیم طراح این نرم افزار روش ابداعی خود را تنها به پهپادها محدود نکرده و با طراحی نرم افزاری مجزا، امکان خاموش و روشن کردن، و یا تنظیم شدت نور اتاق را نیز از طریق حرکات دست میسر ساخته است. رویترز در ادامه آورده که این محققین تایوانی قصد دارند با ثبت پتنتی این شیوه هدایت و کنترل را به انحصار خود درآورند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

براساس اخبار منتشر شده، ابزاری با نام Web TuneUp کمپانی AVG که در فروشگاه کروم قرار داشت، پس از نصب، اطلاعات مربوط به جستجوی کاربران و شمار دیگری از اطلاعات شخصی آنها را در اختیار این کمپانی قرار می‌داده است. این موضوع توسط یکی از محققان امنیتی گوگل کشف و پس از آن این افزونه از فروشگاه کروم گوگل حذف شده است. کاربرانی که اقدام به نصب آنتی ویروس AVG کرده باشند، این افزونه را اجبارا در مرورگر کروم خود نصب شده خواهند داشت. در زمان نصب این پلاگین، کاربر اجازه‌ی نصب را صادر می‌کند؛ اما توسعه‌دهندگان این پلاگین را به گونه‌ی طراحی کرده‌اند طراحی فروشگاه اینترنتی که قادر است از سد آزمایش‌های تشخیص بدافزار بودن یک پلاگین یا افزونه‌ی کروم، عبور کند.

این پلاگین وظیفه‌ی ارسال وب‌سایت‌های بازدید شده از سوی کاربران را به AVG بر عهده داشته تا از این طریق آنتی ویروس مورد نظر بتواند خطرناک بودن آدرس اینترنتی مورد نظر را بسنجد؛ اما پیاده‌سازی این پلاگین به گونه‌ای است که امکان سرقت اطلاعات را بسیار افزایش می‌دهد. این موضوع با انتشار پستی توسط تاویس اورماندی، محقق گوگل در زمینه‌ی امنیت طی پستی که ۱۵ دسامبر منتشر شده، اعلام شد.

اورماندی طی پستی در خصوص این مشکل امنیتی چنین اظهار نظر کرده است:

این افزونه تعداد زیادی API جاوا اسکریپت را به کروم اضافه می‌کند که هدف از آن احتمالا سرقت اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده و همچنین آدرس‌هایی است که کاربر در تب‌های جدید آن‌ها را وارد می‌کند. فرایند نصب این اسکریپت‌ها به اندازه‌ای پیچیده شده که مرورگر کروم قادر نیست تا در زمان انجام تست‌های ضد بدافزار، از وجود آن‌ها آگاه شده و این مشکل را شناسایی کند.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط اورماندی بیش از ۹ میلیون نفر از کاربران مرورگر کروم تحت تاثیر این افزونه قرار گرفته‌اند. علاوه بر اطلاعاتی که اورماندی ارائه کرده، وی به این موضوع نیز اشاره کرده که راهکار ارائه شده توسط AVG برای جبران این مشکل، همچنان کاربران را در معرض تهدید برای سرقت اطلاعات قرار می‌دهد. AVG این افزونه را ابزاری برای آگاهی پیدا کردن از سایت‌های خطرناکی که کاربر به آن‌ها مراجعه می‌کند، خوانده است. AVG عنوان کرده که این افزونه آدرس وب‌سایت‌های بازدید شده توسط کاربر را برای مقایسه با آدرس‌های خطرناک موجود در دیتابیس این کمپانی مانیتور کرده و در صورت یافتن نمونه‌ای مشکوک، آن را به اطلاع کاربر می‌رساند.

AVG در ماه‌های اخیر با تغییر سیاست‌های حریم خصوصی خود در عرضه‌ی نرم‌افزار‌های آنتی ویروس و ضد بدافزار، این کمپانی را صاحب این امکان کرده تا اطلاعات جستجو و کوئری‌های مرتبط را به سایر شرکت‌های علاقمند برای در اختیار داشتن این اطلاعات قرار دهد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

سامسونگ به داشتن ایده‌های عجیب شهرت دارد و نمایشگاه CES نیز محلی برای نمایش این ایده‌های شگفت‌انگیز است. حالا قبل از آغاز نمایشگاه CES 2016 و در راهروهای این نمایشگاه شاهد بنرهای تبلیغاتی سامسونگ هستیم طراحی فروشگاه اینترنتی که یخچالی مجهز به صفحه نمایش بسیار بزرگ را به نمایش می‌گذارد.

ممکن است در نگاه اول تصور کنید که این تصاویر دستکاری شده‌اند و گوشی هوشمندی به در یخچال چسبانده شده است، اما این تصاویر واقعی هستند و سامسونگ قصد دارد تا این یخچال خود را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهد.

به نظر می‌رسد مانند سایر یخچال‌های مشابه این یخچال نیز در صفحه نمایش خود لیست موجودی‌های یخچال، لیست خرید و مواردی مشابه را به نمایش خواهد گذاشت. به علاوه ویژگی‌های دیگری مانند تحت نظر گرفتن تاریخ‌های انقضا و موجودی یخ یخدان و احتمالا برخی ویژگی‌های عجیب نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر قیمت این یخچال مشخص نیست اما با توجه به قیمت نسل‌های قبلی می‌توان قیمتی در حدود ۴۰۰۰ دلار را برای آن متصور بود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

واتس‌آپ که لقب محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا را یدک می‌کشد، در آخرین بروزرسانی، زبان فارسی را مجموعه زبان‌های پشتیبانی شده توسط وب‌سایت خود اضافه کرده است.

پیام‌رسان موبایلی «واتس‌آپ» با ۹۰۰ میلیون کاربر جهانی، بزرگترین شبکه پیام‌رسان موبایلی است طراحی فروشگاه اینترنتی که تحت مالکیت فیس‌بوک قرار دارد. واتس‌آپ برای انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله اندروید، IOS، ویندوزفون و بلک‌بری منتشر شده و دارای امکاناتی نظیر چت گروهی و دو نفره است. با استفاده از این مسنجر قادر خواهید بود پس از اتصال به اینترنت یا استفاده از وای‌فای به چت گروهی با دوستان خود پرداخته و به آنها عکس، ویدیو، موزیک و متن به صورت رایگان ارسال کنید.

با اینکه ایران در استفاده بی‌رویه از بسترهای ارتباطی معمولا رتبه‌دار است و واتس‌اپ نیز هم‌رده برنامه‌هایی نظیر تلگرام ووایبر به حساب می‌آید، ولی در لیست بیشترین استفاده از واتس‌آپ، نام ایران در میان ۵ کشور صدر جدول قرار ندارد.

در حالیکه قرار است قابلیت انجام مکالمه ویدیویی به ‌زودی روی بزرگترین شبکه پیام‌رسان موبایلی جهان راه‌اندازی ‌شود، واتس‌آپ از نسخه‌ی فارسی سایت خود رونمایی کرد.

این پیام‌رسان در حال حاضر با احتساب فارسی، از ۴۶ زبان پشتیبانی می‌کند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: تا پایان امسال برای نخستین بار شبکه اینترنت وای فای (Wi-Fi) به طور متمرکز برای تلفن ثابت و همراه در دو شهر کشور راه اندازی خواهد شد.

هیچ نقطه ای در کشور تاکنون از وای فای متمرکز برای تلفن ثابت و همراه، برخوردار نبوده است.


وای فای (Wi-Fi) نام یک فناوری پرطرفدار شبکه های بی سیم است طراحی فروشگاه اینترنتی که با استفاده از امواج رادیویی امکان اتصال پرسرعت به اینترنت یا شبکه را فراهم می سازد.


یک تصور غلط در مورد Wi-Fi این است که به اشتباه آن را مخفف عبارت wireless fidelity می دانند اما در واقع وای فای فقط یک علامت تجاری ثبت شده برای استاندارد بی سیم (IEEE 802.11x) است.


سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت به دنبال خرید تجهیزات راه اندازی شبکه اینترنت وای فای به طور متمرکز برای تلفن ثابت و همراه است.


به گفته وی، اکنون بخشی از این تجهیزات خریداری شده است.


زارعیان افزود: ورود این تجهیزات خریداری شده به کشور سبب توسعه و ارتقای وای فای می شود و امکان استفاده از آن را برای همه مردم ممکن می کند.


مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: تلاش می شود این تجهیزات ابتدا در نقاطی که تمرکز جمعیتی زیاد است و سپس در همه کشور به کار گرفته شود.


به گفته وی، شهرهای تهران، مشهد، قم و شیراز برای مرحله نخست اجرای این طرح در نظر گرفته شده است و انتظار می رود تا آخر امسال دست کم بتوان مراحل اجرای کار را در دو شهر به اتمام رساند.


زارعیان، وای فای آفلودینگ را امکان تازه در دست راه اندازی دانست و گفت: هزینه های استفاده از این خدمت براساس تعرفه های مشخص شده از مردم دریافت خواهد شد.


وای فای آفلودینگ، همان وای فای شهری و به صورت هات اسپات است.


سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: اکنون وای فای در کشور به صورت شبکه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط برخی شرکت های کوچک آن را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.


وی افزود: شرکت مخابرات ایران در کنار سایر ارائه دهندگان وای فای این امکان را برای مردم سراسر کشور فراهم می کند تا بتوانند به راحتی و در هر نقطه ای از آن برای انجام نیازهای خود بهره ببرند.


وای فای به عنوان یک علامت تجاری متعلق به سازمان Wi-Fi Alliance است.


این سازمان وای فای را چنین تعریف می کند: هر شبکه محلی بی سیم (WLAN) که بر مبنای استانداردهای 802.11 موسسه مهندسان الکتریک و الکترونیک (IEEE) بنا شده باشد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

این روزها تب گرفتن عکس های سلفی به شدت داغ است و گوشی های مخصوص این کار هم خریداران زیادی در بازار دارند. حتی کمپانی های سازنده تلفن های هوشمند هم سعی می کنند در همه رده ها حداقل دوربین های متوسط رو به بالایی برای گرفتن عکس های سلفی در نظر بگیرند. به این جمع باید شبکه هایی مانند اینستاگرام را هم اضافه کنیم که ذوق عکاسی را بین کاربران بیدار کرده و آنها را تشویق به گرفتن عکس های با کیفیت تر و خلاقانه تر می کنند. امروز قصد داریم برنامه ای معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید عکس هایی بسیار خلاقانه و دیدنی بگیرید.

PIP Camera - Photo Editor برنامه مورد نظر ماست طراحی فروشگاه اینترنتی که هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده و توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی کسب کند. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها ی خود را در قاب های زیبا قرار دهید و یا از کلاژ های بسیار جالب آن استفاده کنید. بیش از 2000 مدل در این برنامه در دسترس کاربر قرار گرفته و به علاوه می توانید از افکت های مختلف، 20 فیلتر آماده (که می توانید فیلترهای جدیدی دانلود کرده و به مجموعه اضافه کنید) و حالت های تصویر در تصویر هم استفاده کنید. کافی است عکسی از گالری خود انتخاب کنید یا اینکه عکس جدیدی بگیرید. شما همچنین میتوانید از برنامه پیش فرض دوربین یا هر برنامه دوربین دیگری مانند fotorous, beauty plus, camera 360 ,line camera ,candy camera هم استفاده کنید .دیگر ویژگی جالب PIP آن است که می توانید برای ویرایش عکس ها، آنها را روی اشکالی همچون  شیشه ,بطری,حباب و یا روی جلد مجله های معروف چاپ کنید. در نهایت هم به راحتی می توانید عکس های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و فیسبوک با دیگران به اشنراک بگذارید.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

مطابق با یک گزارش جدید، پرفروش‌ترین هدایای کریسمس سال میلادی جدید را محصولات اپل و فبلت‌های تولیدی توسط شرکت‌های مختلف تشکیل می‌دهند. با وجود اینکه بین فروش محصولات سامسونگ و اپل اختلاف قابل توجهی وجود دارد، طراحی فروشگاه اینترنتی فروش محصولات سامسونگ در مقایسه با کریسمس قبلی مقدار اندکی افزایش داشته، در حالی که فروش اپل با اندکی کاهش همراه بوده است.

 شرکت تحلیلی Flurry این آمار را از طریق ردیابی اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌های جدید و تعیین میزان محبوبیت این دستگاه‌ها ارایه کرده است. مطابق با یافته‌های این شرکت، 49.1 درصد از این دستگاه‌های جدید توسط اپل تولید شده‌اند در حالیکه تنها 19.8 درصد از آنها توسط سامسونگ تولید شده‌اند. با وجود اختلاف فاحش و موفقیت چشمگیر اپل، دستگاه‌های فروخته شده توسط این شرکت در مقایسه با سال گذشته حدود 2.2 درصد کاهش داشته‌اند، در حالی که سهم سامسونگ از این فروش در مقایسه با سال گذشته 2.1 درصد افزایش داشته است. شرکت Flurry معتقد است یکی از دلایل افزایش سهم سامسونگ در فروش کریسمس امسال، واکنش مثبت کاربران به برخی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی سامسونگ به خصوص Grand Prime، Core Prime و S6 بوده است.

 بازنده اصلی در فروش سال نوی میلادی 2016 شرکت نوکیا بود که سهم فروشش از 5.8 درصد در سال گذشته به 2 درصد در سال جاری کاهش یافت. شرکت‌های ال جی و شیائومی نیز به ترتیب با 1.7 درصد و 1.5 درصد از سهم فروش، دیگر شرکت‌های موفق بازار فناوری بودند. سونی نیز یکی دیگر از شرکت‌های نه چندان موفق بازار بود و در جایگاه ششم رده‌بندی فروش کریسمس امسال قرار گرفت.

 یکی دیگر از محصولات پر فروش کریسمس امسال، صرف نظر از برند تولیدکننده، فبلت‌ها بودند. این گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ خود بیش از 27 درصد دستگاه‌های جدید خریداری شده در سال جدید را تشکیل می‌دادند در حالیکه سهم فروش این دستگاه‌ها در سال گذشته تنها 4 درصد بود. یکی از مهم‌ترین دلایل این افزایش فروش، معرفی سری آیفون‌های 6 و 6 اس پلاس توسط شرکت اپل بوده است. در هر حال فروش فبلت‌های اندرویدی نیز با افزایش همراه بوده است، و بخش عمده این موفقیت نیز به فروش سری گوشی های گلکسی نوت سامسونگ مربوط می‌شود.

شرکت Flurry معتقد است که کریسمس همیشه مهم ترین روز سال برای فعال‌سازی دستگاه‌های جدید و دانلود اپلیکیشن‌های مختلف بوده است.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک اپلیکیشن که  اپل به تازگی پتنت آن را ثبت کرده است از برنامه‌‌های بزرگ این کمپانی برای توسعه سیستم پرداخت موبایلی نظیر به نظیر خود در سطحی فراتر از iMessage خبر می‌دهد؛ همچنین بر اساس این پتنت، واضح است که اپل می‌خواهد این سیستم را با سایر سرویس‌های iOS، نظیر تماس تلفنی، پیام متنی، ایمیل و رویدادهای تقویم، یکپارچه سازی کند.

البته پتنت‌های تمامی کمپانی‌ها همیشه رنگ واقعیت را به خود نمی‌گیرند و ما هم نباید به این زودی‌ها منتظر عملی شدن وعده اپل باشیم! نظر شما در رابطه با سیستم پرداخت موبایلی چیست؟!طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

ربات های امروزی آن قدر باهوش شده اند که می توان با آنها گپ زد، شوخی کرد و فعالیت های حرفه ای انجام داد. برخی از این ربات ها از توانایی خوبی برای درک احساسات انسانی و واکنش به آنها هم بهره مند هستند و احتمالا در برخی جوامع که روابط انسانی در آنها به سردی گراییده بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می گیرند.

پیش بینی ها حاکیست در سال 2016 ربات های اجتماعی با توانایی بالا برای تعامل با انسان ها از راه می رسند. مطابق معمول ژاپنی ها در این عرصه پیشتاز هستند. شرکت ژاپنی سافت بانک نسل اول ربات های اجتماعی خود به نام Pepper را در سال 2015 عرضه کرد و همه هزار ربات Pepper تولید و عرضه شده در عرض کمتر از یک دقیقه به فروش رفتند. قیمت هر یک از این ربات ها 1600 دلار است. فرانسوی ها هم در این زمینه دست به کار شده اند و Buddy را با توانایی درک حالات چهره انسان تولید کرده اند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شیمی درمانی راهی موثر و کارساز برای مبارزه با سرطان است و بدن را در شرایطی بسیار سخت قرار می دهد. با این حال، یکی از علایم واضح انجام شیمی درمانی، ریزش تمامی موهای بدن است. اخیرا، شرکتی به نام DigniCap با راه حلی هوشمندانه، قصد دارد مسئله ریزش مو را تا حد امکان کاهش دهد.

راه حل، کلاهی سیلیکونی است. بیمار زمانی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرد، این کلاه را روی سر خود می گذارد طراحی فروشگاه اینترنتی و با خنک کردن پوست سر، جریان خون در ناحیه پوست سر را کاهش می دهد. کاهش جریان خون برابر است با نرسیدن مواد شیمیایی به این ناحیه و در نتیجه کشته نشدن فولیکول های مو.

خنک کردن پوست سر بیمار حین شیمی درمانی راه حل جدیدی نیست و پیش از این هم بارها مورد آزمایش قرار گرفته است اما DigniCap جزو اولین ماشین هایی است که می تواند این کار را به صورت اتوماتیک انجام دهد و مطمئن باشد درجه دما به قدر کافی مانع از ریزش خواهد شد.

این کلاه، اخیرا از سازمان غذا و داروی آمریکا تاییدیه خود را گرفته و برای مصرف در کلینیک ها و بیمارستان ها آماده است. با این حال، DigniCap به طور قطع از ریزش مو جلوگیری نمی کند. در آزمایش های به عمل آمده، از هر ده بیمار، هفت نفر، تقریبا نیمی از موهای خود را حفظ می کنند که نسبتا قانع کننده به نظر می رسد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در پی محاکمه چند ناقض حق کپی رایت فیلم های سینمایی که اخیرا در بریتانیا انجام شد، عده ای از خبرنگاران کنجکاو جزییات چگونگی آگاهی پلیس از هویت این افراد را بررسی کرده اند. برخلاف آنچه که پلیس ادعا کرده بود، و جای تعجب هم نداشت، این افراد تلاش خاصی را برای پنهان کردن هویت خود انجام نداده بودند طراحی فروشگاه اینترنتی و پلیس با استفاده از شبکه های اجتماعی توانسته بود آنها را دستگیر کند. حتی در برخی موارد، پلیس با دست یافتن به یک جمله در شبکه های اجتماعی به سرنخ های مهمی در رابطه با این افراد رسیده بود.

به استناد وب سایت تورنت فریک که به بررسی جزییات دستگیری این پنج مجرم اینترنتی معروف در بریتانیا پرداخته بود، برخی از اعضای این تیم اشتباهات کوچکی کرده بودند که در نهایت باعث دستگیری همه آنها شده است. فدراسیون مبارزه با نقض کپی رایت اولین نهادی بوده که به رهگیری این مجرمان اقدام کرده است. این نهاد سپس اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار داده است.

ساحل رفیق، یکی از این پنج نفر که به چهار سال و نیم حبس محکوم شده است، از چندین نام کاربری برای انجام فعالیت های اینترنتی خود استفاده می کرده است. برای مثال، او با نام حقیقی خود در یکی از فروم های PC فعالیت داشت. با رهگیری این نام، صفحه فیس بوک وی شناسایی شد. وی در این صفحه اطلاعات شخصی خود از جمله محل کار خود را قید کرده بود.

جرمی رید، یکی دیگر از اعضای این تیم نیز به دلیل استفاده از ایمیل اصلی خود برای عضویت در فیس بوک شناسایی شد. او شغل خود را اینکودر اعلام کرده بود. اما او تنها کسی نبود که چنین اشتباهی کرده بود. بن کوپر یکی دیگر از همدست های وی نیز به همین طریق دستگیر شد. او هم در صفحه فیس بوکش محل اقامت و تاریخ تولد خود را قید کرده بود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

به عقیده سامسونگ وقت آن رسیده که دستگاه های ردیاب سلامت کاری بیش از کنترل ساده ضربان قلب را انجام بدهند. روز گذشته این غول دنیای تکنولوژی اعلام کرد که قصد دارد تولید انبوه تراشه جدیدی را آغاز کند. این تراشه می تواند پنج ویژگی زیستی را در کاربر اندازه گیری کند: مقدار چربی بدن، توده عضلانی ، ضربان قلب، دمای پوستی و سطح استرس (البته منظور از استرس میزان تعرق کاربر است). سامسونگ این تراشه را Bio-Processor نامیده و دستگاه های سلامتی که با استفاده از این پردازنده تولید می شوند طراحی فروشگاه اینترنتی در نیمه اول سال 2016 راهی بازار خواهند شد.

دستگاه های ردیاب سلامتی که در سال 2015 ارایه شدند نتوانستند انتظارات کاربران را برآورده کنند. در گزارشاتی که پیش از عرضه اپل واچ ارایه شده بود امیدوار بودیم که اپل بسیاری از این قابلیت ها را در ساعت هوشمند خود گنجانده باشد، ولی در نهایت کنترل ضربان قلب تنها علامت زیستی بود که اپل واچ می توانست کنترل کند. حالا کاملا مشهود است که سامسونگ قصد دارد پیش از سایر شرکت های فعال در این عرصه به این پیروزی دست یابد و دستگاه های ردیاب سلامت خود را با قابلیت های بسیار بیشتری ارایه دهد. ولی سوال این است که آیا پردازنده Bio-Processor واقعا می تواند پاسخگوی ادعاهای سامسونگ باشد.

به احتمال زیاد این پردازنده جدید سامسونگ به زودی در یک محصول پوشیدنی سامسونگ خودنمایی خواهد کرد ، ولی از آنجایی که سامسونگ سایر شرکت های تولید کننده پوشیدنی های هوشمند را نیز مورد خطاب قرار داده به نظر می رسد که آمادگی عرضه این پردازنده را به سایر تولیدکنندگان نیز دارد.

سامسونگ ادعا می کند که این پردازنده را می توان در انواع گجت ها مانند دستبندها و چسب های ردیاب سلامتی به کار برد.باید منتظر سال 2016 و معرفی محصولات جدید شرکت ها باشیم تا از صحت ادعاهای سامسونگ مطلع شویم.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اوایل سال جاری گمانه زنی هایی مطرح شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تبلتی 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز را روانه بازار کند. شایعات از این فراتر رفت و حتی شماره مدل آن نیز SM-W700 اعلام شد، اما هیچ نشانه ای از زمان مورد نظر سامسونگ برای رونمایی از این تبلت در دست نبود. حالا به نظر می رسد طراحی فروشگاه اینترنتی که سامسونگ آماده می شود تا اوایل سال 2016 این تبلت را رونمایی کند.

این تبلت تایید نهادهای بلوتوث SIG و اتحادیه WiFi را کسب کرده است. این دو نهاد این خبر را امروز اعلام کرده اند. همچنین، این دو نهاد تایید کرده اند که این تبلت دوازده اینچ است. این تبلت در وب سایت فروشگاه اینترنتی زوبا در هند نیز قرار گرفته و اعلام کرده که این تبلت ماه گذشته وارد هند می شود تا مراحل آزمایشی را طی کند و قرار بر این بوده که پس از تکمیل تست ها آن را نابود کنند تا هیچ اطلاعاتی درباره آن درز نکند. قیمت این تبلت در فروشگاه زوبا 455 دلار آمریکا تعیین شده است. البته نمی توان این را قیمت نهایی این تبلت دانست ولی براساس آن می توان محدوده قیمت مورد نظر سامسونگ برای این تبلت را تخمین زد.

گفته شده که این تبلت به ویندوز 10 و پردازنده اینتل مجهز خواهد بود و قلم نوری سامسونگ نیز همراه با آن فروخته خواهد شد. انتظار می رود این تبلت تا ماه آینده رونمایی شود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

دو مقوله «امنیت» و «قابلیت به خاطرسپاری» مهمترین چالش های پیش روی رمزهای عبور متداول هستند. هفته ای نیست که اخباری در خصوص لو رفتن رمزهای عبور و یا هک شدن آنها به دلیل ساده و ضعیف بودنشان به گوشمان نرسد.حالا محققین دانشگاه Plymouth روش جایگزینی را به این منظور پیشنهاد داده اند طراحی فروشگاه اینترنتی و مدعی هستند با استفاده از آن دو مشکل یاد شده تا حدود زیادی مرتفع می شود.

متد پیشنهادی این گروه که GOTPass نام دارد، ترکیبی است از پترن ها، تصاویر و کدهای عبور یکبار مصرف. برای تعیین رمز در این روش لازم است که ابتدا کاربر همانند رسم پترن در سیستم اندروید، یک الگوی مشخص را میان یک شبکه 4×4 نقطه ها رسم کند. سپس باید از میان 4 ستون 8 تایی، 4 تصویر را از هر ستون انتخاب کند. در پایان این مرحله رمز اختصاصی کاربر ساخته می شود. لازم به ذکر است که این کار فقط یک بار انجام می شود و برای تمام رمزهای عبور قابل استفاده است.

مرحله ورود رمز بسیار ساده تر خواهد بود. کافیست نام کاربری را وارد و پترن خود را رسم کنید، سپس 16 تصویر برای شما به نمایش درمی آید که 2 عدد از آنها از تصاویر انتخابی شما هستند. کافیست دو تصویر مورد نظر را انتخاب کنید تا کد عبور یکبار مصرف شما برای ورود به سایت مربوطه ساخته شود.

ممکن است این کار در ابتدا بسیار پیچیده و ناکارآمد به نظر برسد، اما در عمل سرعت انجام آن با وارد کردن رمز عبور تفاوتی ندارد. تیم محققین می گویند که به خاطرسپاری چنین رمزی ساده تر و مقاومت آن در برابر هک شدن بسیار بیشتر است. آنها در آزمایش های خود 690 بار تلاش کردند این متد را هک کنند، و تنها در 23 مورد، یعنی 3.33 درصد، موفق بوده اند؛ آماری که بسیار امیدوار کننده است.

روش GOTPass در ابتدای راه خود قرار دارد، اما تا همینجا هم نتایج آن کاملاً رضایت بخش بوده اند. تیم تحقیق تلاش دارد در مرحله بعد روی ارتقای سادگی و کاربرد پذیری این روش تمرکز کرده تا همگان با هر سطح سواد و سن و سالی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

به لطف اپلیکیشن هایی که از سوی بامیلو، دیجیکالا و دیگر خرده فروشی ها ارائه گردیده اند، خرید آنلاین ساده تر از هر زمان دیگری شده و نیازی نیست که برای این کار لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی تان را روشن نمایید.در سال 2015 میلادی، حدودا 12 درصد از خریدهای صورت گرفته در فضای آنلاین از طریق ابزارهای موبایل انجام شدند که در ایالات متحده آمریکا با رقم 303 میلیارد دلار برابری می کرد.با این همه، پیش بینی شده که تا سال 2020 میلادی، این رقم به 45 درصد افزایش پیدا کند طراحی فروشگاه اینترنتی و سهم ایالات متحده آمریکا از این خریدها نیز به رقم 632 میلیارد دلار برسد.
این افزایش بیش از دو برابر رقم اعلام شده فعلی محسوب می شود و در نوع خود فوق العاده است. پیش بینی شده که در سال 2020 میلادی، کاربران دستگاه های موبایل 55 میلیارد دلار را صرف خریدهای آنلاین خود نمایند و سهم شان از تجارت الکترونیکی مجموعا برابر با 16 درصد اعلام گردیده.

طبق ارزیابی های انجام شده، فروش های دیجیتالی در مقایسه با سال قبل، افزایشی قابل توجه را پیدا کرده اند و نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل، 15 درصد افزایش را نشان می دهند.

با این همه، آنطور که آمارها نشان می دهند، خرده فروشی ها تنها 2 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل افزایش فروش داشته اند. اغلب بزرگسالان آمریکایی بخش زیادی از زمان خود را صرف کار کردن با موبایل هایشان می کنند اما بیشترین خرید خود را به جای موبایل، با استفاده از سیستم های دسکتاپی انجام می دهند.با استناد به گزارشات منتشر شده، تجارت الکترونیک و فروش آنلاین همچنان روند افزایشی خود را حفظ می کنند. این روزها بسیاری از مردم ترجیح می دهند که به جای مراجعه حضوری به فروشگاه ها، آنها را به صورت آنلاین خریداری کنند. علت هم این است که در این شیوه، خریدار از پرداخت مالیات معاف است یا باید مالیات کمتری را پرداخت نماید و نکته دیگر اینکه برخی فروشگاه های آنلاین کالاها را بدون دریافت هزینه ارسال در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک شرکت فناوری، رنگ‌های عایق حرارتی و رطوبتی با برند نانو عایق را با تکیه بر فناوری نانو تولید و به بازار عرضه می‌کند. این محصول بازده قابل توجهی در عایق سازی حرارتی داشته و تاکنون در پروژه‌های ساختمانی شهر‌های مختلف کشور از جمله تهران، شیراز، مشهد و گیلان مورد استفاده قرار گرفته است.

عایق سازی ساختمان‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مسائل مورد توجه در جوامع مدرن است. روش‌های مختلفی از جمله کاربرد پشم شیشه و پلی استایرن برای عایق کاری ساختمان‌ها و تأسیسات وجود دارد. در این روش‌ها لازم است دیوار‌ها و سقف دوجداره شوند طراحی فروشگاه اینترنتی تا عایق بتواند در فضای بین دو جدار قرار گیرد. از این رو اعمال آن‌ها در ساختمان‌های ساخته شده و دوجداره کردن دیوارها و سقف امری بسیار مشکل و هزینه‌بر خواهد بود. ضمن اینکه این گونه عایق‌ها با گذر زمان و جذب رطوبت کارآیی خود را از دست می‌دهند.

این شرکت فناور، نانورنگ‌های عایق حرارتی را با استفاده از گونه‌ای نانوکامپوزیت تولید کرده است که می‌تواند جایگزین کاربرد عایق‌های متداول شود.

این شرکت از ابتدای فعالیت خود با توجه به نیاز‌ صنعت، تحقیق بر روی نانوپوشش‌ها را در دستور کار خود قرار داد و پس از سه سال تلاش، موفق به تولید و عرضه‌ صنعتی این نانو رنگ‌های عایق حرارتی شده است.

محصول تولیدی این شرکت که دارای تأییدیه نانو مقیاس از ستاد توسعه‌ فناوری نانو است، یک رنگ پایه آب و فاقد حلال است و از این نظر با محیط زیست سازگاری دارد. این پوشش به صورت بی‌رنگ و یا با رنگ دلخواه مصرف کننده ارائه می‌شود و قابلیت اجرا به شکل‌های اسپری، رول و قلم مو را دارد.

نانورنگ عایق تولید شده در این شرکت تاکنون به طور عمده به کشور عمان صادر شده است. اقداماتی هم در خصوص فروش به کشورهای عراق، امارات و لبنان صورت گرفته است که امیدواریم با افزایش فروش در این کشور‌ها بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری در زمینه‌ صادرات دست پیدا کنیم.

این شرکت، برای محصول خود گواهی ثبت اختراعی با شماره‌ 43750 و تحت عنوان «تهیه‌ پلیمر با قابلیت عایق کاری سطوح حاوی نانوکامپوزیت سیلیکاسل» نیز دریافت کرده است.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اگرچه می گویند که سال ۲۰۱۶، همان زمانیست که تکنولوژی واقعیت مجازی در اوج خواهد درخشید اما قیمت بالای هدست ها و لوازم مورد نیاز برای کارکرد صحیح برخی از آنها، شاید باعث شود تا همین فناوری آنطور که باید و شاید در سالی که پیش روست، فراگیر نشود.

HTC نیز به همین موضوع توجه نشان داده و مشکل را درک کرده است. شرکت تایوانی تصمیم گرفته هدست واقعیت مجازی خودش موسوم به Vive را در کافی نت های کشور چین به شکل گسترده در اختیار کاربران قرار دهد.

اچ تی سی در کنفرانس اخیری که در پکن برگزار کردطراحی فروشگاه اینترنتی، خبر داد که با همکاری شرکت Hangzhou Shunwang [شرکتی که بیشتر کافی نت های کشور چین را مدیریت می کند]، می خواهد هدست واقعیت مجازی Vive را در اختیار کافی نت ها گذاشته تا هر شخص بتواند با پرداخت بهایی اندک، چند دقیقه ای از آن بهره گیرد. به همین شکل، اچ تی سی می تواند هدست واقعیت مجازی خود را در اختیار ۱۰۰ میلیون کاربر قرار دهد.

بر اساس گزارش وب سایت «Road to VR» افراد برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Vive باید بین ۲ الی ۵ دلار را برای ۱۰ دقیقه بهره گیری از این محصول پرداخت نمایند.

این در حالیست که شرکت Shunwang، بیش از ۱۰۰ هزار کافی نت در کشور چین دارد که به ۱۰۰ میلیون کاربر چینی خدمات می دهند. با این حال، هنوز به شکل دقیق مشخص نیست که چه تعداد از این کافی نت ها به هدست Vive مجهز خواهند شد.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

چاپ سه بعدی در عرصه پزشکی پدیده ای نوین محسوب نمی شود. پیشتر هم شاهد ساخت اعضا مصنوعی و حتی استخوان با استفاده از چاپگرهای سه بعدی بوده ایم ، اما حالا یک شرکت هندی ادعا می کند که موفق به ساخت بافت کبد با استفاده از چاپگرهای سه بعدی شده است. این شرکت امیدوار است طراحی فروشگاه اینترنتی که این تکنولوژی در آینده بتواند جان بیماران محتاج به پیوند کبد را نجات دهد.
Pandorum Technologies اظهار می کند این بافت های کبدی که با استفاده از پرینتر سه بعدی تهیه شده اند از سلول های انسانی ساخته شده اند و در نتیجه می توانند از هزینه گزاف تحقیقات پزشکی بکاهند. این فناوری می تواند میلیون ها دلار صرفه جویی را برای شرکت ها در زمینه تحقیق و توسعه به همراه داشته باشد.

یکی از بنیانگزاران شرکت پاندورام تکنولوژی در صحبت های خود اینگونه عنوان کرده است:

مینی کبدهای شرکت ما که با استفاده از فناوری چاپ زیستی سه بعدی تهیه شده اند و ساختاری مشابه کبد انسان دارند ، به عنوان نمونه ای آزمایشی برای کشف و توسعه داروهایی با اثربخشی بهتر ، عوارض جانبی کمتر و هزینه کمتر استفاده خواهند شد.

یکی دیگر از مدیران این شرکت افزود:

ساخت اعضا مصنوعی کاربردهای بالینی متعددی دارد. ارگانوییدهای سلولی می توانند در توسعه سیستم های حمایتی کبدی استفاده شوند که به نوبه خود قادر خواهند بود جان بیمارانی که از نارسایی کبدی رنج می برند را نجات دهند. در آینده ای نزدیک چنین اعضا مصنوعی می توانند پاسخگوی نیاز مبرم به اعضا انسانی در جراحی های پیوند اعضا باشند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یک هفته قبل «چِر وانگ» بنیانگذار و مدیرعامل HTC‌ اعلام کرد شرکت او ماه آینده در نمایشگاه CES 2016 یک تحول فناورانه بزرگ را رقم می‌زند.

خانم وانگ در این صحبت‌ها به عینک هوشمند Vive VR اشاره کرد طراحی فروشگاه اینترنتی و توضیح داد این دستگاه که عکس‌های غیررسمی آن در رسانه‌های خبری منتشر شده است، می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت را در اختیار کاربران جهانی بگذارد و آنها را با دنیال متفاوت فناوری روبرو کند.

کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا (FCC) امروز اعلام کرد مجوزهای لازم برای عرضه عمومی این عینک هوشمند را صادر کرده است و به جز آن قرار است لوازم جانبی این محصول از جمله سیستم Vive Controller، Base Station و Link Box نیز در اختیار کاربران قرار بگیرند.

عرضه این دستگاه با اندکی تاخیر همراه بوده است که HTC علت آن را توسعه هرچه بیشتر خدمات و سیستم‌های داخلی عینک هوشمند علام کرده است. به هر حال، شرکت تایوانی HTC هم‌اکنون با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد که در نمایشگاه CES 2016 از این عینک هوشمند رونمایی می‌کند.

البته عینک هوشمند Vive تا ماه آپریل وارد بازار جهانی نمی‌شود. این کارخانه تایوانی هم‌اکنون مراحل پایانی آزمایش‌های خود روی عینک واقعیت مجازی را پشت سر می‌گذارد.

امروز روی حساب کاربری این شرکت در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته شد: «امیدواریم همه کاربران از تعطیلات پایان سال میلادی لذت ببرند. ما برای سال ۲۰۱۶ شگفت‌های فناورانه بزرگ را در نظر گرفتیم و به زودی می‌توانید نخستین عینک واقعیت مجازی ما را مورد استفاده قرار دهید».طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

پژوهشگران دانشگاه مازندران با استفاده از نانوذرات، موفق به ساخت نمونه‌های آزمایشگاهی سیمان و بتنی شده‌اند که از دوام و پایداری بالایی برخوردار است.

مصرف سالانه‌ سیمان به دلیل کاربرد و اهمیت بالای آن در پروژه‌های عمرانی رو به افزایش است. از این رو با توجه به مسائل زیست محیطی و اقتصادی ناشی از افزایش تولید سیمان، یافتن راه حلی جهت بهبود ویژگی‌های این ماده می‌تواند بسیار مهم باشد. لذا در این پژوهش سعی شده است طراحی فروشگاه اینترنتی تا با به کارگیری فناوری نانو بتوان برخی از ویژگی‌های سیمان نظیر خصوصیات مکانیکی و فیزیکی آن را بهبود بخشید.

بهبود خواص سیمان می‌تواند منجر به بهبود خواص بتن شده و در نهایت موجب افزایش طول عمر و پایایی سازه‌های بتنی خواهد شد. از آنجا که رفتار مکانیکی مواد تشکیل دهنده‌ بتن به عناصر ساختاری آن بستگی دارد، لذا در این طرح تلاش شده تا با استفاده از نانوذرات کاربید سیلیکون (SiC) ساختار مولکولی سیمان و بتن را به گونه‌ای تغییر داد که مشخصات کلی مواد تشکیل دهنده‌ سازه‌های بتنی بهتر شود.

به طور کلی نتایج این طرح بیانگر بهبود خواص سیمان حاوی نانوذرات کاربید سیلیکون بوده است. در واقع این نانوذرات سبب تقویت ماتریس سیمان شده که در نتیجه‌ آن خصوصیات مکانیکی، دوام و عملکرد بتن نهایی بهبود و ارتقاء یافته است.

به ازای تولید هر یک تن سیمان، میزان بالایی دی اکسید کربن در جو انتشار می‌یابد. از آنجایی که نانو ذرات مزبور قادر هستند تا حدودی جایگزین بخشی از سیمان مصرفی در بتن شوند، لذا این امر موجب کاهش مصرف سیمان می‌شود. کاهش مصرف سیمان به معنای کاهش تولید و در نتیجه آلودگی‌های ناشی از آن خواهد بود. این نتیجه گامی مهم در راستای توسعه‌ پایدار، به ویژه در صنعت بتن و ساخت و ساز است.

در روند انجام آزمایش‌ها، پس از سنتز نانو ذرات کاربید سیلیکون با روش سل-ژل، اقدام به ساخت نمونه‌های سیمان حاوی درصدهای مختلف این نانو ذرات شد. سپس با کمک برخی از روش‌های موجود نظیرAFM، XRD و SEM ریزساختار نمونه‌های سیمان بررسی شد. از سوی دیگر خصوصیات مکانیکی سیمان نیز بر طبق استاندارد ASTM بررسی شد.»

افزودن نانو ذرات کاربید سیلیکون سبب کاهش میزان هیدروکسید کلسیم شده و از سوی دیگر ژل پایدار کلسیم سیلیکات هیدراته (C-S-H) افزایش یافته است. این امر موجب بهبود ناحیه‌ انتقال بین سنگدانه و ماتریس سیمان می‌شود. کلسیم سیلیکات هیدراته تقریباً نقش اصلی در افزایش مقاومت و دوام بتن را دارد و باعث ایجاد چسبی می‌شود که اجزای بتن را به هم می‌چسباند. همچنین طبق بررسی‌ها، نانو ذرات کاربید سیلیکون به عنوان فیلر توانسته‌اند بسیاری از خلل و فرج موجود در مقیاس نانو را پر نمایند و موجب کاهش نفوذ پذیری و چگال‌تر شدن نمونه شوند. در نتیجه یک ماتریس چسبنده‌ متراکم‌تر تولید شده است. علاوه بر آن، این نانوذرات موجب کاهش زبری و کرنش داخلی نمونه‌ها نیز شده‌اند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

برای نخستین بار طی سه دهه اخیر، آمریکا موفق شده به پلوتونیوم 238، ایزوتوپی که انرژی مورد نیاز مریخ نوردهای ناسا را تامین می کند دست پیدا کند.

ناسا به زودی با محدودیت سوخت برای مریخ نوردهای خود مواجه می شود طراحی فروشگاه اینترنتی و به همین دلیل، دانشمندان در آزمایشگاه ملی تنسی حجمی از رادیواکتیو را به اندازه یک توپ گلف و با وزن 50 گرم ساخته اند تا در طرح های آتی ناسا مورد استفاده قرار بگیرد.

ناسا تصمیم دارد از این سوخت در سفر آتی خود به قمر سیاره مشتری استفاده کند. این ماده می تواند دمایی معادل 232 درجه سانتی گراد تولید کند و می توان آن را در سفرهای طولانی مدت بکار برد.

جان گرانسفلد، مدیر بخش علوم این آزمایشگاه معتقد است "سیستم های انرژی رادیو ایزوتوپی ابزاری کلیدی برای به حرکت درآوردن نسل جدید فضاپیماها و کشف اسرار تازه در فضا است. تولید این ماده نویدبخش عصر تازه ای در اکتشافات در منظومه شمسی است."

این محموله سوخت، اولین محموله از پلوتونیوم 238 است که از دهه 1980 در آمریکا تولید شده است. تا پیش از این کارخانه ساوانا ریور زیر نظر وزارت انرژی آمریکا در کارولینای جنوبی این ماده را تولید می کرد.

براساس توافقی که بین ناسا و وزارت انرژی آمریکا صورت گرفته، سالانه یک و نیم کیلوگرم ایزوتوپ به مبلغ 15 میلیون دلار تولید خواهد شد. این میزان برای یک و یا احتمالا دو سفر طولانی فضایی در هر دهه کافی خواهد بود.

اولین محموله از این پلوتونیوم در حال طی کردن آزمایش های میزان خلوص و غنا است و در صورت دریافت تایید نهایی، تولید انبوه آن آغاز خواهد شد.

باب واهام، مدیر ایمنی این آزمایشگاه اعلام کرده: "پس از تکمیل فرایند ساخت، کشور ما به قابلیت تولید سیستم های انرژی رادیو ایزوتوپی برای انجام ماموریت های طولانی فضایی مجهز خواهد شد."طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت Seabin راه حل تازه ای را برای پاکسازی اقیانوس ها ابداع کرده است. تیمی متشکل از چند کارشناس موفق شده اند سطل زباله ای را بسازند که می تواند روی آب شناور بماند و به صورت خودکار زباله های موجود در سطح آب را جمع آوری کند. این شرکت هدف خود از ساخت این سطل زباله را اینطور اعلام کرده طراحی فروشگاه اینترنتی که با قرار دادن آن در کنار کشتی های تفریحی، اسکله های گردشگری و سایر نقاطی که انسان ها در نزدیکی دریا تجمع دارند می توان از آلوده شدن محیط زیست جلوگیری کرد. Seabin روی این مناطق تمرکز دارد چرا که تردد زیاد قایق ها به همراه وزش باد و امواج همگی باعث می شوند زباله های زیادی در چنین مکان هایی انباشته شود.

 

این سطل های شناور از طریق لوله هایی به یک پمپ آب در ساحل متصل هستند. این پمپ باعث مکیده شدن اب در این سطل ها می شود. آب از میان این سطل ها عبور می کند و فیلتری که در انتهای آن قرار دارد زباله های موجود در آب را در سطل جمع می کند. آب پس از خروج از سطل از طریق شبکه لوله ای به ساحل منتقل می شود و از آلودگی های نفتی پاک می شود. آب پس از تصفیه دوباره به دریا باز می گردد. این سیستم می تواند به طور بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته کار کند. طراحی آن طوری انجام شده که تخلیه مخزن زباله به راحتی و توسط یک نفر انجام می شود.
Seabin امیدوار است این فناوری بتواند به کسانی کمک کند که به صورت دستی و با مشقت بسیار به پاکسازی سطح دریاها می پردازند. اگرچه این روش و علاوه بر آن، قایق هایی که زباله ها را با تور جمع آوری می کنند همگی به نوع خود موثر هستند، ولی هیچ یک به اندازه Seabin کارآمد نیستند. کار با قایق های جمع آوری زباله هزینه بالایی دارد و افرادی که زباله را به صورت دستی جمع آوری می کنند نیز تاکنون موفقیت چندانی نداشته اند.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اگرچه این فناروی برای تعطیلات کریسمس 2016 آماده ورود به بازار نشد، ولی مراکز خبر نوید دادند که پایان سال آینده می‌توانید عینک هوشمند با قابلیت دید در حالت اشعه X را به قیمت 300 دلار خریداری کنید و به یکدیگر هدیه دهید.

این فناوری طی دو سال گذشته مورد توسعه قرار گرفته است طراحی فروشگاه اینترنتی و هم‌اکنون گروهی از محققان در آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم رایانه‌ای MIT که اب نام CSAIL شناخته می‌شود، اعلام کردند که نخستین مدل عملی از این عینک‌ها را ساخته‌اند.

این فناوری RF Capture نام دارد که در اصل مبتنی بر اشعه X کار می‌کند و بازتاب حضور موجود زنده را از حتی از فاصله دور نمایان می‌سازد. با این فناوری حتی افرادی که پشت دیوار قرار گرفته‌اند را هم می‌توانید ببینید.

این فناوری به گونه‌ای ساخته شده است که موجودات زنده در هر نقطه از ساختمان که قرار گرفته باشند را نشان می‌دهد و زمانی که آنها حرکت می‌کنند می‌توانید موقعیت‌شان را تشخیص دهید.

مرکز Emerald اعلام کرد تولید عینک‌های هوشمند مبتنی بر این فناوری را آغاز کرده است و اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی آن را با قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار روانه بازار می‌کند.

این دستگاه می‌توانید سیگنال‌های بی‌سیم را با قابلیت عبور از دیوار یا دیگر موانع ارسال کند ت به بدن موجودات زنده برسد و امکان تشخیص آنها حتی از فاصله دور هم فراهم شود.طراحی فروشگاه اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()