جذب نیرو در زمینه توسعه سخت افزار واقعیت مجازی توسط اپل
نوشته شده توسط : علی افشار

اپل پس از آنکه متخصصان مورد نیاز خود را در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار برای واقعیت مجازی جذب کرد، حال درصدد استخدام متخصصین طراحی سایت سخت‌افزار برای تولید گجت‌هایی در این حوزه است. به بیان بهتر اپل در پی استخدام فردی است که بتواند فناوری‌های مربوط به پخش تصاویر را با کیفیت بالا در محیط‌ واقعیت مجازی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

37

یکی دیگر از تخصص‌هایی که این کمپانی در پی جذب آن است، توانایی طراحی و توسعه‌ی نرم‌افزار‌های رژیم لاغری مورد نیاز برای استفاده در واقعیت مجازی میباشد. هدف از این توسعه‌ مدیریت تصاویر رندر شده و نمایش آن در سخت‌افزار است.

همچنین باید به جذب متخصصانی در حوزه‌ی سیستم‌های شناسایی حرکت نیز اشاره کرد. اپل در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز کمپانی PrimeSense را مال خود کرد که در این حوزه فعال بود.

سال گذشته اپل متخصصانی را در حوزه‌ی نرم‌افزار جذب کرد که برای توسعه‌ی نرم‌افزار‌ها و محیط‌هایی مرتبط با واقعیت مجازی، راهی این کمپانی شدند.

اپل در زمان استخدام متخصصان نرم‌افزار، تجربه‌ی کار با هدست‌های واقعیت مجازی چون محصول آکیولس را از جمله‌ی شرایط استخدام تعیین کرده بود، حال آنکه این کمپانی در مورد سخت‌افزار نیز سابقه‌ی افراد را یکی از ملاک‌های مهم عنوان کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: