دو ویرایش مجزا از نسخه بعدی آفیس
نوشته شده توسط : علی افشار

شرکت مایکروسافت این روزها به صورت همزمان دو ویرایش مجزا از نسخه بعدی مجموعه نرم‌افزاری کاربردی خود را با نام‌های Office Desktop و Office Universal طراحی و آزمایش می‌کند. مجموعه Office Desktop به گونه‌ای طراحی شده است که مقامات مایکروسافت از آن به عنوان نسخه جامع بعدی طراحی سایت برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز و مک یاد می‌کنند.

شرکت مایکروسافت مارس سال جاری پیش‌نمایش IT/pro از مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 را برای رایانه‌های ویندوز عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن پیش‌نمایش اولیه Office 2016 برای مک عرضه شد.

به گفته این شرکت طی چند ماه آتی پیش‌نمایش‌های بیشتری از این مجموعه نرم افزاری برای آزمایش توسط کاربران عرضه می‌شود رژیم لاغری که می‌توان آن را روی ویندوز و مک در اختیار گرفت.

اما مجموعه Office Universal نام نسخه‌های جدیدی از این برنامه است که طی آن ابزارهای کاربردی Office شامل Word، Excel، PowerPoint، OneNote و Outlook متناسب با نمایشگرهای لمسی عرضه می‌شوند و شرکت مایکروسافت این روزها ابزارهای مذکور را برای سیستم‌های عامل Windows 10 Desktop و Windows 10 Mobile تکمیل می‌کند. مایکروسافت نخستین نسخه از این ابزارها را برای آزمایش توسط کاربران جهانی در فوریه سال جاری برای رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مبتنی بر Windows 10 Desktop عرضه کرد.

اما مقامات بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان اعلام کردند که به‌زودی پیش‌نمایش ابزارهای Office Universal برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز فون را که تا پیش از آپریل امسال به سیستم‌عامل Windows 10 Mobile مجهز شده‌اند، روانه بازار می‌کنند.

این ابزار پس از نصب روی دستگاه‌های موبایلی جایگزین ابزارهای مربوط به مجموعه نرم‌افزاری Office Mobile می‌شوند که هم‌اکنون دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون این مجموعه را به صورت پیش‌فرض در اختیار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: