کابل های USB نوع C شرکت وان پلاس را نخرید
نوشته شده توسط : علی افشار

یکی از مهندسان شرکت گوگل به نام Benson Leung به تازگی به سراغ کابل‌های یو اس بی نوع C عرضه شده در وب سایت آمازون رفته و کیفیت این کابل‌ها را بررسی می‌کند. این مهندس اکنون به کابل‌های تولید شده توسط شرکت وان پلاس رسیده و پس از بررسی‌های مختلف به کاربران درباره کابل شارژ و آدابتور USB نوع C تولید شده توسط وان پلاس هشدار می‌دهد.

 این مهندس در گوگل پلاس نوشت: "آدابتور یو اس بی نوع سی وان پلاس را برای نکسوس 6P، نکسوس 5X و کروم بوک پیکسل خود نخرید، در ساخت این تجهیزات از مقاومت مناسب برای دستگاه شما استفاده نشده است. وان پلاس باید بداند که تجهیزات جانبی تولیدی آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و دستگاه‌های هوشمند را دچار مشکل خواهد کرد."

 گوشی‌های هوشمند جدید نکسوس 5X گوگل با استفاده از کابل USB نوع C شارژ می‌شوند اما در جعبه این محصولات آدابتوری قرار نشده است (این آدابتور درون جعبه گوشی هوشمند نکسوس 6P قرار داده شده است). به این ترتیب کاربرانی که این محصول جدید گوگل را خریداری کرده‌اند باید برای خرید تجهیزات جانبی مورد نیاز دست به کار شوند. در هر حال آدابتورهای کوچک و زیبای تولیدی توسط وان پلاس که پورت میکرو یو اس بی را به پورت یو اس بی نوع c تبدیل می کنند، گزینه مناسبی برای خرید نیستند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: