محصول جدید اچ تی سی
نوشته شده توسط : علی افشار

68

اخیرا عکس هایی در فضای مجازی لو رفته که گفته می شود به HTC One M9 Plus تعلق دارند. این موبایل احتمالا نسخه بهتری از پرچمدار HTC One M9 است که مجهز به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ یا مدیاتک هشت هسته ای (بسته به منظقه) و یک اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

این خبر بیشتر در مورد ارائه امکانی جدید در محصولات اچ تی سی میباشد تا یک تلفن هوشمند تازه. با در نظر گرفتن عکس ها طراحی سایت و مطالب لو رفته از این گوشی میتوان نتیجه گرفت که زمان رونمایی از یک موبایل پیشرفته از این کمپانی تایوانی فرا رسیده است.

البته انتظار نمی رود که رونمایی از HTC One M9 Plus واقعا اچ تی سی را از رقبایش متمایز کند، مگر اینکه رژیم لاغریتایوانی ها چیز دیگری را در آستین داشته باشند.

زمانی که شرکت ها رقبای زیادی برای خود دارند، یکی از روش ها برای متمایز شدن از بقیه تبلیغات است و این یکی از حوزه هایی است که خود اچ تی سی تأیید کرده که در آن ضعف دارد.

شرکت مورد بحث چند هفته پیش اعلام کرد که حضورش را در شبکه های اجتماعی تقویت خواهد کرد و این در حالی است که تاکنون نشانه ای از این موضوع دیده نشده است.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: