اسکوترهای Gogoro به آمستردام می روند
نوشته شده توسط : علی افشار

Gogoro پس از اینکه در خیابان های شلوغ تایوان شروع به کار کرد، حالا بازار اروپا، و به طور مشخص، آمستردام را مدنظر قرار داده است. این شرکت امروز اعلام کرد که در نیمه اول سال 2016 در پایتخت هلند آغاز به کار خواهد کرد و در نیمه دوم سال آینده در سایر شهرهای اروپا نمایندگی تأسیس می کند. برخلاف سایر اسکوترهای الکتریکی که از طریق اتصال به پریزهای دیواری شارژ می شوند، Gogoro از چیزی شبیه به پمپ بنزین برای تأمین انرژی خود استفاده می کند. این شرکت ایستگاه هایی برای تعویض باتری به نام GoStation در سطح شهر آمستردام راه اندازی خواهد کرد. وقتی باتری یک اسکوتر به پایان برسد، صاحب آن به یکی از این ایستگاه ها مراجعه می کند و پس از تحویل باتری خالی شده، باتری با شارژ کامل را دریافت می کند.

Gogoro با همکاری آزمایشگاه شهر هوشمند آمستردام مشغول رایزنی برای فراهم کردن دسترسی شهروندان آمستردام به این اسکوترها است. شهرداری آمستردام همواره به دنبال پیدا کردن روش های جدیدی برای بالابردن بهره وری سوخت و توسعه سبک زندگی سبز در این شهر بوده است. دوچرخه در میان شهروندان این شهر به طرز غیر قابل باوری محبوب است و در سراسر آن مسیرهایی برای استفاده از دوچرخه و اسکوتر طراحی شده است. حالا، اسکوترهای هوشمند Gogoro نیز عضو جدیدی از این اکوسیستم خواهند بود. آقای لوک مدیر عامل Gogoro درباره آشنایی هلندی ها با این طرح گفت: "هیئتی به نمایندگی از شهرداری آمستردام به تایپه آمده بود و از سیستم حمل و نقل ما بازدید کرد و در همان دیدار برای راه اندازی سرویس مشابه در آمستردام ابراز علاقه کردند."

این شرکت موفق شده از تابستان امسال تاکنون بیش از 2000 دستگاه از این اسکوترها را در تایپه بفروشد و GoStation های خود را در 90 پمپ بنزین، کافه، دانشگاه و سایر نقاط پر تردد مستقر کرده است. شهرداری آمستردام نیز مکان های پر ترددی را برای راه اندازی GoStation ها در اختیار این شرکت قرار داده است. مدیر ارشد فناوری شهر آمستردام آقای گر بارون معتقد است موج بعدی نوآوری، ترکیب وسایل نقلیه الکتریکی در شبکه انرژی است. شارژ و ذخیره سازی انرژی در وسایل نقلیه الکتریکی بخشی از شبکه انرژی خواهد بود. Gogoro حالا اسکوترها را به قرن بیست و یکم آورده و آنها را وارد اکوسیستم انرژی هوشمند کرده است. طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: