برچسب محافظ نمایشگری که میتواند خش ها را ترمیم کند
نوشته شده توسط : علی افشار

استارتاپ کوچک Innerexile مدتی پیش یک قاب برای آیفون توسعه داده بود که از نوعی تکنولوژی ترمیم کننده بهره می برد. در این قاب، کاربر پس از ایجاد خط و خش بر روی بدنه قاب در صورتی که درجه خاصی از گرما را به آن وارد می کرد، خطوط برطرف می شدند.

حال اما همین استارتاپ، با محصولاتی نو پا به میدان گذاشته است. این شرکت اکنون دو محصول جدید را توسعه داده که شامل یک برچسب محافظ نمایشگر و یک قاب شیشه ای برای حفاظت از پشت آیفون هستند که از نسل جدید تکنولوژی ترمیم کننده استفاده می کنند. در واقع پس از ایجاد خش های سطحی، این قاب یا محافظ نمایشگر به سرعت و در نهایت یک ثانیه قادر هستند خود را ترمیم نموده و همه خطوطی که قابل مشاهده هستند را حذف کنند.

 در تکنولوژی جدید، استارتاپ یاد شده از میکروکپسول هایی چسبناک در سطح برچسب محافظ نمایشگر استفاده کرده که پس از آسیب دیدن، این سطح بخش خالی شده را با همان مایع پر می کند و در صورتی که بر فرض مثال در جیب خود کلیدی را هم حمل نموده و بر نمایشگر دستگاه خط و خش وارد کرده اید، پیش از اینکه آن را از جیب حارج کرده و نگاهی داشته باشید به نمایشگر، همین تکنولوژی خود به خود خش های سطحی را حذف کرده است.

برچسب نمایشگر Innerexile، به کارکرد تکنولوژی ۳D Touch در آیفون ۶ اس هم آسیبی وارد نمی کند. اگر خاطرتان باشد، در ابتدای سال جاری و در نمایشگاه CES 2015، کمپانی LG از G Flex 2 پرده برداشت که قاب پشتی آن موبایل نیز از یک تکنولوژی ترمیم گر بهره می برد. گفته شده که فناوری توسعه یافته از سوی Innerexile تا ۴ برابر مقاومت بیشتری از درب پشتی G Flex 2 دارد و می تواند آسیب های بیشتری را حذف کند. این محافظ نمایشگر برای آیفون ۶ اس اکنون در وب سایت آمازون نیز برای فروش موجود است و قیمتی برابر با ۲۳.۹۹ دلار برایش انتخاب گشته و این در حالیست که برای آیفون ۶ اس پلاس، صرفا باید ۲ دلار بیشتر پرداخت.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: