بادکنک گوشی های سامسونگ همچنان پابرجاست!
نوشته شده توسط : علی افشار

ظاهرا سامسونگ و بدبیاری از همدیگر دور نمی‌شوند! تاکنون اسمارت فون‌های مختلفی از سوی سامسونگ را شاهد بودیم طراحی سایت که دارای مشکل بوده‌اند. برای مثال می‌توان به باتری یا صفحه نمایش اشاره کرد (البته فعلا به باگ‌های نرم‌افزاری این کمپانی کاری نداریم). اما بعد از معرفی پرچم‌داران جدید، احتمال می‌دادیم که سامسونگ با توجه به کیفیت ساخت و توانایی بالای دستگاه دیگر این مشکلات را نیز به تاریخ سپرده باشد اما مدتی از این فکر و خیال نگذشته بود که اخباری در خصوص خراش‌های صفحه نمایش گلکسی S6 اج منتشر شد. بعد از این اتفاق نیز همچنان تمامی ما محصولات جدید این شرکت را تحسین می‌کردیم که امروز خبر بادکنک سامسونگ را دوباره شنیدیم.

اسمارت فون‌های کمپانی سامسونگ گاها مشکل باتری دارند، یا باتری آن‌ها باد می‌کند و یا به دلیل اتصال به شارژر بخشی از دستگاه از بین می‌رود، اکنون بادکنک سامسونگ در پرچم‌داران جدید این کمپانی نیز وجود دارد و کاربری با خریداری یک گلکسی S6 و اتصال آن به شارژر با باد کردن باتری مواجه شده است رژیم لاغری که باد کردن باتری باعث شده شاسی دستگاه تاحدودی خم شود و صفحه نمایش آن نیز به‌ بیرون بزند و البته شرایط قاب پشتی را نیز در این تصویر مشاهده می‌کنید و نیاز به توضیح ندارد.


گفتنی است که این کاربر با مراجعه به نمایندگی و پیگیری این موضوع توانسته اسمارت فون جدیدی را تحویل بگیرد، اما واقعا چه حکمتی در کار است؟ شاید محصولات سایر کمپانی‌ها نیز دچار چنین مشکلات مشابهی شوند اما در واقع چنین اتفاقاتی در محصولات سامسونگ ظاهرا زیاد‌تر است و حال با فروش و عرضه زیاد گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز آیا همچنان کاربران می‌بایست نگران باد کردن بادکنک سامسونگ باشند؟





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: