با این ترفند رباتیک می توانید از ماهی های مرده برای ماهیگیری استفاده کنید
نوشته شده توسط : علی افشار

علم رباتیک در طی سال های اخیر با پیشرفت قابل توجه خود تغییرات عمده ای را در شیوه زندگی ما انسان ها و کارهایی که در طی روز انجام می دهیم ایجاد کرده است به طوری که امروزه می توان ردپایی از این علم را در بسیاری از حوزه ها مشاهده کرد. حال دامنه استفاده از این ربات ها به صنعت ماهیگیری نیز کشیده شده است.

به طور کلی ماهیگیران بهترین روش برای صید ماهی های بزرگ را استفاده از طعمه های بزرگ و البته زنده عنوان می کنند. اما شاید برخی علاقه‌مندان به این ورزش مفرح، دوست نداشته باشند که از ماهی هایی که با زحمت و صبر زیاد صید کرده اند، به عنوان طعمه استفاده کنند.

از این رو، گروهی تحقیقاتی موفق به تولید رباتی ویژه ماهیگیری شده اند که می تواند با جای گرفتن در بدن یک ماهی مرده، به آن جان ببخشد. بدین صورت که این ربات با حرکات خود، بدن ماهی مرده را به گونه ای به حرکت در می آورد که حتی موجب فریب دادن سایر ماهی ها خواهد شد.

 این دستگاه که Zombait نام دارد به یک باتری قابل شارژ مجهز است که با هر بار شارژ می تواند به مدت 2 الی 3 ساعت حرکت کند. استفاده از این ربات نیز بسیار ساده است به طوری که می توان Zombait را از طریق دهان، وارد بدن ماهی مرده کرد و با روشن کردن آن، به صید ماهی های بزرگ رفت.

 ناگفته نماند که این ربات بر روی چندین گونه از ماهی های مرده مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته از این آزمایشات سربلند بیرون بیاید. تیمی که مسئولیت ساخت این ربات را بر عهده دارند، برای تولید انبوه این محصول به 27 هزار دلار سرمایه نیاز دارند و به همین منظور کمپینی را در وب‌سایت کیک استارتر برای جذب سرمایه مورد نیاز به راه انداخته اند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: