بزرگترین موزه اپل در ایتالیا
نوشته شده توسط : علی افشار

شهر ساونا در ایتالیا شهریست ساحلی که تنها ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال غربی کشور ایتالیا واقع شده است. بزرگ‌ترین مجموعه طراحی سایت از آنچه که اپل تا کنون در تاریخ فعالیت‌های خود تولید کرده است در این شهر در قالب یک موزه گردآوری شده است.

در این مجموعه بیش از ۱۰ هزار محصول مختلف ارائه شده است رژیم لاغری که از جمله آنها می‌توان به ۱۰۰۰ دستگاه رایانه، ۲۴۴ دستگاه مانیتور، ۱۵۲ چاپگر و ۱۳۳۰ دستگاه انواع هارددیسک، صفحه کلید و سیستم‌های دستی اشاره کرد.

سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای عرضه شده مربوط به فعالیت‌های اپل در دوره‌های مختلف می‌شوند و حتی محصولاتی پیش از آنکه iPod روی کار بیاید هم وجود دارند.

از جالب‌ترین محصولات به نمایش درآمده می‌توان به eMate 300 اشاره کرد که مبتنی بر سیستم‌عامل Newton کار می‌کند و برای بازار آموزشی ساخته شده و البته در مدت کوتاهی حذف شده است و کارشناسان می‌گویند این محصول بیشترین تاثیر را در ساخت iBook داشته است.

«آندرآ پالرمو» مدیر مرکز غیرانتفاعی All About Apple ONLUS که این موزه را راه‌اندازی کرده است گفت: «هرآنچه که مربوط به تاریخ رایانه می‌شود و اپل در آن نقش داشته است را اینجا مشاهده خواهید کرد.»





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: