برنامه لنوو برای تسخیر بازار آمریکا
نوشته شده توسط : علی افشار

به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد تا میزان مالکیت بازار خود را به‌واسطه حضور فعال در بازار ایالات متحده آمریکا، بهبود بخشد. این شرکت قصد دارد تا با استفاده از برند موتو (Moto)، بازار آمریکا را با محصولاتی انحصاری، تحت تاثیر قرار بدهد. گفته می‌شود که مدل‌های جدید این شرکت که با این هدف طراحی شده‌اند، از اواسط سال جاری به بازار عرضه خواهند شد.
به گفته مدیر ارشد اجرایی لنوو یعنی یانگگینگ یانگ، مسئولان لنوو قصد دارند طراحی فروشگاه اینترنتی تا به‌منظور دست‌یابی به توان بالاتر در بازار ایالات متحده آمریکا، محصولاتی نوآورانه‌تر و جذاب‌تر را روانه بازار سازند.
این شرکت چینی که در سال 2014 میلادی، موتورولا را از گوگل خریداری کرد، محصولات جدید خود بر اساس نام موتورولا را در نمایشگاه CES سال جاری میلادی معرفی کرد. البته ممکن است نام موتورولا در بازار تغییر یابد و به‌ این‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که نام محصولات لنوو با فناوری‌های موتورولا، به موتو تغییر یابد. البته پیش‌ از این نیز نام موتو بر روی برخی از محصولات موتورولا به چشم می‌خورده است.
در آخرین گزارش‌های ارایه شده درباره شرایط مالی و درآمد لنوو در سه ماهه پایانی سال 2015 میلادی شاهد رشد 49 درصدی در فروش تلفن‌های همراه هوشمند بوده‌ایم و حدود 19 میلیون دستگاه ساخته شده توسط این شرکت در بازار مصرف فروخته شده است. این موضوع در حالی است که موتورولا تنها به 8 میلیون فروش دست پیدا کرده است.
بخش عمده‌ای از درآمد این شرکت از بازار چین به‌ دست‌ آمده و سال گذشته بود که برای نخستین بار، لنوو به‌صورت جدی به دنبال بازارهای خارج از چین برای تلفن‌های همراه هوشمند خود رفت. در حال حاضر بازار ایالات متحده آمریکا را می‌توان سومین بازار بزرگ جهان در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند به‌حساب آورد زیرا این بازار در حال حاضر 20 درصد از کل بازار جهانی را شامل می‌شود.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: