ملحق شدن هاوربایک ها به ارتش آمریکا
نوشته شده توسط : علی افشار

Malloy Aeronauticsیک شرکت مستقر در انگلستان است که سال های اخیر را صرف توسعه دستگاهی به نام هاوربایک کرده است و حتی برای جمع کردن سرمایه و تولید انبوه این دستگاه به سایت کیک استارتر رجوع کرد.

اما ظاهرا پروژه مذکور سمت و سویی تازه به خود گرفته چراکه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده قراردادی را با شرکت سازنده این محصول به امضا رسانده تا آن را برای ارتش این کشور تولید کند.

اما وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بنا بر چند دلیل به این تکنولوژی علاقه دارد؛ نخستین علت ایمن بودن آن است. آرمیچرها و مکانیزم های چرخنده این دستگاه دارای حفاظ مناسب هستند و به همین دلیل امکان برخوردشان با انسان و اشیاء دیگر و در نتیجه آسیب رساندن به آنها وجود ندارد.

نکته دیگر اینکه قیمت هاوربایک از یک هلیکوپتر کمتر تمام می شود و مانور پذیری بالاتری در فضاهای بسته دارد و در نهایت اینکه دستگاه فوق هم به صورت خودکار و هم از طریق انسان قابل کنترل است.

سازندگان هاوربایک به رویترز اعلام کرده اند که این دستگاه برای جستجو و تفحص و یا تحویل مرسولات ایده آل خواهد بود. از این وسیله همجنین می توان برای  انجام ماموریت های مراقبتی بهره گرفت. جالب است بدانید در طرح های مربوط به نسخه نهایی این دستگاه یک کاراکتر انسان نما که دوربینی به سر آن متصل شده هم دیده می شود.

طبق قرارداد امضا شد، نخستین گام، تولید یک مدل کاربردی و کامل از این دستگاه است و از آن مرحله به بعد، وزارت دفاع آمریکا ساخت انواع نظامی آن را آغاز خواهد کرد. در عین حال شرکت سازنده نیز، کار توسعه و بهبود این دستگاه را ادامه داده و نسخه های تجاری آن را هم تولید می کند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: