نوشته شده توسط : علی افشار

امروزه صنعت چاپ سه بعدی می تواند در بسیاری از حرفه ها مانند ساخت ابزار و قطعات و … کمک کننده باشد و بسیاری از عملیات های پیچیده ای طراحی سایت را که مهندسان برای ساخت یک قطعه و … صرف می کنند به ساده ترین حالت تولید کند و با استفاده از این چاپگر های سه بعدی و مواد اولیه ای که در آن به کار می رود به ساخت سازه هایی بپردازند.

بسیاری از حرفه های دیگر هم از این نوع تکنولوژی نوین استفاده می کنند و حتی در همین اواخر هم توسط چاپگر های سه بعدی به تولید و ساخت تفنگ هایی هم پرداخته اند.البته رژیم لاغری مصارف دیگری چون ساخت قطعات پلاستیکی هم نوعی دیگر از روش های استفاده از این چاپگر های سه بعدی است.

42

یکی از این چاپگرها RapidBot نام دارد این نوع چاپگر سه بعدی در شبکه های آنلاین به فروش می رسد و از جمله ویژگی های بارز آن می توان به نوار kapton اشاره کرد. این چاپگر به خوبی با سیستم عامل های ویندوز ۷ و ویستا همخوانی دارد و قادر است تا ۶۰mm بر ثانیه به چاپ بپردازد.

این کیت تقریبا ارزان محسوب می شود و با توجه به مالیات بر ارزش افزوده حدود ۵۴۱ پوند هزینه دارد. باید گفت این نوع از پرینتر های سه بعدی از کیفیت و دقت خوبی برخوردار است .





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: