نوشته شده توسط : علی افشار

بانک‌ها و شرکت‌های امنیتی مستقر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) طی سال ۲۰۱۵ میلادی ۷.۴ درصد بیشتر از سال گذشته در زمینه نرم‌افزار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مرکز تحقیقاتی گارتنر در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد بانک‌ها و مراکز عرضه کننده طراحی سایت خدمات امنیتی در منطقه MENA طی سال جاری میلادی ۱۲.۹ میلیارد دلار در زمینه محصولات و خدمات IT سرمایه‌گذاری می‌کنند که این رقم رشد یک درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

اما کارشناسان گارتنر بر این باورند که در این مدت سرمایه‌گذاری اصلی در بخش نرم‌افزار و دستگاه‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد و طی سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد رشد ۷.۱ درصدی سرمایه‌گذاری این مناطق در زمینه نرم‌افزار خواهیم بود.

گارتنر توضیح داد که خدمات مخابراتی، سرویس‌های IT و خدمات داخلی همچنان اولویت اصلی برای بانک‌ها و شرکت‌های امنیتی منطقه محسوب می‌شوند رژیم لاغری و دو بخش نرم‌افزار و دستگاه‌های الکترونیکی بیشترین رشد را در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها به خود اختصاص می‌دهند.

گارتنر گزارش داد که این رشد به دنبال افزایش تمایل بانک‌ها برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید و ارائه خدمات مبتنی بر دستگاه‌های موبایلی صورت می‌گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

گوگل ادعا می‌کند که فعالیت‌های این شرکت در دنیای موبایلی گسترده‌تر از رایانه‌های رومیزی دنبال می‌شود و بر اساس بررسی جدید در ۱۰ کشور دنیا مشخص شده است که تعداد جست‌وجوهای گوگل در دستگاه‌های موبایلی بیشتر از رایانه‌ها است. شرکت گوگل بیش از هر زمان دیگر بر پاسخگویی به نیاز کاربران موبایلی تاکید دارد طراحی سایت و در این راستا تلاش می‌کند فعالیت‌های خود را در این بخش متمرکزتر کند.

آمریکا و ژاپن جزو ده کشوری هستند که گوگل ادعا میکند فعالیت موبایلی در آنها گسترده تر است.

شرکت گوگل همچنین به تازگی الگوریتم‌های خود برای جست‌وجوهای موبایلی را تغییر داده است و به توسعه‌دهندگان وب امکان می‌دهد رژیم لاغری سایت‌های اینترنتی را بزرگ‌تر و واضح‌تر برای کاربران موبایلی طراحی کنند. گوگل بر اساس فناوری جدید خود نتایج حاصل از جست‌وجوهای اینترنتی در دستگاه‌های موبایلی را به صورت متفاوت نمایش می‌دهد و طی آن نحوه انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در دستگاه‌های موبایلی هم تغییر کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel اذعان دارد که فروش فبلت ها، اکنون بیش از هر زمان دیگری افزایش داشته و این روند رو به رشد ادامه دار خواهد بود. موسسه مذکور اعلام کرده که در سه ماهه ابتدایی سال گذشته، صرفا ۶ درصد موبایل های فروش رفته (در ایالات متحده) در دسته بندی فبلت ها گنجانده می شدند و این در حالیست که در مقطع زمانی مشابه در سه ماهه اول سال میلادی جاری، این رقم به ۲۱ درصد افزایش داشته است.

موبایل هایی که روزی از طرف منتقدین مختلف به سخره گرفته می شدند و هیچکس فکرش را هم نمی کرد کاربران از آنها استقبال کنند، این روز ها بیش از هر زمان دیگری پرطرفدارند و گویی در حال تبدیل شدن به فرم نهایی یک «اسمارت فون» هستند.

تحقیق انجام شده از سوی Kantar مشخص می کند که ۴۴ درصد از این رشد، به واسطه ساخت تلفنی فبلت-سایز از سوی کمپانی اپل بوده است.

این خبر چندان برای افرادی که به موبایل های کوچکتر علاقه دارند، جالب نخواهد بود طراحی سایت زیرا سازندگان موبایل ها، همواره آخرین تکنولوژی های خود را در بهترین محصولاتشان به کار می گیرند، و این روزها بهترین محصولات معمولا در سایز های بزرگ عرضه می گردند. (سونی البته در اقدامی تحسین برانگیز، همه مشخصات یک پرچمدار اندرویدی را در تلفن همراه Z3 Compact  با نمایشگر ۴.۷ اینچ قرار داد.) گوگل نیز از طرف دیگر تصمیم گرفت تا نکسوس ۶ را با نمایشگری ۶ (۵.۹) اینچ به بازار بفرستد که می توان گفت برای استفاده کنندگان از فبلت ها نیز اندکی بزرگ به نظر می رسد. گوگل البته خود نیز متوجه این موضوع گشته و همانطور که در دیجیاتو مطالعه کردید، نکسوس بعدی به دست هوآوی و با نمایشگر ۵.۷ اینچ به بازار عرضه خواهد شد.

اندازه ی نمایشگر، این روزها به دلیل اول مشتریان برای انتخاب کردن و یا نکردن رژیم لاغری یک تلفن هوشمند تبدیل شده است. موسسه Kantar Worldpanel در گزارش خود آورده: «اندازه نمایشگر به عنوان مهمترین علت برای خریداران موبایل های مبتنی بر iOS و اندروید با ۴۳ و ۴۷ درصد قرار داشته است.»

رشد موبایل های با اندازه فبلت همچنان بیشتر خواهد شد و از طرفی معمولا کاربران پس از استفاده از چنین اسمارت فون هایی، قادر نیستند به نمونه هایی که از نمایشگر کوچکتر برخوردارند، برگردند. در نتیجه آینده این محصولات و موفقیت روزافزونشان کاملا قابل پیشبینی است.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در ۲۷ آوریل، پایگاه فضایی روسیه به نام Roscosmos یک فضاپیما به نام Progress 59 را راهی ایستگاه فضایی بین المللی می کند اما فضاپیمای مذکور، موفق به رسیدن به ایستگاه فضایی نشده و سپس کنترلش نیز از دست مهندسان روسی خارج می گردد.

NASA به همراه سازمان فضایی روسیه گزارش می دهند که Progress 59 در تاریخ یاد شده طراحی سایت به منظور رساندن مواد اولیه مورد نیاز فضانوردان، به فضا پرتاب شده بود که شب گذشته و پس از چندین روز سرگردانی در مدار، به جو زمین بازگشته و در نهایت نیز با اقیانوس آرام برخورد نموده است.

سازمان فضایی ایالات متحده خاطرنشان می نماید که این فضاپیما از کشور قزاقستان، زمین را ترک کرده و حامل محموله ای چندان مهم هم نبوده که البته وزنی ۲۷۲۱ کیلوگرمی داشته است.

بر اساس گزارش Roscosmos، حدودا ۲۰ الی ۲۵ درصد پیشبینی می شد که سفینه فضایی Progress 59، دوباره در کنترل سازمان فضایی روسیه قرار گیرد رژیم لاغری که این اتفاق رخ نداد و فضاپیمای مذکور به همراه محموله اش به اقیانوس آرام برخورد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

نرم‌افزار Internet Explorer 11 مایکروسافت محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی در سراسر جهان محسوب می‌شود و ۲۵.۰۴ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. مرکز تحقیقاتی Net Market Share بر اساس آخرین بررسی خود وضعیت استفاده از مرورگرهای اینترنتی در دستگاه‌های موبایلی و رایانه‌های شخصی طراحی سایت را در بازار جهانی مشخص کرد.

این مرکز توضیح داد که مرورگر اینترنتی IE 8.0 در رتبه دوم قرار دارد و سهم آن از بازار جهانی مرورگرها ۱۶.۰۵ درصد است.

پس از آن هم نسخه ۴۱.۰ مرورگر اینترنتی Chrome گوگل قرار گرفته است که با تصاحب ۸.۸۶ درصد از بازار به عنوان سومین مرورگر اینترنتی محبوب در جهان محسوب می‌شود.
مرورگرهای اینترنتی IE 9.0 مایکروسافت، Chrome 42.0 گوگل و Firefox 37 هم به ترتیب با ۸.۱۰، ۷.۶۹ و ۶.۴۵ درصد رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

لازم به ذکر است که این مرکز تحقیقاتی ماه گذشته گزارش آماری مشابهی را برای سیستم‌های عامل رایانه‌ای منتشر کرد رژیم لاغری و در پایان مشخص شد ویندوز ۷ همچنین بیشترین سهم را در اختیار دارد و نیمی از رایانه‌های جهان مبتنی بر آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

مایکروسافت افزونه جدیدی را در مرورگر خود ارائه کرده است تا از این روش با تبلیغات آنلاینی که دارای ماهیت فریب دهنده‌اند مبارزه کند.

این شرکت قانون جدیدی را به منظور مبارزه با تبلیغات فریب دهنده ای که کاربران را فریب می دهند طراحی سایت و به سمت سایت‌های مخرب یا دانلود برنامه‌های کاربردی مضر هدایت می‌کنند ایجاد کرده است.

این قانون جدید در ویژگی با نام SmartScreen Filter در اینترنت اکسپلورر( IE) قرار داده شده است و به کاربران هنگام مواجه شدن با چنین تبلیغاتی هشدار می‌دهد.

محققان دریافتند که این نوع تبلیغات غالبا سعی می‌کنند رژیم لاغری تا کاربر را متقاعد کنند تا کاری را مانند مشاهده یک وب سایت آلوده یا دانلود برنامه‌ای که تاثیر نامطلوب بر روی سیستم می‌گذارد انجام دهد.

شرکت مایکروسافت ابزارهای ارزیابی خود را برای جلوگیری از تاثیر نامطلوب تبلیغات، بدافزارها و برنامه های ناخواسته به‌روزرسانی کرده است.

شرکت گوگل نیز تغییراتی را به منظور جلوگیری از تبلیغات فریبنده و برنامه‌های ناخواسته در محصولات و سرویس‌های خود ایجاد کرده است.

این خط مشی جدید باعث می‌شود تا مرورگر کروم در هنگام مواجه شدن با چنین برنامه‌هایی به کاربر هشدار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

دانشمندان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توانستند نمونه اولیه دوربینی را بسازند که انرژی خود را به طور کامل از نور محیط اطراف تامین می‌کند. این دوربین می‌تواند طراحی سایت هر ثانیه یک عکس بگیرد و اگر در محیط‌های پرنور قرار گیرد، قادر است بی‌وفقه کار کند.

وقتی سنسور این دوربین در معرض نور قرار می‌گیرد، پیکسل‌ها جریان الکتریکی تولید می‌کنند و دستگاه از همین انرژی برای تصویربرداری استفاده می‌نماید. اگر چه نمونه اولیه این دوربینِ خود-انرژی قدری بزرگ و جاگیر است ولی «شری نیار» پروفسوری که تیم سازنده را رهبری کرده می‌گوید رژیم لاغری می‌توان از حجم و اندازه دوربین کاست.

وی می‌گوید با کوچک کردن اندازه دوربین، می‌توان آن را در بخش‌های مختلفی از جمله در دستگاه‌های الکترونیکی و حوزه‌های امنیتی به کار گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

نصب کردن اپلیکیشن های اندرویدی گاهی با شک و تردید زیادی همراه می شود، مخصوصا زمانی که در هنگام نصب یک اپ که کار اصلی اش مدیریت باتریست، می بینید که دسترسی به GPS و مخاطبین شما نیز درخواست شده است.

اکنون بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل می گوید که به زودی این نگرانی و اضطراب را در کاربران اندروید از بین خواهند برد طراحی سایت و به آنها قابلیت محدود کردن دسترسی اپلیکیشن ها را می دهد. منابع بلومبرگ خبر داده اند که در جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید که گمان می رود در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، I/O عرضه شود، کاربران قادرند به شکل جداگانه دسترسی های مورد نظرشان را در اپلیکیشن ها غیر فعال نمایند.

چنین قابلیتی البته در سال ۲۰۱۳ به شکل پنهانی در اندروید ۴.۳ و با نام Apps Ops قرار گرفته بود که توسط توسعه دهندگان و وب سایت اندروید پلیس کشف شد اما گوگل در نسخه بعدی، تصمیم گرفت این قابلیت که به شکل پنهان در پلتفرم خود قرار داده بود را حذف نماید. البته ناگفته نماند رژیم لاغری که کاربران سیانوژن، از سال ها پیش و در سال ۲۰۱۱ به چنین قابلیتی دسترسی دارند.

به هر حال، این بار گویا وقتش رسیده تا گوگل به شکل آشکار از این ویژگی رونمایی کند و آن را در اختیار کاربرانی قرار دهد که چندان به اپلیکیشن های شخص ثالث اعتماد ندارند. مشخصا تعداد زیادی از کاربران، از مدیریت دسترسی ها استقبال خواهند نمود و می توان گفت این موضوع یک قدم به جلوی عالی برای اندروید محسوب می شود. زیرا معمولا افراد تمایلی ندارند که هر اپلیکیشن بتواند به مکان آنها، مخاطبین و حتی دوربین یا میکروفون دسترسی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

ماده سفید رنگی که گهگاه روی این شیرینی های خوشمزه می نشیند تحت عنوان شکوفه چربی شناخته می شود.

با کریستالی شدن چربی های موجود در داخل شکلات، این ماده سفید رنگ روی آنها شکل می گیرد طراحی سایت و ظاهر بسیار بدی به آنها می دهد.

از همین رو، گروهی از پژوهشگران اعلام کرده اند که با استفاده از پرتوهای قدرتمند اکس موفق به کشف علت بروز این پدیده گردیده اند و در کنار آن، به بررسی روش هایی برای جلوگیری از بروز این مساله پرداخته اند.

در این پژوهش از تاسیسات Petra III بهره گرفته شده که بزرگترین حلقه پرتوافکنی در دنیاست و به لطف آن پژوهشگران موفق شدند رژیم لاغری که فرایند شکل گیری این شکوفه ها را با دقت چند نانومتر تحت نظر بگیرند.

این بدان معناست که تیم دانشمندان شرکت کننده در این پروژه توانستند حرکت چربی های مایع (نظیر کره کاکائو) به سطح شکلات را تحت نظر بگیرند و اظهار داشتند که برای جلوگیری از بروز این مساله به فاکتورهای مختلفی نیاز خواهد بود و برای نمونه لازم است که شکلات را پایین تر از برخی دماهای مشخص (مثلا ۶۵ درجه فارنهایت) نگه داشت تا فرایند حرکت چربی به سطح شکلات آرام تر صورت بگیرد.

البته ناگفته نماند که هم اکنون برخی راهکارهای پایدارتر نیز برای جلوگیری از بروز این مساله وجود دارند و حتی در صورت ایجاد این شکوفه ها روی شکلات، خطری سلامتی شما را تهدید نخواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

ظاهرا سامسونگ و بدبیاری از همدیگر دور نمی‌شوند! تاکنون اسمارت فون‌های مختلفی از سوی سامسونگ را شاهد بودیم طراحی سایت که دارای مشکل بوده‌اند. برای مثال می‌توان به باتری یا صفحه نمایش اشاره کرد (البته فعلا به باگ‌های نرم‌افزاری این کمپانی کاری نداریم). اما بعد از معرفی پرچم‌داران جدید، احتمال می‌دادیم که سامسونگ با توجه به کیفیت ساخت و توانایی بالای دستگاه دیگر این مشکلات را نیز به تاریخ سپرده باشد اما مدتی از این فکر و خیال نگذشته بود که اخباری در خصوص خراش‌های صفحه نمایش گلکسی S6 اج منتشر شد. بعد از این اتفاق نیز همچنان تمامی ما محصولات جدید این شرکت را تحسین می‌کردیم که امروز خبر بادکنک سامسونگ را دوباره شنیدیم.

اسمارت فون‌های کمپانی سامسونگ گاها مشکل باتری دارند، یا باتری آن‌ها باد می‌کند و یا به دلیل اتصال به شارژر بخشی از دستگاه از بین می‌رود، اکنون بادکنک سامسونگ در پرچم‌داران جدید این کمپانی نیز وجود دارد و کاربری با خریداری یک گلکسی S6 و اتصال آن به شارژر با باد کردن باتری مواجه شده است رژیم لاغری که باد کردن باتری باعث شده شاسی دستگاه تاحدودی خم شود و صفحه نمایش آن نیز به‌ بیرون بزند و البته شرایط قاب پشتی را نیز در این تصویر مشاهده می‌کنید و نیاز به توضیح ندارد.


گفتنی است که این کاربر با مراجعه به نمایندگی و پیگیری این موضوع توانسته اسمارت فون جدیدی را تحویل بگیرد، اما واقعا چه حکمتی در کار است؟ شاید محصولات سایر کمپانی‌ها نیز دچار چنین مشکلات مشابهی شوند اما در واقع چنین اتفاقاتی در محصولات سامسونگ ظاهرا زیاد‌تر است و حال با فروش و عرضه زیاد گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز آیا همچنان کاربران می‌بایست نگران باد کردن بادکنک سامسونگ باشند؟



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

امروزه کاربران از شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌‎های مختلف بهره‌مند می‌شوند؛ از سرگرمی، تفریح و آموزش گرفته تا کسب مهارت، کاریابی، دوست‎یابی و خیلی فعالیت‌های دیگر.به تازگی شبکه جدیدی به نام Wakie به راه افتاده که کارکرد اصلی آن بیدار کردن افراد خواب است.

با استفاده از این شبکه، می‌توان گفت زنگ بیدارباش تلفن همراه - که برای بسیاری آزاردهنده طراحی سایت و استرس‌آور است - از دور خارج می‌شود.

این شبکه در واقع کاربران را گرد هم آورده است تا صبح‌ها بدون نیاز به زنگ تلفن همراه، یکدیگر را بیدار کنند. شما نیز با اپلیکیشن Wakie می‌توانید با یک مکالمه کوتاه، کاربری که زمان بیدارباش خود را قبلاً مشخص کرده، از خواب بیدار کنید.

اپلیکیشن Wakie برای سیستم عامل آندروید، ویندوز فون و iOS طراحی شده رژیم لاغری و افراد می‌توانند به رایگان آن را از گوگل‌پلی، ویندوزاستور یا اپ‌استور دانلود کنند.

در حال حاضر این برنامه کاربردی ۱.۵ میلیون کاربر در هشتاد کشور مختلف برای خود پیدا کرده و قطعاً این رقم به مرور افزایش خواهد یافت.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

مایکروسافت خدمات جست‌وجوگر عکس خود را تقویت کرده و امکانات متنوعی مانند یافتن جزئیات بیشتر، امکان خرید از طریق مشاهده عکس، جست‌وجوهای مرتبط و … را به آن افزوده است. مایکروسافت می‌گوید با تحولات صورت گرفته خدمات جست‌وجوگر عکس بینگ تنها برای یافتن چند عکس کاربرد نخواهد داشت.

پس از جست‌وجوی کلیدواژه مرتبط با هر عکس و کلیک کردن بر روی عکس دلخواه طراحی سایت از این پس اطلاعات متنوعی در دسترس خواهد بود.

به عنوان مثال کاربر می‌تواند عکس‌های مرتبط را مشاهده کند، عکس‌های مشابهی در ابعاد مختلف را پیدا کند و همچنین به صفحاتی که عکس‌های یاد شده در آنها قرار دارند دسترسی پیدا کند.

همچنین اگر کاربر به دنبال تصویر یک محصول بگردد، بینگ به طور خودکار فهرستی از اماکنی که کاربر می‌تواند با مراجعه به آنها محصول یاد شده رژیم لاغری را خریداری کند، مشاهده می‌کند.

موتور جست‌وجوی بینگ مایکروسافت هم‌اکنون بعد از گوگل با سهم 62.3 درصدی و بایدوی چینی با سهم 19.8 درصدی سومین موتور جست‌وجوی برتر دنیا با سهم 8.1 درصدی است.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

فونت جدیدی برگرفته از دست خط انیشتین طراحی شده است که این امکان را به تمامی کاربران می دهد طراحی سایت تا مانند یک نابغه بنویسند.

طراح فونت آلمانی با استفاده از هزاران دست خط باقی مانده از انیشتین ،فیزیک دان بزرگ که در سال 1955 از دنیا رفته است،فونتی را طراحی کرده تا همه بتوانند مانند نابغه بزرگ قرن بنویسند.
 
عوامل کار در تلاشند تا این فونت را که از سال 2009 شروع شده،در سال آینده میلادی برای استفاده در pc،تبلت موبایل و سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش ارائه کنند.
 
آنان معتقدند اگر کسی با دست خط انیشتین بنویسد شاید جرقه ای در نبوغ او باشد رژیم لاغری و استعدادهای خود را شکوفا کند.
 
گفتنی است؛برای ایجاد این فونت از نسخه های خطی انیشتین و تبلت و قلم الکترونیکی استفاده شده و همچنین با استفاده از پیشنهادات فیزیک دانان این فونت شامل کاراکتر های مورد نیاز ریاضی نیز هست.
 
ارایه این فونت در صدمین سالگرد ارایه نظریه نسبیت صورت می گیرد.


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اپل قبلا از پلتفرم تحقیقات پزشکی خود رونمایی کرده و آنطور که پیداست حالا آماده شده تا این بخش و آنچه که پلتفرم یاد شده قادر به انجامش هست را گسترش دهد. برخی از منابع دانشگاه MIT دریافته‌اند که کوپرتینویی‌ها درحال کار بر روی اپلیکیشن‌های تحقیقاتی آکادمیک هستند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد، تا بتوانند DNA را بررسی کنند. البته برخلاف آنچه ممکن است طراحی سایت تصور کنید، اپل به طور مستقیم به DNA ارتباط نخواهد داشت و بجای آن روش جمع‌آوری ژن‌ها را آسان کرده و در اختیار دانشمندان قرار می‌دهد.

شرکت یاد شده در مورد موضوع مورد بحث هنوز سخنی به میان نیاوره اما در هرحال ممکن است رژیم لاغری که اپلیکیشن‌های مرتبط با DNA زودتر از آنچه تصور می‌کنید، در دسترس قرار گیرند. اپل گزارش داده که در دو بیمارستان Mount Sinai واقع در نیویورک و UC در سانفرانسیسکو، در حال انجام مطالعاتی است که بر اساس اپلیکیشن‌ها صورت می‌پذیرند. این شرکت امیدوار است که نتایج کار آنها در زمان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل یعنی WWDC که اوایل ماه ژوئن است، آماده شوند. با توجه به این شایعات، حدس زده می‌شود که به زودی شاهد تغییراتی در پزشکی خواهیم بود و با موبایل‌ها بیشتر ارتباط برقرار خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی کره‌ای سامسونگ با سازنده کیف‌های مشهور سامسونت اتحاد تجاری بست.

این دو کمپانی باهدف ساخت کیف‌های تمام هوشمند با یکدیگر قرارداد بستند طراحی سایت تا بتوانند کیف‌های جدید را مجهز به میکروفون و جی‌پی‌اس برای ردیابی کنند.


همچنین در طراحی جدید کاربر می‌تواند در صورت نیاز با کیف خود ارتباط برقرار کند و ویژگی برتر از مکان‌یابی را در اختیار گیرد.

قرار است پیامکی از سوی کیف هوشمند به سوی کاربر پس از پیاده شدن در فرودگاه ارسال شود رژیم لاغری و یا اگر کیف به دلایلی باز شود صاحب آن مطلع گردد و چیزی شبیه ریموت کنترل ماشین در اختیار کاربر قرار گیرد.

همچنین کیف با ویژگی «خود چک کردن» در آینده می‌تواند بار ترافیکی در فرودگاه را نیز کم کند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی Rolocule نسخه اندرویدی برنامه ورزشی «موشن تنیس کست» را به صورت رایگان عرضه کرده تا کاربرانی که از ابزارهای دیجیتال مانند کروم کست، میرا کست و یا سامسونگ کست (ابزارهای اتصال به تلویزیون اینترنتی) استفاده می‌کنند، بتوانند روی صفحه تلویزیون خود بازی تنیس را اجرا کرده طراحی سایت و موبایلشان مانند راکت تنیس عمل کند.

درواقع موبایل کاربر شبیه کنترلر شده و تلویزیون متصل به اینترنت دوستان شما را در نقش بازیکن طرف مقابل تعریف می‌کند. دوستان فیس‌بوکی و یا گوگل‌پلاسی شما می‌توانند روبروی شما قرارگرفته و شما با آن‌ها تنیس بازی کنید.

خبر خوش‌تر اینکه به زودی قادر خواهید بود موبایل را با ساعت هوشمند خود تنظیم کرده رژیم لاغری و به جای موبایل، ساعت خود را به عنوان کنترلر استفاده کرده و ساعت هوشمند نقش راکت را بازی کند.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

رویای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مایکروسافت از طریق ویندوز 10 به واقعیت پیوسته است و انجام بازی های ایکس باکس وان روی پی سی و تبلت با همان سرعت و کیفیت امکان پذیر شده است.

مایکروسافت با اجرای دموهای ساخته‌شده نشان داد چگونه می‌توان به صورت استریمینگ بازی‌های ایکس باکس را روی ابزار مختلف داشت طراحی سایت و همان لذتی را برد که حین بازی واقعی با کنسول انجام می‌شود!

درواقع تجربه لذت‌بخش بازی به صورت استریمینگ با ایکس باکس وان نشان می‌دهد علاقه‌مندان از این استراتژی مایکروسافت بسیار راضی هستند و سرمایه‌گذاری روی این بخش بی‌دلیل نبوده است.

داشبورد ایکس باکس وان با پشتیبانی از فیچرهای جدید به‌روزرسانی شده رژیم لاغری و اپلیکیشن ایکس باکس وان برای ویندوز 10 هرچند کاملاً آماده نشده اما دموی مطرح‌شده در بیلد 2015 حکایت از پیشرفت‌های خوبی در این زمینه دارد.

درنهایت با اتصال کنترلر ایکس باکس وان به ویندوز 10 و نصب خودکار درایورها بازی به صورت استریمینگ (روی شبکه یا انفرادی) قابل استفاده خواهد بود و با ستاپ کردن اتصالات وی پی ان می‌توان شبکه محلی راه انداخت و با دوستان بازی کرد.

تنها کافی است اسم بازی را از لیست انتخاب کرده و با کلیک روی آن بازی را آغاز کرد.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اخیراً آزمایش جراحی از راه دور یا Telesurgery در امریکا محدودیت‌های موجود بر سر راه اینترنت را به خوبی نشان داد.

جراحی از راه دور این امکان را فراهم می‌آورد که جراحان از هر نقطه با بیماران (در هر نقطه فیزیکی دیگر) و در هر زمان تماس برقرار کنند. در این جراحی رباتیک دکتر قادر است طراحی سایت تا برای هدایت یک دستگاه مکانیکی از راه دور دستور داده و ابزار بر اساس دستور دکتر به گردش درآمده و کارهای تعریف‌شده را انجام دهد.

تاکنون استفاده از ابزارهای رباتیک در جراحی هنگامی‌که اپراتور و دستگاه در یک مکان بوده‌اند، جواب داده است اما حالا که بین این دو، فاصله زمانی و مکانی افتاده (جراح در یک نقطه از کره زمین و در ساعتی متفاوت از ساعت اتاق عمل قرارگرفته است) دانشمندان متوجه مشکل بزرگی بنام تأخیر در سرعت اینترنت / latency و درنتیجه مشکل در عمل جراحی‌شده‌اند.

جالب اینجاست در آزمایش مذکور کل فرایند در یک شبکه بسیار قوی رژیم لاغری با سرعت بالای اینترنت انجام‌شده اما تأخیر و محدودیت در اینترنت که امری ذاتی است خود را نشان داده است.

به همین خاطر مقامات دفاعی امریکا با هزینه 4.9 میلیون دلاری سعی کرده‌اند تا با انجام آزمایش‌های جدی خطرات پهنای باند را برای انجام جراحی از راه دور تجربه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

سه نوزاد تازه متولد شده در بیمارستانی در آمریکا با گذشت سه سال از روزهای پر التهاب، اکنون و به لطف فناوری چاپ سه بعدی از مرگ حتمی فاصله گرفته و پزشکان امیدوارند که در آینده نزدیک روند بهبودی را در پیش گیرند.

هر سه این نوزادان که در دستگاه مخصوص نگهداری می شدند به دلیل بسیار باریک بودن طراحی سایت مجرای تنفسی قادر به خارج کردن هوای بازدم از سیستم ریه نبودند. اما محققان علوم پزشکی در دانشگاه میشیگان موفق شدند در آخرین مرحله و درحالی که دیگر امیدی به نجات جان آنها نبود از ریز قطعات پلاستیکی تولید شده به وسیله فناوری چاپ سه بعدی برای باز نگاه داشتن مجرای تنفسی نوزادان استفاده کنند.جراحان دانشگاه میشیگان موفق شدند طی اعمال جراحی پیچیده در سیستم تنفسی رژیم لاغری هر یک از این نوزادان قطعه مورد نظر را جاسازی کنند. این قطعات در قسمت فوقانی ریه این سه نوزاد پسر جاسازی شده است. این اعمال جراحی در سال ۲۰۱۲ انجام شد و حالا که نوزادان می توانند به راحتی نفس بکشند برای نخستین بار به خانه رفتند.

نکته جالب توجه درخصوص این قطعات پلاستیکی قابلیت تطبیق پذیری با سیستم ریه درحال رشد نوزادان است. همچنین طراحی و تولید این قطعات در کمتر از ۵ روز از دیگر ویژگیهای این پروژه بی سابقه پزشکی به شمار می آید. قطعات از نوعی پلیمر مخصوص موسوم به «پلی کرپولاکتون» تولید شده و در ادامه محققان توانستند با استفاده از لیزر مخصوص شکل و شمایل اصلی را به آنها بدهد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

فایرفاکس برای پشتیبانی از سایت‌هایی که از پروتکل HTTPS حمایت می‌کند، برنامه‌های ویژه‌ای دارد. فایرفاکس بسیاری از امکانات خوب خود را به سایت‌هایی اختصاص می‌دهد که دارای گواهی‌های ایمن و تائید شده HTTPS هستند.

سایت‌های یاد شده باید استانداردهای مصوب نهادهای قانون‌گذار در مورد امنیت اینترنت را رعایت کنند طراحی سایت تا از خدمات بهینه فایرفاکس بهره بگیرند.

موزیلا می‌گوید از تاریخ مشخصی به بعد تمامی خدمات خود را تنها برای سایت‌های ایمن ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال می‌توان به قطع پشتیبانی CSS در سایت‌های ناایمن اشاره کرد.

ممکن است این تغییر سیاست‌ها به عدم نمایش جزیی و حتی کامل محتوای سایت‌های ناایمن رژیم لاغری در صورت استفاده از مرورگر فایرفاکس منجر شود.

فایرفاکس دسترسی به میکروفون و دوربین رایانه را از طریق این سایت‌ها مسدود کرده و حتی ممکن است استفاده از کوکی‌ها را در آنها غیرممکن کند.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

برخلاف اینکه گفته می‌شد شبکه اجتماعی ایرانی فیس‌نما به دلیل ناامن بودن سرورهای ایرانی هک شده اما دلیل چنین حمله سایبری مشخص شد. اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر هک شدن شبکه اجتماعی “فیس‌نما” که سایتی ایرانی است توسط گروهی از هکرها منتشر شد و به سرعت فضای مجازی را پر کرد.

در پی این اقدام سایبری اطلاعات ۲ میلیون کاربر ایرانی روی اینترنت قرار گرفت و به عبارتی این نسخه باز فیس‌بوک تسلیم فشارهای هکری شد.

حال با گذشت چند روز از این موضوع، بررسی‌های مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای با همکاری مسئولان سایت مذکور نشان داده طراحی سایت که دلیل وقوع حادثه، عدم پیکر‌بندی مناسب و به موقع سامانه بوده که منجر به ایجاد یک آسیب‌پذیری قابل بهره‌گیری توسط مهاجم شده است.

برخلاف اینکه برخی محافل رسانه‌ای درباره چنین عملیاتی خرابکارانه‌ای گفته بودند که این سایت در حال انتقال سرور خود از کانادا به ایران بوده و به دلیل ناامنی سرورهای ایران این سایت به راحتی هک شده است، اما این مرکز اعلام کرده که این حادثه ارتباطی با موضوع انتقال و میزبانی سایت مذکور نداشته و این سایت از یک سال و نیم پیش در قضای میزبانی داخل کشور بارگذاری شده است.

امنیت هر سرویس ارائه شده بر بستر شبکه وابسته به نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای بکار رفته رژیم لاغری جهت ارائه خدمات و همچنین پیکربندی و تنظیم درست آنهاست.

با توجه به اینکه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سرویس‌دهی چه در داخل و چه در خارج کشور عموما یکسان هستند، لذا امنیت سرویس‌های ارائه شده عمدتا متوجه پیکربندی مناسب و به ویژه نرم‌افزارهای توسعه یافته اختصاصی جهت سرویس‌دهی است.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت تائید کرده که این ماه نسخه جدیدی از برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ را برای استفاده صاحبان مشاغل عرضه خواهد کرد. کاربران برای استفاده از این نسخه باید مشترک سرویس کلود آفیس ۳۶۵ بوده و از خدمات Lync Online آن بهره بگیرند.

کاربران علاقمند در سراسر جهان می‌توانند به خدمات یاد شده طراحی سایت دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت همچنین برای تسهیل آشنایی کاربران با نسخه تجاری اسکایپ دستورالعملی را نیز طراحی نموده است.

این شرکت از نوامبر گذشته تصمیم خود در این زمینه را علنی کرده بود.

برقراری تماس‌های ویدیویی و صوتی با کیفیت مناسب، ارسال پیام‌های فوری و برگزاری ویدیو کنفرانس از جمله مهم‌ترین مزایای این نسخه از اسکایپ محسوب می‌شود.

این نسخه از اسکایپ با برنامه OneNote هم سازگار است رژیم لاغری و همین امر یادداشت برداری و ارسال یادداشت از طریق گروه‌های چت را تسهیل می‌کند.

در نسخه یاد شده به اشتراک‌گذاری فایل هم برای افراد تسهیل شده است.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

فرد یا افرادی ناشناس با هک کردن حساب کاربری شرکت آمریکایی کرایولا در فیس‌بوک تصاویر و مطالب مستهجنی را در آن منتشر کردند. با توجه به اینکه شرکت مذکور در زمینه تولید انواع مداد رنگی برای کودکان فعالیت می‌کند و مخاطبان صفحه فیس بوک آن نیز افراد کم سن وسال بوده‌اند این رویداد با واکنش تند رسانه‌ها مواجه شده است.

هکرها دو روز پیش توانستند کنترل صفحه این شرکت را در فیس بوک به دست گرفته طراحی سایت و به جای تصاویر مداد رنگی‌های Crayola ، لطیفه‌های زننده و تصاویر نامناسب ارسال کنند.

مدیران این شرکت که ابتدا نتوانستند کنترل صفحه شان در فیس بوک را بازپس بگیرند از حسابشان در توییتر برای اطلاع رسانی در این زمینه استفاده کرده رژیم لاغری و بابت ارسال مطالب و عکس‌های نامناسب از مشتریان خود عذرخواهی کردند.

صفحه Crayola در فیس بوک دارای بیش از 2.5 میلیون نفر دنبال کننده است.

Crayola سرانجام در بعد از ظهر روز یکشنبه توانست کنترل صفحه فیس بوک خود را بازپس بگیرد و پست‌های زننده را پاک کرده و مجددا از کاربران خود عذرخواهی کند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

اگر فکر می‌کنید که جوانتر از سن واقعی‌تان به نظر می‌رسید، می‌توانید این موضوع را با وب سایت جدیدی که به تازگی توسط مایکروسافت راه‌اندازی شده بسنجید. وب سایت جدید شرکت مایکروسافت به نام how-old.net به شما می‌گوید که چهره شما چه سنی را نشان می‌دهد.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد سال ۲۰۱۵ از این وب سایت رونمایی کرد طراحی سایت تا قدرت پلت‌فورم سرویس‌های ذخیره مجازی(کلاود) خود را به رخ بکشد.

این سایت پس از آپلود عکس کاربر آن را تحلیل و به وی می‌گوید که چهره وی چند ساله به نظر می‌رسد.

تحلیل این وب سایت در بیشتر مواقع دقیق و درست است ولی ممکن است هر از گاهی اشتباه باشد.

برای مثال ممکن است سن یک فرد در چند عکس که در یک سال گرفته شده‌اند رژیم لاغری به دلیل تفاوت نور و حالت چهره، متفاوت اعلام شود.

این سایت برای تشخیص سن افراد از روی عکس از الگوهای تشخیص چهره استفاده می‌کند.

افرادی که قصد دارند عکسی از خود را در پروفایل شبکه اجتماعی خود بارگذاری کنند و در انتخاب عکس مردد هستند، می‌توانند از وب سایت how-old.net استفاده کنند تا مطمئن شوند، عکسی که می‌گذارند آنها را در جوانترین وضعیت نشان می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یکی از باور های غلط افراد در سنجش میزان کیفیت یک دوربین، تعداد مگاپیکسل های آن است. در واقع بسیاری تصور می کنند هرچه تعداد مگاپیکسل های دوربین گوشی بیشتر باشد ، عکس ها را با کیفیت بالاتری به ثبت می رساند.اما اینطور نیست !

مگاپیکسل ها وسیله ای مهم برای تولیدکنندگان اسمارت فون بوده اند تا با استفاده از آن ها به مردم از کیفیت دوربین اسمارت فون هایشان خبر دهند. به لحاظ تئوریک، پیکسل های بیشتر باید تصویر را در اصطلاح تمیزتر کند، درست مانند اینکه هر چه کاشی ها بیشتر باشند، موزائیک با جزئیات و دقت بیشتری درست خواهد شد، اما در اصل, داستان جوری دیگر است.

پیکسل ها در واقع برای گرفتن نور، به حسگر دوربین تعبیه شده در گوشی متکی اند و هر چه آن حسگر بزرگ تر باشد، پیکسل های بیشتری پشتیبانی طراحی سایت خواهند شد که اغلب به گرفتن عکس هایی واضح تر و بهتر منجر می شود. اما همینطور که پیکسل های بیشتری به حسگر اضافه شوند، کمتر احتیاج دارند انحصارا در خود حسگر جای شوند. و هر قدر یک پیکسل کوچک تر، نوری دریافتی نیز کمتر که همین باعث ایجاد نویز در عکس یا بروز مصنوعات ناخواسته که وضوح تصویر را کاهش می دهند می شود.

یکی از راه های مقابله با این قضیه این است که دوربین گوشی را برای مدت بیشتری نگه داریم رژیم لاغری تا نور کاملا به حسگر وارد شود. اما حتی کوچکترین حرکت هنگام عکس گرفتن می تواند به تار شدن تصویر منتهی شود که همین خود باعث کاهش کیفیت خصوصا در شرایط کم نور می گردد.

اکثر اسمارت فون ها به کاربر اجازه داشتن کنترل روی شاتر را نمی دهند. از طرفی نیز, عکس ها اگر پیکسل ها هم بسیار بزرگ باشند، ممکن است خیلی تمیز و شفاف از آب در نیایند.

بنابراین میتوان گفت بایست یک تعادلی میان حسگر دوربین و سایز پیکسل وجود داشته باشد تا دوربینی خوب برای گوشی ها ارائه گردد و این نکته ای است که هر تولید کننده اسمارت فونی باید آویزه گوش کرده و بدان با جدیت تمام توجه نماید.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که مجبور به فلش کردن بایوس باشید اما به دلیل در دسترس نبودن پردازنده تحت ساپورت با بایوس فعلی مادربرد خود، از این امر باز مانده باشید؟ یا قصد داشته باشید بدون در دسترس بودن پردازنده، بایوس مادربرد خود را به روز کنید؟گیکابایت با معرفی فناوری Q-flash Plus که تکمیل کننده فناوری قبلی خود یعنی Q-flash بود این راهکار را در ساده‌ترین حالت ممکن در دسترس کاربران قرار داده است، این امر با آپدیت بایوس مادربرد بدون وابستگی به وارد شدن به بایوس انجام می‌پذیرد. در این فناوری معرفی شده از سوی گیگابایت، برعکس فناوری طراحی سایت شرکت‌های دیگر هیچ نیازی به نصب بودن کارت گرافیک، حافظه و حتی پردازنده نیز وجود ندارد که این ویژگی‌ها Q-flash plus را به کارآمدترین روش برای به روز کردن بایوس تبدیل کرده است.

چگونگی استفاده از این فناوری:

  1. بایوس مربوط به مادربرد خود را از “صفحه مخصوصِ مادربرد در سایت گیگابایت” دانلود کنید
  2. فایل دانلود شده را بر روی یک حافظه فلش با فرمت Fat32 کپی کرده و نام فایل بایوس را به in تغییر دهید
  3. حافظه فلش را به پورت USB Q-flash Plus مادربرد که با رنگ سفید متمایز شده، متصل نمایید
  4. کلید “روشن کردن” مادربرد را فشار دهید تا مادربرد روشن شود
  5. پس از چند لحظه LED کنار پورت Q-flash شروع به چشمک زدن کرده که از شروع آپدیت شدن بایوس خبر می‌دهد
  6. بعد از حدود یک الی دو دقیقه، چشمک زدن LED کنار پورت Q-flash به پایان رسیده و به‌طور متناوب روشن می‌ماند که نشان از پایان یافتن پروسه آپدیت بایوس دارد

بدین ترتیب شما بایوس مادربرد خود را به راحتی و بدون نیاز به پردازنده، حافظه و کارت گرافیک آپدیت کرده‌اید، همچنین برای اطلاع رژیم لاغری از امکان پشتیبانی مادربرد خود از این فناوری به صفحه مخصوص مادربرد در سایت Gigabyte  مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است که این فناوری اختصاصی در کلیه بردهای سری X99 عرضه شده است؛ همچنین ریسک از دست رفتن بایوس به دلیل دارا بودن بایوس پشتیبان تقریبا غیر ممکن است.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

در سال‌های اخیر، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و ناخواسته تبدیل به یکی از شکایت‌های دائمی کاربران تلفن همراه شده است. اما با نصب برنامه‌ای متفاوت می‌توان آنها را مسدود کرد. اپلیکیشن و برنامه‌های بسیاری تولید و روانه بازار فناوری می‌شوند اما برخی از آنها مانند برنامه Clean Inbox می‌توانند جزو یکی از نرم‌افزارهای ضروری باشند.

Clean Inbox، یکی از برترین اپلیکیشن‌هایی است که به مسدود کردن طراحی سایت پیامک‌های تبلیغاتی و ناخواسته می‌پردازد.

با کمک این برنامه می‌توان به مسدود کردن شماره یا کلمات خاصی که در پیامک‌ها ارسال می‌شود، پرداخت.

این برنامه علاوه بر مسدود کردن پیامک‌ها می‌تواند رژیم لاغری پایانی برای تماس‌های مزاحم یا MMS باشد.

این اپلیکیشن از قابلیت نصب بر پلتفورم‌های اندروید و iOS را برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

لنوو دو لپ‌تاپ فوق سبک خود بنام‌های LaVie Z و LaVie Z 360 را راهی بازار کرد. این کمپانی چینی مدعی است سبک‌ترین لپ‌تاپ 13.3 اینچی جهان را تولید کرده است.

لپ‌تاپ 13 اینچ لاوی (834 گرم) مجهز به نمایشگرکوآد اچ دی بوده و با داشتن نسل پنجم پردازنده Core i7 و 8 گیگ رم و 256 گیگ هارد قدرت زیادی به کاربر می‌بخشد.

تنها فرق میان مدل زد و زد 360 این است که مدل 360 نمایشگر لمسی کانورتیبل با 360 درجه انعطاف‌پذیری دارد طراحی سایت و همچنین مدل زد 834 گرم وزن و مدل زد 360 نیز 907 گرم وزن دارد.(مک بوک ایر 1 کیلوگرم)

هر دو مدل از ویندوز 8.1 با معماری 64 بیتی بهره برده و بیش از 9 ساعت باتری دارند.

رزولوشن نمایشگر 2560 در 1440 پیکسل با فناوری anti-glare تعبیه‌ شده است.

دوربین وب کم 720 پیکسلی، وای-فای، بلوتوث، دو پورت یو اس بی نسخه 3، یک خروجی اچ دی‌ام آی،کارت خوان حافظه اس دی، از دیگر ویژگی‌های رژیم لاغری این لپ‌تاپ مشابه مک بوک ایر اپل است.

قیمت مدل لاوی زد از 1400 دلار شروع‌ شده و مدل زد 360 نیز 1700 دلار قیمت خورده است.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت طرحی را در نظر گرفته است که بر «مرورگرهای اینترنتی مبتنی بر برند مایکروسافت همراه با نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰» تاکید دارد. در این طرح کاربرانی که بالای ۱۴ سال دارند می‌توانند ثبت‌نام کنند و بر اساس کیفیت و پیچیدگی آسیب‌پذیری‌هایی که شناسایی می‌شود، از ۵۰۰ تا ۱۵ هزار دلار به آنها جایزه تعلق می‌‌گیرد.


شرکت مایکروسافت در بخش امنیتی سایت خود توضیح داد: «در طول این طرح افراد در سراسر جهان این فرصت را در اختیار دارند طراحی سایت تا آسیب‌پذیری‌های موجود در مرورگرهای اینترنتی تحت برند مایکروسافت که همراه با آخرین نسخه از پلتفورم آزمایشی ویندوز جدید عرضه شده است را شناسایی کنند.»
 
این افراد باید برای ثبت‌نام در طرح مایکروسافت هویت اصلی خود را ارائه دهند و حفره‌های امنیتی شناسایی شده توسط آنها نباید از قبل توسط دیگر افراد گزارش شده باشد.
 
البته مایکروسافت توضیح داد ساکنان کشورها یا مناطقی که تحت تحریم‌های مستقیم آمریکا قرار دارند رژیم لاغری نمی‌توانند در این طرح حضور یابند.
 
در بیانیه مایکروسافت به صورت صریح اعلام شد برای ساکنان ایران، کوبا، کره شمالی، سودان و سوریه امکان شرکت در این طرح وجود ندارد و البته کارمندان کنونی و مایکروسافت و شرکت‌های زیرمجموعه آن به همراه خانواده نزدیک آنها هم نمی‌توانند طرح مذکور را دنبال کنند.


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت سرانجام نام رسمی مرورگر اینترنتی جدید خود را اعلام کرد. برخلاف پیش‌بینی‌های انجام شده در ماه‌های اخیر، نام نهایی انتخاب شده برای این مرورگر جدید Spartan نیست. در عوض قرار است این محصول با نام Microsoft Edge عرضه شود.

شعار جدید مایکروسافت برای این محصول به قرار زیر اعلام شده است: «مرورگری که برای پیشبرد امور ساخته شده است.»

مدیران ارشد مایکروسافت همچنان اصرار دارند که Spartan با مرورگر اینترنتی Internet Explorer کاملا متفاوت است طراحی سایت و در حقیقت این یک محصول جدید محسوب می‌شود که به صورت مجزا از IE ساخته شده و توسعه می‌یابد. با این وجود می‌توان گفت نامی که مایکروسافت برای مرورگر اینترنتی جدید خود در نظر گرفته، نزدیک به IE است.
از آنجایی که کاربران عمومی ارتباط نزدیکی با نام و لوگوی IE دارند، این اتفاق می‌تواند برای آنها احساس هم‌ذات‌پنداری ایجاد کند.

کاربران جهانی هم‌اکنون با کلیک کردن روی حرف e در سیستم عامل ویندوز مرورگر کنونی مایکروسافت را باز می‌کنند رژیم لاغری و این در حالی است که مرورگر جدید هم با حرف e آغاز می‌شود.
اگر مایکروسافت این تغییر را به وجود آورد که بر اساس نام Spartan لوگوی مرورگر خود را به s تغییر دهد، کاربران را دچار ابهام می‌کند.

بر اساس توضیحات موجود، Edge مرورگری است که فقط روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود و مایکروسافت به صورت همزمان مرورگر IE و Edge را در کنار یکدیگر به دست کاربران جهانی می‌رساند.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

دولت چین تصمیم دارد به واسطه سیستم درجه‌بندی عددی بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مراکز مالی، سوابق جنایی و رفتارهای ثبت شده در سازمان‌های اجتماعی نشان دهد هر یک از مردم این کشور تا چه اندازه شهروند خوبی هستند.

درواقع دولت چین قصد دارد به صورت اختصاصی برای تک تک افرادی که در این کشور زندگی میکنند به این سوال پاسخ دهد طراحی سایت که شما تا چه اندازه شهروند خوبی هستید؟


رسانه‌های محلی چین گزارش دادند طرح اعتبار‌سنجی اجتماعی به واسطه تحلیل کلان داده‌ها صورت می‌گیرد و بر اساس آن مراکز مالی می‌توانند برای اعطای وام آسان‌تر تصمیم‌گیری کنند و مراکز امنیتی هم کنترل شهر را دقیق‌تر در دست بگیرند.

سیستم امتیازدهی به شهروندان چینی طرح جامعی محسوب می‌شود که برای سال‌های طولانی روی آن سرمایه‌گذاری و بررسی شده است. دولت مرکزی چین در نظر دارد رژیم لاغری از سال ۲۰۲۰ میلادی در مورد هر یک از بزرگسالان خود مبتنی بر نتایج حاصل از تحلیل کلان داده‌ها و سیستم امتیازدهی شهروندی تصمیم‌گیری کند.

اگرچه بررسی اطلاعات مالی،‌اینترنتی و دیگر داده‌های اجتماعی روش جدید برای شناسایی رفتار شهروندان نیست، اما دولت چین نخستین کشور در سراسر جهان محسوب می‌شوند که چنین سیستمی را برای تصمیم‌گیری‌های جامع شهری مورد استفاده قرار می‌دهد و مبتنی بر تحلیل کلان داده‌ها سعی می‌کند در مقابل شهروندان تصمیم‌گیری کند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی سازنده عینک از نقشه‌های آتی خود با استفاده از فناوری‌های روز سخن می‌گوید.

این شرکت که فریم های خود را پیش از فروش برای کاربران خود به درب خانه ارسال می‌کند، قصد دارد معاینه چشم طراحی سایت را از طریق گوشی هوشمند از طریق استارت‌آپ‌های نوظهور راه اندازی کند.

اغلب کاربران برای دانستن میزان بینایی باید معاینه چشم انجام داده و بعد از فهمیدن شماره، عینک خود را سفارش دهند که این کار هزینه اضافی دارد.

اما تصور کنید که معاینه چشم توسط کاربر در خانه و توسط اپلیکیشن مخصوص انجام شده رژیم لاغری و پس از انتخاب نوع عینک، محصول سفارش داده شود.

طرح معاینه چشم از طریق گوشی هوشمند، با دقت مورد تأیید نهادهای پزشکی، در مراحل اولیه میباشد که به زودی محقق خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

تسلا یک بسته باتری جدید برای منازل به نام Powerwall معرفی کرده است. پاوروال طوری طراحی‌ شده است که با استفاده از انرژی خورشید، برق را در منازل شما به‌جریان می‌اندازد.

پاوروال به پانل‌های خورشیدی موجود متصل و توسط آن‌ها شارژ می‌گردد. شما همچنین می‌توانید طراحی سایت در طول شب که هزینه برق بسیار کم‌تر است، با اتصال به برق شهر به شارژ کردن آن بپردازید. این وسیله ظرفیتی کافی به‌اندازه کل مصرف یکخانه فراهم می‌کند و هر زمان که خواستید می‌توانید آن را از جریان برق منزل جدا یا متصل کنید و همچنین می‌تواند به‌عنوان برق اضطراری برای زمانی که با قطع برق مواجه می‌شوید، از آن استفاده کنید.

پاوروال در دو مدل با قدرت‌های ۱۰ کیلووات ساعت و ۷ کیلووات ساعت عرضه می‌گردد رژیم لاغری و شما همچنین می‌توانید چندین باتری را خریداری و در خانه خود نصب کنید. این باتری با ده سال گارانتی عرضه می‌شود. مدل ۱۰ کیلووات ساعت آن ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد و به‌عنوان یک منبع برای پشتیبانی و برق اضطراری توصیه می‌شود. درحالی‌که مدل ۷ کیلووات ساعت باقیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه می‌شود و بیشتر برای استفاده روزانه کاربرد دارد. این هزینه شامل پانل‌های خورشیدی و یا اینورتر AC-DC نمی‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

وقتی که یک کمپانی تولید کننده اسمارت فون، پرچم‌داری از سوی یک کمپانی دیگر را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد این بدین معناست که محصول مذکور به هیچ وجه توان رقابتی با نماینده آن‌ها را ندارد و در واقع به‌دلیل تمسخر در این صفحه قرار گرفته است. حال اقدام ال‌جی نیز این چنین است و گویا هدفی جز تخریب صفحه نمایش آی‌فون 6 پلاس نداشته است.


همانند تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، ال‌جی در صفحه وب‌سایت خود نوشته است که: پیکسل برای پیکسل، صفحه نمایش موجود طراحی سایت بر روی ال‌جی G4 رزلوشن بسیار بالاتری را نسبت به آی‌فون 6 پلاس ارایه می‌دهد و شما می‌توانید 3.5 میلیون پیکسل را به‌صورت هم‌زمان تماشا کنید، با کمک این صفحه نمایش می‌توانید همه چیز را با جزییات بسیار زیادی ببینید.

البته قابل انکار نیست که کیفیت صفحه نمایش را پیکسل‌های آن تشکیل می‌دهد اما باید به ال‌جی نیز حق بدهیم: چون صفحه نمایش 5.5 اینچی ال‌جی G4 که وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارایه می‌دهد بسیار با کیفیت‌تر از صفحه نمایش 5.5 اینچی آی‌فون 6 پلاس است رژیم لاغری که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسلی دارد. البته حتی این صفحه نمایش از اندازه 4.7 اینچی آی‌فون 6 که رزلوشن 1334 در 750 پیکسل را دارد نیز بسیار با کیفیت‌تر است. البته تجربه کاربری از این دو صفحه نمایش است که می‌تواند این موضوع را تایید یا رد کند و بدون شک جنبه‌های تبلیغاتی ال‌جی نیز در این تصویر دخیل بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

چین به خیلی چیزها مشهور است و از همه مهم‌تر تقلید کامل و بی نقصشان است که صدای خیلی‌ها را در آورده است. در میان این شاکیان شرکت لندروور نیز قرار گرفته است. این شرکت پس از اینکه این کشور از خودروی Land Wind X7 پرده برداشت، متوجه شد که این ماشین تقلید بی مانندی از Range Rover Evoque است، اما این شکایت کار به جایی نبرد طراحی سایت و تقریبا همه منکر این شباهت شدند و شرکت چینی به تولید محصولش ادامه داد.

قصه از نوامبر سال گذشته و در نمایشگاه گوانجو آغاز شد. زمانی که شرکت لند ویند از خودروی SX7 خود برای اولین بار پرده برداشت. مدیران لندرور نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

اما شکایت آنها بی ثمر بود. اتوکار اعلام داشته رژیم لاغری که این سازنده بریتانیایی ناامید نخواهد شد و تا زمانی که شرکت لند ویند را مجبور به ترک بازار نکند دست بردار نخواهد بود.

البته یک جورایی می‌توان به شرکت لند رور حق داد. تنها کافی‌ست به این تصویر نگاه کنید و بدون توجه به خواندن آرم جلویی خودرو آن را محصولی از لندرور تصور کنید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

یکی از دلایلی که امروزه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به استفاده از تلفن‌های هوشمند وا داشته، این است که زندگی ما با این گجت‌ها آسان‌تر می‌شود. اگر از کاربران اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم در صورت استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل، آن را به‌روزرسانی کنید. در جدیدترین آپدیت این اپلیکیشن قابلیتی اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید طراحی سایت به پیام‌های دریافتی خود سریعا و به سادگی پاسخ دهید.

قابلیت پاسخ سریع باعث می‌شود برای جواب دادن به پیام‌ها دیگر نیازی به گشودن اپلیکیشن نباشد. به‌جای باز کردن کامل اپلیکیشن، یک پنجره کوچک نمایان خواهد شد که کاربران را قادر می‌سازد به آسانی و با سرعت بیشتری بتوانند پاسخ پیام‌های مورد نظر را ارسال کنند. این ویژگی همچنین امکان سوئیچ کردن به اپلیکیشن و باز کردن کامل آن را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آن‌طور که پیداست این امکان جدید فقط برای ارسال پیام‌ متنی است و اگر دوست دارید فایل، تصویر و یا موارد دیگر را هم ارسال کنید رژیم لاغری باید اپلیکیشن مورد بحث را به صورت معمول باز نمایید که البته این مورد منطقی به نظر می‌رسد زیرا همان‌طور که از نام این ویژگی پیداست، فقط می‌توان با استفاده از آن اقدام به ارسال پاسخ متنی سریع نمود.

پیش از این، پیام‌های متنی در اپلیکیشن هنگ‌اوت ذخیره می‌شد که باعث سردرگمی می‌گشت. بسیاری از کاربران همیشه انتظار ورود چنین قابلیتی به هنگ‌اوت را داشتند که حالا گوگل با به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Messenger، این ویژگی را اضافه کرده است. خوشبختانه همین امکان به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک برای اپلیکیشن هنگ‌اوت نیز ارایه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت گوگل در برنامه‌های خود برای توسعه و پیشرفت دادن محبوبیت سیستم عامل کروم تصمیم گرفته است تا با عرضه لپ‌تاپ‌هایی ارزان قیمت بتواند سلطه مایکروسافت بر این رده را در هم بشکند.

شرکت گوگل برنامه‌های خود برای نزدیک‌ کردن سیستم عامل گوگل کروم به سیستم عامل محبوب و پرکاربر مایکروسافت ویندوز را به‌نحوی طراحی کرده است طراحی سایت که بتواند تغییر ذائقه مخاطبین را از مخاطبین اداری و افراد دارای بودجه محدود آغاز کند.

در این پروژه، گوگل با همکاری چند تامین کننده سخت‌افزاری در حال ساخت لپ‌تاپ‌های ویژه‌ای از سری کروم بوک است که تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارند و به‌این ترتیب می‌توانند برای اداره‌جات، مراکز آموزشی و بسیاری از افرادی که بودجه‌ای محدود برای خریدن لپ‌تاپ دارند، یک گزینه مطلوب محسوب گردد.در این میان گوگل با توافق با تولید کنندگان نرم‌افزار برای اندروید موفق شده است رژیم لاغری تا آنها را به بازار نرم‌افزاری گوگل کروم نیز بکشاند.
با توجه به انحصاری بودن سطوح خاصی از خدمات موتور جست‌وجوی گوگل و سایر سرویس‌های این شرکت از جمله یوتیوب برای لپ‌تاپ‌های کروم بوک می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها با یک جهش در سطح استقبال از سوی مخاطبین روبرو شوند ولی هنوز بعید به‌نظر می‌رسد که در بازه زمانی کوتاه مدت شاهد تهدید شدن جایگاه سیستم عامل ویندوز برای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

بحث سر برتری های دو سیستم عامل اندروید و آی او اس تا جایی بالا گرفته که کاربران آنها به درگیری با یکدیگر دست می زنند! طوریکه مشاجره دو همخانه در آمریکا بر سر این قضیه به یک نزاع خونبار منجر شد.

پلیس پس از رسیدن به محل حادثه متوجه شد طراحی سایت که یک مرد جوان غرق در خون در پارکینگ یک آپارتمان روی زمین افتاده است.

پلیس‌ها سپس متوجه شدند که وی در پی دفاع از امتیازات گوشی محبوب خود، با یک بطری شکسته ضربه خورده است.

کاربران آنلاین مایل به بحث بر سر برتری گوشی‌های خود در بخش کامنت سایت‌های اخبار فناوری هستند رژیم لاغری اما تفاوت بحث و مشاجره این دو کاربر این بوده که آنها مست بوده و بطری‌های شکسته در دست داشته‌اند!



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری تولید و روانه بازار فناوری شده‌اند اما برخی از این اپلیکیشن‌ها مانند اپلیکیشن Emoji ، جزو اپلیکیشن‌های هشدار دهنده هستند.

کاربران اینترنت روزانه با افراد بی‌شماری در سراسر دنیا به گفتگو و صحبت می‌پردازند طرحی سایت و در این صحبت‌ها به ارسال صورتک‌هایی مانند خنده، غم، تمسخر، تعجب و … برای نمایش احساسات خود می‌پردازند.

اما در این میان با اشخاص بسیاری روبرو می شوند که حتی اسم صحیح خود را نیز ابراز نمی‌کنند و به دنبال فریب شخص مقابل یا سوء استفاده از وی هستند.

با وجود هشدارهای بسیاری که تاکنون در این رابطه از سوی مراجع قضایی اعلام شده اما بازهم کاربرانی هستند رژیم لاغری که فریب افراد سودجو را می‌خورند.

اکنون اپلیکیشن متفاوتی تولید شده که با شکلک‌هایی متفاوت به کاربران یادآوری می‌کند، از صحبت یا چت کردن با افراد ناشناس پرهیز کنند تا مبادا مورد سوء استفاده آنها قرار گیرند.

اپلیکیشن Emoji ، برنامه‌ای ژاپنی است که با ارسال هر شکلک کارتونی، ترسی را نیز در کاربر تحریک می‌کند تا با هر شخصی به صحبت نپردازد بخصوص نوجوانان که شناخت محدودی از جامعه دارند.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی افشار

مؤسسه مطالعاتی یورومانیتور با انتشار تحلیلی پیش‌بینی کرد که تا سال ۲۰۳۰ بیش از نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی خواهند داشت طراحی سایت و این اتفاق به کمک توسعه بسیار سریع استفاده از ابزارهای با قابلیت اتصال به اینترنت، روی خواهد داد.
یورومانیتور پیش بینی میکند که طی سال‌های آینده بیشترین میزان افزایش در استفاده از اینترنت در میان کشورهای کمتر توسعه یافته و کم‌درآمد آسیا و آفریقا خواهد بود.

این مؤسسه همچنین تصریح می‌کند که طی سال‌های آینده اینترنت موبایل مهمترین بخش در ضریب نفوذ اینترنت خواهد بود رژیم لاغری و در این میان تعرفه‌های استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت نقش مهمی ایفا می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()