شارژرهای همراه
نوشته شده توسط : علی افشار

برای همه ما پیش آمده است که شارژ موبایل، تبلت و یا لپ تاپمان تمام شده باشد و به پریز برق دسترسی نداشته باشیم. دراین زمان است طراحی سایت که بیشتر نیاز به یک شارژر همراه را حس میکنیم. این شارژرها که پاور بانک‌(Power Bank) نام دارند در حال حاضر در انواع، اشکال، وزن و حتی قابلیت‌های متنوع در بازار وجود دارند. 91

برخی از این شارژرها تنها برای آن طراحی شده‌اند رژیم لاغری که تلفن همراه را حداکثر یک‌ ساعت شارژ کنند در حالیکه برخی از مدل‌های دیگر برای چند روز پیاپی می‌توانند تلفن همراه را تا ۱۰ بار شارژ کنند.

برخی از مدل‌های پاور بانک نیز با استفاده از انرژی سبز، یعنی با استفاده از نور خورشید شارژ می‌شوند و سپس می‌توانند تلفن یا لب‌تاپ کاربر را نیز شارژ کنند.

یکی از ویژگیهایی که شما را در انتخاب پاور بانک ها کمک میکند قابل حمل بودن آن است.

ویژگی با اهمیت دیگر در انتخاب یک پاور بانک، ظرفیت آن است. معمولا تمام ظرفیت ذخیره شارژ این نوع شارژرها به دستگاه تلفن همراه منتقل نمی‌شود بلکه بخشی از آن تبدیل به گرما یا صرف تبدیل ولتاژ می‌شود.

بنابراین معمولا چیزی حدود ۷۰ درصد ذخیره انرژی یک پاور بانک به طور مفید صرف شارژ دستگاه خواهد شد.

برخی از این دستگاه‌ها به طور اتوماتیک خاموش و روشن می‌شوند، یعنی به محض اتصال تلفن یا تبلت، پاور بانک روشن و به محض اینکه شارژ دستگاه پر می‌شود، پاور بانک نیز اتوماتیک خاموش خواهد شد. این ویژگی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

بهتر است پاور بانکی را انتخاب کنید که LED آن میزان دقیق شارژ باقی‌مانده در دستگاه را به شما نشان دهد.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: