بوگاتی تصاویر قایق 2 میلیون دلاری خود را منتشر کرد
نوشته شده توسط : علی افشار

بوگاتی اگرچه در حال حاضر خودرو جدیدی برای جلب توجه مشتریان خود ندارد و هنوز ماه ها با عرضه تازه ترین خودروی خود یعنی بوگاتی چیرون فاصله دارد، اما به نظر می رسد میل این شرکت برای سرگرم نگه داشتن مشتریان خود تنها به ساخت خودروهای لوکس محدود نمی شود.

این کمپانی فرانسوی به تازگی خبر از همکاری با شرکت قایق سازی پالمر جانسون به منظور راه اندازی خط تولید قایق های لوکس و پرسرعت با الهام از خودروهای سوپر اسپورت خود داده است.

این محصول جدید بوگاتی که نینیه نام دارد، در ابعاد مختلفی ساخته خواهد شد. از سایر مشخصات آن می توان به بدنه ای با دو رنگ و از جنس فیبر کربن و تیتانیوم اشاره کرد. این قایق در اندازه های مختلف از 13 تا 27 متر ساخته می شود. در طراحی این قایق از خطوط و ویژگی های خودروهای کلاسیک این کمپانی الهام گرفته می شود.

ارزان ترین قایق بوگاتی قیمتی معادل 2.2 میلیون دلار خواهد داشت، و بزرگترین مدل آن با قیمت بیش از 3 میلیون دلار به فروش خواهد رسید. گفتنی است بوگاتی چیرون، خودرو جدید آتی این کمپانی نیز با قیمت 2.2 میلیون دلار از سال آینده روانه بازار خواهد شد.

بوگاتی در بیانیه ای در این باره گفته: "تیم طراحی بوگاتی در ساخت این قایق نیز اصول طراحی اصیل ما را لحاظ کرده است."

جالب است بدانید نام انتخاب شده برای این قایق، نینیه، نام گربه دختر پایه گذار شرکت بوگاتی، آقای اتور بوگاتی است.
این خط تولید سه قایق با ابعاد 13، 20 و 27 متر را خواهد ساخت.

راه اندازی خط تولید قایق های نینیه بخشی از راهبرد بوگاتی برای تنوع بخشیدن به محصولات خود و توسعه نام برند بوگاتی فراتر از بازار خودروهای سوپر اسپورت است. شرکت پالمر جانسون که در کشور موناکو مستقر است با طراحی های hi-tech و مواد پیشرفته ای که در ساخت محصولات خود استفاده می کند مشهور است.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: