حسگر خانگی بیگل، راه حلی جامع برای سلامت
نوشته شده توسط : علی افشار

حسگرهایی که وضعیت داخل خانه یا محل کار را کنترل می کنند چیز جدیدی نیستند، ولی تمرکز اکثر آنها بر امنیت است و نه سلامتی. در حالی که دستگاه هایی برای کنترل سلامتی در منزل پیش از این وارد بازار شده اند، ولی این دستگاه ها معمولأ به صورت یک دستگاه انفرادی کار می کنند که لازم است آنها را در نقطه ای مرکزی در ساختمان قرار داد. اما بیگل اینطور نیست. این دستگاه ناظر بر کیفیت محیط داخل خانه متشکل از یک سیستم مرکزی و تعدادی حسگر است که می توان آنها را در هر جایی از خانه قرار داد.

حسگرهای بیگل قادر هستند جنبه های مختلفی از هر خانه را کنترل کنند، از دمای هوا و کیفیت آن (به ویژه سطح دی اکسید کربن) گرفته، تا میزان فشار هوا، میزان نویز خارج از خانه، رطوبت، میزان نور و نویز داخل خانه. ابعاد کوچک این حسگرها نصب آنها را در هر قسمت از خانه آسان می کند.

برای مثال، می توان در اتاق خواب حسگرهای نور و صدا را نصب کرد، و در اتاق نشیمن حسگری مرتبط با کیفیت هوا و در زیر زمین رطوبت سنج را نصب کرد. همه این اطلاعات به یک اپلیکیشن موبایل منتقل می شوند و این اپلیکیشن نیز در هر لحظه با حسگرها سینک می شود و اطلاعاتی دقیق را نمایش می دهد.

شرکت سازنده این دستگاه تلاش می کند در موسسه کیک استارتر مبلغی معادل 50 هزار دلار را به عنوان سرمایه اولیه خود جذب کند. بیگل توانسته طی مدتی که در این وب سایت حضور داشته نیمی از این مبلغ را جذب کند، و هنوز یک هفته تا پایان مهلت خود زمان دارد. علاقه مندان به این دستگاه می توانند با پرداخت مبلغ 45 دلار آن را خریداری کنند. این پکیج شامل یک دستگاه پایه و یک حسگر می شود. در صورت موفق بودن بیگل در جذب سرمایه اولیه، تحویل این دستگاه از ماه می سال 2016 آغاز خواهد شد.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: