با این سلاح می توانید به جنگ با پهبادهای مزاحم بروید
نوشته شده توسط : علی افشار

اسلحه ای مرگبار برای پهپادها با نام SkyWall 100 قصد دارد تا آسمان و به طور کلی جهان را از شر پهپادهای مزاحم و اخلال‌گر خلاص کند.

پهپادها و یا همان پرنده های هدایت پذیر از راه دور توانسته اند در طی یکی دو سال اخیر و با توجه به کاربردها و قابلیت های متنوع خود مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات هوشمند قرار گیرند.طراحی فروشگاه اینترنتی اما متاسفانه افرادی هم وجود دارند که با چشم پوشی بر مزیت‌های این محصول، از آن‌ برای دستیابی به برخی منافع و اهداف غیرانسانی خود بهره می برند.

اما امروز گروهی از محققان انگلیسی موفق به تولید سلاحی پیشرفته شده اند که می تواند با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا، بلای جان پهپادها شود.

طراحی این اسلحه به گونه ایست که در نگاه اول همانند یک موشک انداز دوشی به نظر می رسد. گلوله آن نیز به صورت محفظه ایست که درون آن توری مخصوص تعبیه شده است و فرد می تواند از فاصله 100 متری پهپادها را مورد هدف قرار داده و آن‌ها را در این تور گرفتار کند.

حال به نحوه کار این سلاح مفید و کاربردی می پردازیم. SkyWall 100 به سیستم هوشمندی مجهز شده است که می تواند بر روی هدف که همان پهپادها هستند متمرکز شده و با محاسبه میزان فاصله تا این پرنده ماشینی، الگوی شلیکی خاصی را برای شکار آن طراحی و از آن استفاده کند.

پس از شلیک گلوله و همانند آن چه که در ویدیوی زیر می بینید، محفظه در هوا باز شده و تور تعبیه شده طراحی فروشگاه اینترنتی در آن پهپاد را احاطه کرده و بوسیله چتری مخصوص، آن را به آرامی به روی زمین می کشاند.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: