به زودی نحوه نمایش لایک های اینستاگرام تغییر میکند
نوشته شده توسط : علی افشار

پس از این که  امکان ورود دو مرحله ای و پشتیبانی از چند حساب کاربریبه اینستاگرام افزوده شد، حالا این شبکه اجتماعی قصد دارد نحوه نمایش لایک های تصاویر و ویدیوها به کاربرانش را هم تا حدودی تغییر دهد.

این شرکت در حال آزمایش امکان جدیدی است طراحی فروشگاه اینترنتی که باعث می شود تمامی لایک ها به صورت عددی دیده شوند. حتی اگر عکس و یا ویدیوی مورد نظر کمتر از 11 لایک خورده باشد.

هنوز مشخص نیست که این امکان از چه زمانی توسط اینستاگرام مورد آزمایش قرار گرفته است، اما برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محبوب در چند روز گذشته توانستند تغییر جدید در نمایش لایک ها را مشاهده کنند.

یکی از سخنگویان اینستاگرام انجام این آزمایش را تایید کرده، اما اعلام نکرده که آیا قطعاً این تغییر برای تمام کاربران نمایش داده خواهد شد یا خیر.

پس از این که برخی از کاربران، به خصوص نوجوانان این تغییر را در اینستاگرام خود مشاهده کردند، توییت های جالبی در واکنش به این موضوع ارسال کردند؛ از جمله این که حتی وقتی عکس آن ها 5 لایک دریافت کرده باشد، دیگر احساس یک بازنده را ندارند! برخی هم ترجیح می دهند تا همچنان نام افراد لایک کننده را ببینند و نه فقط یک عدد!

شاید این یک تغییر بسیار کوچک به نظر برسد،طراحی فروشگاه اینترنتی اما همین تغییر کوچک هم می تواند با اهمیت باشد - به خصوص برای کاربران جوان این برنامه. چرا که اغلب دستیابی به 11 لایک برای هر پست در اینستاگرام تا حدودی با ارزش و لذت بخش تلقی می شود و اکنون این تغییر کوچک می تواند دیدگاه ها را نسبت به ارزش لایک ها کمی عوض کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم اینستاگرام چه تصمیمی در این باره می گیرد و آیا تغییر در نمایش لایک ها را عمومی می کند یا خیر.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: