فناوری واقعیت افزوده در جاروبرقی های جدید ال جی
نوشته شده توسط : علی افشار

کمپانی ال جی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسمارت فون در جهان است ، که البته در سایر حوزه های تکنولوژی نیز فعالیت دارد. ال جی ، همانند سامسونگ ، تولید محصولاتی همچون تلویزیون ، ساعت های هوشمند ، سیستم های تهویه هوا و جارو برقی های هوشمند را نیز در فهرست تولیدات خود دارد. این کمپانی اخیراً اعلام کرده است که قصد ارایه محصولی جدید و به روزرسانی شده از سری محصولات CordZero خود را در نمایشگاه CES که در اوایل ماه ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود ، دارد.

به نظر می رسد جالب ترین محصول که از این سری معرفی می شود طراحی فروشگاه اینترنتی جاروبرقی +HOM-BOT Turbo باشد که در اصل یک جارو برقی روباتیک است که به فناوری واقعیت افزوده تجهیز شده است.این جاروبرقی نخستین جاروبرقی است که همراه با فناوری واقعیت افزوده ارایه می شود. ال جی همچنین از CordZero Canister رونمایی می کند که یک جاروی دو در یک از سری CordZero است. در عین حال انتظار معرفی CordZero Bedding Cleaner نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

+HOM-BOT Turbo  جاروبرقی روباتیکی است که از فناوری واقعیت افزوده ال جی به همراه ویژگی هوشمندی موسوم به Home-Joy بهره می برد. جالب ترین ویژگی این جاروبرقی توانایی تشخیص دستوراتی است که شما از طریق دوربین اسمارت فون خود برای او تعیین می کنید. با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود ، به HOM-BOT  +Turbo خود قسمت هایی از منرل که نیاز به نظافت دارند را نشان می دهید. قطعاً موافق هستید که این روش بسیار جالب و خلاقانه است. این روبات به حسگرهای دوربین Triple Eye مجهز است که با ضبط تصاویری از محیط ، به روبات یادآوری می کند کدام قسمت ها نظافت شده و کدام قسمت ها هنوز نیاز به نظافت دارند.

ویژگی های دیگری نیز در این جاروبرقی روباتیک وجود دارند که از میان آنها باید به Home-View و Home-Guard اشاره کرد. Home-View ویدیوهایی را در لحظه از روبات به اسمارت فون شما ارسال می کند و Home-Guard در عمل نقش سیستم امنیتی خانه را به عهده می گیرد. این جاروبرقی روباتیک می تواند تصاویری از خانه را به گوشی شما ارسال کند و حرکات را نیز ردیابی و گزارش کند. این جاروبرقی همچنین به Robonavi مجهز است . Robonavi یک نرم افزار هوشمند است که ازطریق پردازنده دوگانه HOM-BOT ارسال اطلاعات مسیر یابی را به این روبات به عهده دارد.

در مجموع به نظر می رسد که +HOM-BOT Turbo محصولی جالب توجه است و عملکرد آن در دنیای واقعی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. لازم به ذکر است که این جاروبرقی با ده سال ضمانت ارایه می شود. در ادامه همراه با تک شات تصاویری از این محصول را مشاهده کنید.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: