پرفروش ترین اسمارت فون در ژاپن
نوشته شده توسط : علی افشار

رشد اقتصادی ژاپن در دو دهه اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است ولی با این وجود ژاپنی ها همچنان نقش قابل توجه ای را در نوآوری های فنی ایفا می کنند.

در ژاپن آیفون اپل عنوان محبوب ترین تلفن هوشمند بازار محسوب می گردد اما زمانی که حرف از خرید گجت های بدون قرارداد طراحی سایت به میان می آید نه سامسونگ در آنجا حرفی برای گفتن دارد و نه الجی یا سونی و جالب است بدانید که پرفروش ترین تلفن هوشمند ژاپن چیزی نیست جز Zenfone 5 ایسوس.


ظرف ۵ ماه گذشته، این گجت عنوان نخستین دستگاه موبایل بدون قرارداد پرطرفدار را در این کشور به خود اختصاص داده و زمانی که به لیست امکانات آن در ازای بهای ۲۰۰ دلاری اش نگاه کنید به خوبی علت این مساله را در خواهید یافت. این اسمارت دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰p، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی قابل ارتقاء و امکان استفاده از دو سیم کارت است رژیم لاغری و به همین دلیل مورد توجه ژاپنی ها قرار گرفته.

براساس پژوهش انجام گرفته توسط شرکت تحقیقاتی BCN در ژاپن، در حدود ۴۳ درصد از فروش تلفن های هوشمند بدون قرارداد در ماه نوامبر در این کشور به ZenFone 5 ایسوس تعلق داشته و این رقم در ماه مارس با افتی قابل توجه به ۲۵ درصد رسید که علیرغم این مساله، موبایل مورد بحث همچنان جایگاه نخست را در اختیار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: