توییتر در سه ماهه اخیر هیچ کاربر جدیدی نداشته است!
نوشته شده توسط : علی افشار

چند روز پیش در خبرهای تک شات خواندیم که ارزش توییتر سقوط بی سابقه ای داشته و این شرکت برای خروج از بحران، ناگزیر به استفاده از راهکارهایی همچون اضافه کردن دکمه اختصاصی GIF شده است.

 اکنون توییتر برای اولین بار پس از آغاز به کار این شرکت در سال 2013، میزان رشد کاربران خود در یک بازه زمانی مشخص را اعلام کرده است. این شرکت هیچ گونه رشد کاربری را در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی تجربه نکرده و این به وضوح نشان می دهد که شبکه اجتماعی محبوب و پر سر و صدای روزهای گذشته، امروز برای بقای خود باید تلاش کند؛ به خصوص که با داشتن ماهانه 320 میلیون کاربر فعال، از رقیب سرسخت خود یعنی فیسبوک فاصله زیادی دارد.

توییتر هم چنین در طول سه ماهه پایانی سال گذشته 90 میلیون دلار از دست داده طراحی فروشگاه اینترنتی و در ساعات معاملاتی پس از بازار، سهام این شرکت 6.6 درصد سقوط داشته است.

از زمانی که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر در ماه جولای 2015 به این شرکت بازگشته است، ارزش سهام آن به بیش از نصف رسیده است.

دورسی به هنگام شروع به کار مجدد خود در توییتر اعلام کرده بود که:

تمرکز ما بر روی چیزی است که توییتر در آن بهترین است: زنده بودن. توییتر زنده است: گزارشات زنده، ارتباطات زنده و مکالمات زنده. چه اخبار فوری و چه اخبار سرگرمی، ورزشی و یا موضوعات روزمره. سریع ترین راه برای درک قدرت توییتر تماشا کردن و یا شنیدن راجع به یک رویداد زنده است که در این شبکه اجتماعی باز می شود.

او اعلام کرد که هدف توییتر بصری کردن تمام اتفاقات است و هم چنین اعتراف کرد که توییتر برای کاربران جدید گیج کننده است و همکاران او در صددند تا تمام مشکلات این شبکه اجتماعی را برطرف کنند.

درآمد سه ماهه اول سال 2016 توییتر بین 595 و 610 میلیون دلار تخمین زده می شود.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: