با شارژر همراه اپل واچ آشنا شوید
نوشته شده توسط : علی افشار

ساعت هوشمند اهالی کوپرتینو موسوم به اپل واچ چند ماهیست که به بازارهای جهانی راه یافته و توانسته بخش اعظمی از بازار این محصول پوشیدنی را از آن خود کند.

 استقبال بالای خریداران از این ساعت به قدری بالا و قابل توجه بود که تیم کوک و مدیران ارشد این شرکت آن را غیرمنتظره و فراتر از پیش‌بینی ها عنوان کردند.

 این ساعت که فروش آن از چند ماه قبل در ایران نیز آغاز شده و توانسته نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات پوشیدنی را به خود جلب کند، یک نقطه ضعف کوچک دارد و آن هم طول عمر نه چندان بالای باتری آن است.

شاید دقیقه ها و ساعت ها انتظار برای پرشدن باتری این ساعت، برای بسیاری از افراد به امری آزاردهنده و خسته کننده تبدیل شود و همین امر بسیاری از شرکت ها را بر این داشته تا با تولید شارژری همراه به این نگرانی دارندگان اپل واچ پایان دهند.

 در همین رابطه، به تازگی شرکت Amber در وب‌سایت کیک استارتر شارژر همراهی را برای ساعت اپل واچ معرفی کرده که در صورت جذب سرمایه مورد نیاز، تولید انبوه آن در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

 این پاوربانک همراه که از آن به عنوان قاب محافظ اپل واچ نیز می توان استفاده کرد قادر است نه تنها این ساعت را، بلکه سایر دستگاه ها را نیز شارژ کند. به طوری که شرکت نام برده، کابلی ویژه را برای اتصال گوشی های آیفون و یا سایر گوشی های اندرویدی در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توان ارتباط میان این دو دستگاه را برقرار کرد.

این شارژر همراه قادر است تا 8 بار ساعت اپل واچ و یا یک بار گوشی آیفون 6 یا 6 اس را شارژ کند که می تواند در نوع خود بسیار جالب توجه باشد.

Amber همانند گوشی های آیفون اپل در رنگ های مشکی، رز گلد، طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: